Rate this post

شیر ظرفشویی KWC  کاتالوگ شیرآلات KWC 

فروشگاه اینترنتی پایپوکالا PipoKala مرکز تخصصی تجهیزات آشپزخانه به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور توانسته علاوه بر خرید راحت و باکیفیت,تمامی محصولات شرکت KWC را با قیمت رقابتی و تحویل فوری با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه میکند.

در پایپوکالا PipoKala شما از تنوع بالای محصولات شامل(ست کامل شیرآلات,شیر ظرفشویی KWC طلایی / سفید /رنگی,شیرتوالت,شیرافتابه KWC,شیر دوش حمام,شیرآلات هوشمند,شیرالات توکار,قطعات,شیر ترموستاتیک) دسترسی دارید و قدرت خرید و انتخاب شمارا بالا می برد.

کاتالوگ شیرآلات KWC

 KWC در ایران

 شرکت کی دبلیو سی KWC  سوییس ,۱۴۰سال پیش در کارخانه ای کوچک در سوییس با تولید جعبه های موسیقی اغاز شد و بعدها با مرگ ادلف کارر بنیان گذار آین شرکت,والتر لوگینبول اداره کارخانه را بدست گرفت و خط تولید جعبه های موسیقی را متوقف کرد و سروع به تولید شیرالات کرد.

KWC در کشور های ایالات متحده امریکا ,المان,ایتالیا خط تولید دارد و درسال۲۰۱۳ کمپانی فرانکه(Franke) که یک شرکت مشهور سوییسی میباشد برند KWC را خریداری کرد. الان KWC زیر مجموعه ای از برند مطرح Franke محسوب میشود.

تا امروز تنها نماینده رسمی شرکت KWC در خاورمیانه , شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران(KWC IRAN)میباشد.

کاتالوگ شیرآلات KWC

فلسفه شرکت KWC IRAN

ماموریت KWC ایران ،تشویق مردم به صرفه جویی و قدردانی از آب ،این نعمت خدادادی،و علاقه مندی و افزایش استفاده مردم از شیرهای تولیدی یک شرکت ایرانی که با استفاده از دانش روز دنیا در طراحی ، کیفیت و زیبایی با نمونه های اروپایی آن قابل رقابت است.

به این ترتیب در محصولات تولیدی این شرکت تمامی قطعات و متعلقات با کیفیت بسیار بالا تولید میشود و در صرفه حویی منابع آب کمک چشم گیری به کشور میکند.

محصولات تولیدی شرکت KWCایران مطابق با استاندارد های روز دنیا و قطعات آن از بهترین تامین کنندگان داخلی و خارجی خریداری میشود و کنترل دقیق بر آن ها صورت میگیرد.
هریک از شیرآلات KWC دارای طراحی و خط تولید حاصی میباشد که میتواند فضای آشپزخانه و حمام و دستشویی را به طرز چشمگیری زیبا کند.
شرکت KWC ایران در حال حاضر انواع شیرآلات ساختمانی،شیرآلات بهداشتی،شیرآلات چشمی،شیرآلات توکار، شیرآلات رنگی،شیرآلات ترموستاتیک و شیرآلات الگترونیکی را تولید میکند.

کاتالوگ شیرآلات KWC

 

شیر روشویی کی دبلیو سی

چرا شیرآلات KWC

شیرآلات کی دبلیو سی در حال حاضر مدرن ترین و استاندارد ترین شیرالات بهداشتی در ایران میباشد.
شرکت KWC با بهره گیری از جدید ترین طرح های روز اروپا و همچنین ماشین آلات مدرن توانسته در بازار ایران،خاورمیانه،امریکا و اروپا سهم فروش قابل قبولی را بدست آورد.

 

 

.

 

 

 طراحی خاص و بی نظیر
شیرآلات KWC در بین رقبای ایرانی خودش از بیشترین تنوع ممکن برخوردار است و حتی توان رقابت با رقبای خارجی خود در طراحی و و مدل و آبکاری و رنگ را دارد.
شرکت کی دبلیو سی در دسته بندی های که در این قسمت گفته میشود با رنگ بندی های کروم،رزگلد،سفید،کروم،مشکی،قرمز،نارنجی،سبز،آبی و هررنگ به سفارش مشتری اقدام به تولید شیرآلات کرده است.
شیرآلات روکار ((توالت/حمام/روشویی و ظرفشویی<ثابت،شلنگدار،تصفیه دار>))
شیرآلات توکار ((توالت،روشویی،حمام،دوش،دایورتور))
شیرآلات هوشمند و چشمی
شیرآلات ترموستاتیک
لوازم جانبی((علم دوش روکار و توکار،شلنگ توالت،شیرپیسوار،فلاش تانک توکار))
اکسسوری

شیر ظرفشویی اوا

 

آبکاری کروم
آبکاری کروم یا همان روکش خارجی در شیرآلات از ویژگی ها و معیار های مهم در زیبایی شیر میباشد. در شیرآلات کی دبلیو سی ابکاری کروم با مقیاسی در حدود ۶۵ درصد است که همان خاصیت انعکاس نیز میباشد است.

کاتالوگ شیرآلات KWC

آبفشان Neoperl-Cache
فلسفه و شعار شرکت KWC مصرف بهینه آب میباشد.این رویکرد در تولید تمام قطعات این شرکت مورد توجه میباشد.
مجهز کردن تمام شیر های این مجموعه برای اولین بار به آبفشان Neoperl-cache باعث شده علاوه بر پخش آب به همراه هوا میزان آب دهی استانداردی را شیر که معادل ۱۲ لیتر در دقیقه میباشد را دارد.

https://www.aparat.com/v/ZuQeq

 

انواع مدل های شیرالات KWC 

کاتالوگ شیرآلات KWC  

  • شیرآلات زئوس  
  • شیرآلات مایا
  • شیرالات ورونا
  • شیرالات ریتا
  • شیرالات زو
  • شیرالات کواترو
  • شیرالات مارلینو
  • شیرالات اروس
  • ست شیرالات رنگی متیس
  • ست شیرآلات کلاسیک
  • ست شیرالات اوا تاپ لاین

شیر روشویی اوا تاپ لاین

قیمت شیر ظرفشویی kwc و کاتالوگ شیرآلات KWC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

———————

برای اطلاع از قیمت ها و دریافت کاتالوگ ,پیش فاکتور با مشاورین پایپوکالا تماس بگیرید.

فروشگاه پایپوکالا PIPOKALAتلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۸۱

محمدرضا علیپور:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

پشتیبانی۱ :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

 پشتیبانی۲ :۰۹۳۶۷۱۸۲۹۲۶

 ساعت پاسخگویی:۸صبح -۸شب

 

 

 

 

 

 

تمام تلاش مجموعه پایپوکالا PipoKala بر این است که خریدی امن و آسان در کنار بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بین تمام فروشگاه های اینترنتی و قیمت رقابتی نسبت به بازار برای شما مشتریان عزیز و گرامی فراهم اوریم.

 

 

 

فروشگاه پایپوکالا PIPOKALA