Rate this post

پایپو کالا نمایندگی لوله سوپرپایپ گزینه ای برای خرید مطمین شما میباشد.

 مشاورین و متخصصین تیم پایپوکالا پاسخگو تمامی سوالات شما میباشند.

برای برقراری تماس با مشاورین پایپو کالا روی دکمه قرمز و برای دریافت پیش فاکتور آنی روی دکمه سبز کلیک کنید تا در واتساپ با ما ارتباط برقرار کنید.

شما با استفاده از نظرمتخصصین میتوانید خرید مطمئنی را تجربه کنید

شرکت سوپرپایپ اینترنشنال

شرکت سوپر پایپ در سال ۱۳۷۶ با ۱۸ نفر پرسنل کار خودشو شروع کرد این شرکت برای ایجاد تحول در صنعت تاسیسات کشور تصمیم گرفت خود برندهای مطرح جهانی همکاری خودش را آغاز کرد.به همین منظور در ابتدای کار با شرکت ویلو در سال ۱۳۹۳ قرارداد همکاری خود را امضا کرد و نماینده رسمی این شرکت در ایران شد.
 شرکت ویلو انواع پمپ‌های سیرکولاتور را تولید می‌کند که در سال ۱۸۷۲ در کشور آلمان و در شهر دورتموند توسط لوئیس اوکلند تاسیس شده‌است.
 
شرکت سوپر پایپ که از آغاز شروع فعالیت خود به‌عنوان اولین تولیدکننده لوله‌های ۵ لایه در خاورمیانه و پنجمین شرکت در جهان شناخته می‌شود همواره نگرش مهندسی در کنار استفاده از علم متخصصین این حوزه برای حضور تاثیرگذار در بازار صنعت تاسیسات ساختمان دارد.
نمایندگی لوله سوپرپایپ قزوین
 
این شرکت انرژی و هزینه بسیار زیادی را صرف تولید با کیفیت لوله و اتصالات ۵ لایه کرده‌است و تا الان توانسته در این مسیر به‌طور ثابت قدم بردارد شرکت سوپر پایپ با بیش‌از ۲ دهه فعالیت در حوزه تولید و به یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین کارخانه‌های تولیدی لوله و اتصالات پنج لایه می‌باشد.
نمایندگی لوله اتصالات سوپرپایپ

لوله پنج لایه سوپرپایپ

لوله پنج لایه سوپرپایپ که از ترکیب فلز و پلیمر تولید می‌شود هم مزایای لوله‌های فلزی را دارد و هم قابلیت‌های لوله پلیمری .
علاوه‌براین تمام نواقص آن‌ها را به میزان بسیار زیادی کم کرده‌است.
 پلیمر استفاده‌شده در لوله ۵ لایه سوپرپایپ از مواد استاندارد و بهداشتی طبق قوانین ملی ساختمان تولید شده‌است و جایگزین بسیار مناسبی برای لوله فلزی می‌باشد.
 

ساختار داخلی لوله پنج لایه:

لوله ۵ لایه سوپرپایپ از پلیمری به نام پلی‌اتیلن شبکه‌ای که بهترین نوع پلی‌اتیلن می‌باشد تولید شده‌است.
نمایندگی لوله سوپرپایپ قزوین
 تفاوت این نوع پلیمر و سایر پلیمرها:
در ساختار شبکه‌ای آن می‌باشد.
شبکه‌ای بودن ساختار لوله ۵لایه باعث استحکام و پایداری آن می‌شود.
 مزیت دیگر این پلیمر که به دلیل شبکه‌ای بودن ساختار آن برخلاف پلیمرهای شاخه‌ای یا خطی هیچ تاثیر بدی روی طعم و بوی آن نمی‌گذرد.
لوله سوپر پایپ به دلیل آلومینیوم بکار رفته در آن دارای مقاومت خیلی بالا در برابر فشار و انبساط طولی این لوله‌ها تقریباً به‌اندازه لوله‌های فلزی می‌باشد .
 
از دیگر مزایای لوله سوپر پایپ با توجه به شبکه‌ای بودن ساختار پلیمری این لوله می‌توان به موارد زیر هم اشاره کرد :
مقاومت در دمای پایین
 مقاومت در برابر ضربه 
انعطاف‌پذیری بالا
مقاومت در برابر رسوب‌گذاری 
مقاومت شیمیایی 
لینک مرتبط :
 
نمایندگی لوله پنج لایه سوپرپایپ

استفاده از محصولات شرکت سوپرپایپ

درهرحال حاضر از محصولات گروه تولیدی سوپر پایپ در شاخه‌های زیر استفاده می‌شود.
  • لوله کشی آب سرد و گرم  بهداشتی 
  • سیستم گرمایش از کف
  •  لوله‌کشی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی
  •  انشعابات آب شهری 
  • تاسیسات بیمارستانی 
  • تاسیسات صنعتی به‌خصوص لوله‌کشی هوای فشرده تاسیسات فاضلاب
  •  انواع بست و ساپورت 

لوله سوپرپایپ +۲ نمایندگی لوله سوپرپایپ قزوین

لوله ۵ لایه سوپر پایپ ۲+ جدیدترین تولیدی شرکت سوپر پایپ در زمینه لوله‌های ۵ لایه می‌باشد که تا سایز ۳۲ با رنگ زرد توسط شرکت سوپرپایپ و تحت لیسانس یوپونور آلمان تولید می‌شود و  سایزهای ۴۰ تا ۱۱۰ با رنگ سفید از آلمان وارد می‌شود .
مهم‌ترین نکته که شرکت سوپر پایپ را از دیگر رقبا متمایز می‌کند:
تفاوت اساسی در طراحی و مواد اولیه به‌کاررفته در تولید این محصولات می‌باشد.
 
این لوله برای تمام تاسیسات ساختمان قابل‌استفاده می‌باشد و با طول عمر بیشتر از ۱۰۰ سال یک سیستم لوله‌کشی را بدون نیاز به نگهداری و تعمیرات تضمین می‌کند. سوپر پایپ ۲+ ،تا ۹۵ درجه سانتی‌گراد و در ۱۰ بار فشار بدون هیچ مشکلی قابل‌استفاده است.
 

اتصالات پرسی سوپرپایپ ۲+

اتصالات سوپر پایپ مانند:
لوله‌های این شرکت با تکنولوژی روز دنیا ساخته‌شده و اتصالاتی کاملاً امروزی هستند این انتظار را در خارج از ایران کاملاً منحصربه‌فرد بوده،
و مانند سایر اتصالات سوپر پایپ آب‌بندی دائم را تضمین می‌کند.
با توجه به ویژگی‌های ممتاز خود سرعت نصب را کاملاً افزایش داده و خطای انسانی را هنگام اجرا کاهش می‌دهد
 
 اتصالات فلزی شرکت سوپر پایپ مانند لوله‌های این برند دارای تکنولوژی آرتی اس و کد رنگ برمبنای خط تولید شرکت یوکونور به آلمان در بازار عرضه می‌شود به‌همین دلیل احتمال خطر آب‌بندی نشدن سیستم لوله‌کشی ساختمان شما را به حداقل می‌رساند.
 
در تکنولوژی جدید اتصالات سوپر پایپ برخلاف اتصالات قدیمی که فقط در… و لوله پرس می‌شدند پرس این اتصالات به‌خاطر وجود حلقه آلومینیوم به‌جای استیل ها ،پرس حلقه‌های آلومینیومی را در تمام سطح مورد انجام می‌دهند 
نمایندگی بست سوپرفیکس

فروشگاه پایپوکالا به عنوان نمایندگی لوله ۵لایه سوپر پایپ اقدام به پخش محصولات این شرکت در سراسر کشور به بالاترین درصد تخفیف کرده است.

بعد از خواندن این مطلب و آشنایی با انواع محصولات شرکت سوپرپایپ ،اگر تصمیم به خرید این محصول دارید میتواتید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و آخرین قیمت این محصولات به همراه پیش فاکتور و درصد تخفیف دریافت کنید.

فروشگاه پایپوکالا ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش برای شما تضمین میکند.

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

محمدرضا علیپور:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

کارشناس فروش :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

ساعت پاسخگویی:۸صبح -۸شب