۵/۵ - (۱ امتیاز)
فروشگاه پایپوکالا نمایندگی لوله پنج لایه بهتراشان سپاهان بی تی اس که به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پنج لایه و اتصالات برنجی در داخل کشور تحت نظارت گروه صنایع BTS  حال فعالیت است.

 خرید مطمئن از نمایندگی لوله پنج لایه بهتراشان

پایپو کالا نمایندگی لوله پنج لایه بهتراشان  گزینه ای برای خرید مطمین شما میباشد.

 مشاورین و متخصصین تیم پایپوکالا پاسخگو تمامی سوالات شما میباشد.

برای برقراری تماس با مشاورین پایپو کالا روی دکمه قرمز و برای دریافت پیش فاکتور آنی روی دکمه سبز کلیک کنید تا در واتساپ با ما ارتباط برقرار کنید.

شما با استفاده از نظرمتخصصین میتوانید خرید مطمینی را تجربه کنید

جدیدترین لیست قیمت بهتراشان

نمایندگی لوله پنج لایه بی تی اس

مجموعه تولیدی بی تی اس 

گروه صنایع BTS یکی از تخصصی ترین و بزرگترین مجموعه های تولیدی لوله و اتصالات و شیرالات برنجی پنج لایه در سطح کشور میباشد.
شکل گیری اولیه این گروه در سال ۱۳۶۷ با طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی و پیچیده ای مثل ماشین های ترانسفر مورد نیاز در صنعت اتصالات برنجی آغاز گردید.
مجموعه BTS شامل شرکت های فراز گستر سپاهان،بهتراشان سپاهان و احداث صنعت پیشرفته میباشند.
این مجموعه در استان اصفهان در مساحتی حدود ۲۰ هزارمتر مریع و نزدیک ۵۰۰ پرسنل در حال فعالیت میباشد.محصولات BTS قابلیت استفاده با تمامی لوله پنج لایه های استاندارد را دارد .
به همین دلیل مجموعه بزرگی از پیمانکاران،انبوه سازان مسکن،معماران و… جزو مشتریان این شرکت میباشند.

محصولات بهتراشان سپاهان 

شرکت بهتراشان سپاهان که جزو تولید کنندگان برتر لوله اتصالات و شیرالات برنجی پنج لایه در کشور میباشد 
محصولات این کارخانه طیف وسیعی از نیاز مشتریان را در صنعت تاسیسات و ساختمان برطرف کرده است. عبارتند از :
  1. لوله پنج لایه و لوازم جانبی مربوطه
  2. اتصالات پرسی لوله پنج لایه و
  3.  کوپلی لوله پنج لایه 
  4. کلمپی سایز بزرگ(۴۰تا۶۳)
  5. کلکتور ترموستاتیک گرمایش از کف
  6. لوازم مربوط به گرمایش از کف
  7. شیرآلات استاندارد
  8. و شیرهای کلکتوری
  9.  برنجی
  10. و اتصالات روزه ای برنجی

گروه صنایع BTS

با تجربه چندین سال تولید در این زمینه ،در حال حاضر متونع ترین سبد کالایی در بین شرکت های موجود دارا میباشد .
اتصالات برنجی کوپلی و پرسی و رزوه ای در کنار لوله های پنج لایه PE-Xb/Al/PE-RT باعث شده سهم زیادی از بازار تاسیسات ایران را به خودش اختصاص بدهد.
تنوع در نوع و سایز اتصالات برنجی به همراه سایزهای متنوع لوله پنج لایه توانسته است کلیه نیاز مشتریان را در استفاده از روش های مختلف آبرسانی از قبیل کلکتوری_انشعابی،انشعابی،کلکتوری و گرمایش از کف تامین کند.
کلیه اتصالات برنجی شرکت بهتراشان با تکنولوژی فورج(Forge)تولید میشود که این کار ضامن عملکرد مطلبوب این قطعات در شرایط سخت و فشار کاری بالا میباشد.

* تکنولوژی فورج forge چیست؟

 
نمایندگی لوله بهتراشان

اتصالات پرسی و کوپلی بهتراشان سپاهان

 
 پرسی : این اتصالات به صورت مجزا یا همراه با اتصالات کوپلی در لوله کشی پنج لایه ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند،( نصب اتصالات پرسی  در مقایسه با اتصالات رزوه ای آسان و سریع تر است)
 کوپلی یا رزوه ای :در این اتصالات از سه اورینگ استفاده می شود، با حداقل ابزار نصب می شود و آب بندی کامل ایجاد می کند.
 

روش نصب اتصالات کوپلی

این روش خیلی ساده است و نیاز به وسیله خاصی ندارد. اتصال کوپلی شامل سه قسمت میباشد. اتصال ، حلقه و مهره ای که روی آن بسته می شود.
اول قطعات اتصال باز میکنید ، با کالیبر توی لوله را کمی بازتر کنید.
با استفاده از تیغه‌های در انتهای کالیبر با حرکت چرخشی دیواره داخلی لوله را کونیک (پخ) کنید.
باید در انجام این کار دقت لازم را داشته باشید چون دیواره لوله قبل از کالیبره کردن تیز است و می تواند اورینگ اتصال را پاره کند.
پارکی اورینگ باعث نشتی شده و آب بندی را با مشکل روبرو می کند.
سپس مهره و بعد حلقه را روی لوله قرار دهید. لوله را وارده اتصال کرده و تا جایی که ممکن است به انتها برسانید و سپس مهره را  با یک آچار فرانسه به دنده آخر برسانید و محکم کنید..
 

روش نصب اتصالات پرسی

این روش هم مانند رو قبل  بسیار آسان است ولی احتیاج به دستگاه پرس دارد. از آنجا که اتصالات پرسی به مهره احتیاج ندارند علاوه بر سبک بودن ، ارزان تر هم هستند.
در این روش هم اول لوله باید کالیبر کنید. حلقه استیل را بر روی لوله قرار دهید و  لوله وارد اتصال پرسی کنید و باید مطمئن شوید که لوله به طور کامل وارد اتصال شده است. سپس حلقه را به سمت اتصال برده و با یک دستگاه پرس برقی یا دستی پرس کنید.
 
محصول اتصالات سایز بزرگ شرکت بهتراشان در دو گروه اتصالات پرسی و اتصالات مدولار تولید شده که استفاده از اتصالات مدولار این امکان را ایجاد میکند که انشعابات مختلف را با کمترین تعداد محصول و حداکثر انعطاف پذیری استفاده کنید که باعث اجرای اسان و سریع میشود.
نمایندگی لوله پنج لایه بی تی اس
اتصالات بی تی اس بهتراشان

شیرالاتBTS در نمایندگی لوله پنج لایه بهتراشان 

گروه صنایع BTSبا تکیه بر امکانات فنی- ‌مهندسی و کارگاهی خود قادر به طراحی، ساخت و تولید انبوه بسیاری از شیــرآلات بـرنـجـی و پـرکاربـرد صنعت تأسیسات با بهتـرین کیفیـت ممکـن می‌باشد.

در حال حاضر بیش از ۵۰ محصول از انواع شیرهای برنجی در سایزهای ۱/۲ تا ۳ اینچ در گروه صنایع BTS تولید می‌گردد

که از آن جمله می‌توان به شیرهای کلکتوری کوپلی و پرسی، شیرهای استاندارد توپی، شیرهای استاندارد توپی مهره‌ماسوره‌دار،

شیرهای کوپلی و شیرهای با کاربرد خاص مانند شیر حیاطی، شیر لباسشویی، شیر پیسوار، شیر هواگیری اتوماتیک و دستی و شیر تخلیه و شارژ اشاره نمود.

با توسعه روش‌های نوین آبرسانی مانند روش‌های کلکتوری- انشعابی و کلکتوری، اهمیت شیرآلات کلکتوری بیش از پیش در عملکرد مطلوب این سیستم‌ها حس می‌شود.

گروه صنایع BTS با در نظر گرفتن این مهم، سبد کالایی متنوعی از شیرآلات کلکتوری مانند شیرهای کلکتوری کوپلی، شیر کلکتوری مهره‌ماسوره پرسی و شیر زانویی کوپلی را برای کاربرد در سیستم‌های آبرسانی و سرمایشی-گرمایشی طراحی و تولید انبوه نموده است.

انواع شیرالات درنمایندگی لوله پنج لایه بهتراشان 

شیرهای متنوع توپی توپیچ و روپیچ با دو نوع دسته گازی و دسته پروانه‌ای، دارای مهره‌ماسوره نیز از دیگر محصولات BTS است که می‌تواند نیاز کاربران را در سیستم‌های آبرسانی بهداشتی و سرمایشی-گرمایشی درون سقف کاذب، سیستم‌های فن‌کوئلی سایز بالا، موتورخانه، پمپ خانه و … به‌راحتی پوشش دهد.

همچنین جهت تکمیل سبد کالا، BTS شیرهای با کاربرد خاص مانند شیر حیاطی، شیر لباسشویی، شیر پیسوار، شیر هواگیری به صورت اتوماتیک و دستی و شیر تخلیه و شارژ را تولید و عرضه نموده است

که نیاز مصرف کنندگان در سیستم‌های آبرسانی بهداشتی، سرمایشی-گرمایشی و گرمایش از کف را تأمین نماید. تست‌های گوناگون و سخت‌گیرانه این شیرآلات در آزمایشگاه تخصصی BTS تضمین‌کننده عملکرد صحیح و طولانی مدت آن‌ها با کاربردهای متفاوت می‌باشد.

دوصفحه ای که باید مطالعه کنید:

شیربرقی کلکتور گرمایش از کف

کلکتور گرمایش از کف 

نمایندگی لوله بی تی اس

خرید محصولات بهتراشان سپاهان BTS

معمولا در زمان خرید هر کالایی خریدار با مشکل  تهیه کالای اصلی با مناسب ترین قیمت مواجه می شود . وجود کالاهای تقلبی و بی کیفیت با قیمت های بالا شرایط خرید را کمی دشوار میکند.همچنین گاهی اوقات واسطه های فروش متوالی باعث  افزایش قیمت کالا اصلی میشود.

فروشگاه لوله و اتصالات پایپوکالا با حذف واسطه های اضافی و اخذ نمایندگی  فروش محصولات بهتراشان سپاهان ( بی تی اس )، کالای اصل وبا کیفیت را با مناسب ترین قیمیت عرضه میکند . همچنین خریدار محترم می تواند مازاد مصرفی اجناس خریداری شده خود را مرجوع و مبلغ پرداختی خود را دریافت نماید.

تمامی این محصولات در سایز و اندازه های متفاوت تولید میشوند ،شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ محصولات با ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

محمدرضا علیپور:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

کارشناس فروش:۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

لیست قیمت لوله بهتراشان سپاهان

ارسال لوله و اتصالات بهتراشان سپاهان

پاپیوکالا توانایی ارسال سفارشات شما به تمام کشور از جمله استان ها و شهرهای: آذربایجان شرقی،ارومیه،تبریز،آذربایجان غربی ،مرند،اهر،خوی،میاندواب،مهاباد،تکاب،اصفهان،کاشان، خمینی شهر ، کاشان ، نجف آباد، اردبیل ، همدان، لرستان، کردستان بوشهر ، چابهار، تهران ، شهریار، کرج ، دماوند، فیروزکوه ، بومهن ،شهرگرد ،رودهن، شهرکرد – بروجن. فرخ‌شهر و فارسان- خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان- خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه- خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم- خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر- زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار- سمنان.

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه-آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد-اردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال-اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر. و نجف‌آباد- البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر- ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان- بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج- تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قد- چهارمحال و بختیاری.

یزد – میبد، اردکان و بافق بوشهر،بندرعباس،بوشهر،بیرجند،تبریز،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان.  شمالی،خرم آباد ساری-آملل-بابل-قایم شهر-بهشهر-چالوس-نکا-بابلسر-تنکابن-رویان-نوشهر-رامسر-محموداباد-کلاردشت-سرخرود-آلاشت-ماسال-مازندران-رشت-گیلان

نمایندگی لوله پنج لایه بهتراشان سپاهان

نمایندگی لوله پنج لایه بهتراشان سپاهان در تهران/نمایندگی لوله پنج لایه بهتراشان سپاهان در کرج/نمایندگی لوله پنج لایه بهتراشان سپاهان در دماوند/نمایندگی لوله پنج لایه بی تی اس سپاهان در کرمانشاه/نمایندگی لوله پنج لایه بهتراشان سپاهان در کردستان /نمایندگی لوله پنج لایه بی تی اس سپاهان در ایلام/نمایندگی لوله پنج لایه بی تی اس سپاهان در بندر گناوه/نمایندگی لوله پنج لایه بی تی اس سپاهان در بندر عباس/نمایندگی لوله پنج لایه بی تی اس  سپاهان در بانه/نمایندگی لوله پنج لایهبی تی اس سپاهان در رشت/نمایندگی لوله پنج لایه بی تی اس سپاهان در گیلان/نمایندگی لوله پنج لایه بی تی اس سپاهان همدان