۵/۵ - (۱ امتیاز)

فروشگاه پاپیوکالا با مشاوره و اطلاع از نیاز شما بهترین لوله و تجهیزات برای اجرای سیستم گرمایش از کف به شما پیشنهاد میدهد.

ما در پایپوکالا مجموعه ای از برترین برندهای صنعت تاسیسات ساختمان از نظر کیفیت و قیمت را برای مشتریان جمع آوری کرده ایم.تا دیگر دغدغه انتخاب محصول مورد نظر را نداشته باشید.

برای گرفتن پیش فاکتور آنی و به روز ترین لیست قیمت و  درصد دخفیف محصولات مورد نظرتان و همچنین مشاوره قبل از خرید میتوانید با پایپوکالا تماس بگیرید.

مزایای گرمایش از کف

مزایای گرمایش از کف

سیستم گرمایش از کف یک راه حل کم مصرف و مقرون به صرفه برای نیازهای گرمایش اتاق نشیمن و اتاق آفتاب گیر است. در کنار اتاق خواب ، اتاق های نشیمن و اتاق های آفتاب گیر معمولاً اتاق هایی در خانه شما هستند که بیشترین وقت را در آنها می گذرانید.

بهترین سیستم گرمایشی خانه گرمایش از کف میباشد با این حال روی لینک کلیک کنید و با دیگر روش های گرمایشی مقایسه کنید

 بعد از یک روز طولانی کار ، فضایی است که در آن استراحت میکنیم و انرژی خود را تجدید می کنیم. با کنترل کننده های سیستم گرمایش از کف ، اتاق نشیمن یا اتاق آفتاب گیر شما به آرامی در دمای مناسب ایده آل شما در زمان ورود به خانه گرم می شود. گرمای تابشی تولید شده توسط بخاری کف نیز با کاهش گردش گرد و غبار در مقایسه با گرمای کف پایه ، کیفیت هوا را بهبود می بخشد.

۳مورد طلایی از فوائد  گرمایش از کف

آزادی در طراحی:

سیستم گرمایش از کف به علت اجرای لوله ها در زیر ساختمان با عدم اشغال فضای دیواری رویکردی محتاطانه در برابر گرمایش منازل ارائه می دهند.

اگر در مرحله بازسازی اتاق نشیمن خود و یا ساختن اتاق آفتاب گیر رویایی خود در خانه هستید ، سیستم گرمایش از کف باعث می شود در برنامه های طراحی داخلی خود هیچ گونه مصالحه ای انجام ندهید. دیگر نیازی نیست که مبلمان خود را در اطراف تخته های ثابت ثابت قرار دهید. گرمایش از کف آزادی طراحی بیشتری را ایجاد می کند مزایای گرمایش از کف

مقرون به صرفه بودن:

گرمایش از کف یک راه حل کم مصرف و مقرون به صرفه برای نیازهای گرمایش اتاق نشیمن و اتاق آفتاب است. در کنار اتاق خواب ، اتاق های نشیمن و اتاق های آفتاب گیر معمولاً اتاق هایی در خانه شما هستند که بیشترین وقت را در آنها می گذرانید. 

بعد از یک روز طولانی کار ، فضایی است که در آن آرام می شویم و خود را تجدید می کنیم. با کنترل کننده های گرمایش و گرمایش از کف ، اتاق نشیمن یا اتاق آفتاب گیر شما به آرامی در دمای مناسب ایده آل شما در زمان ورود به خانه گرم می شود.

گرمای تابشی تولید شده توسط بخاری کف نیز با کاهش گردش گرد و غبار در مقایسه با گرمای کف پایه ، کیفیت هوا را بهبود می بخشد.

قابلیت سازگاری با انواع کفپوش ها:

گرمایش از کف این حق انتخاب را به شما میدهد تا بتوانید انواع روکش ها را از جمله کاشی سنگ،چوب،فرش ی هر روکش دیگری که محبوبب خودتان است را استفاده کنید. و بهتر است بدانید بعضی از موارد نسبت به سایر کفپوش ها رسانای حرارات بالاتر و تحمل درجه حرارت بیشتر گرما را به صورت موثرتری منتقل میکنند مثل: سنگ، بتن، کاشی وسرامیک.

مزایای گرمایش از کف

در ادامه مزایای گرمایش از کف میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید گرمای یکنواخت
  • عدم ایجاد حساسیت
  • وزن بسار سبک و طول عمر بالا
  • عدم اشغال فضا
  • برخلاف رادیاتور هیچ گونه سر و صدایی ندارد
  • اجرای نصب سیستم آسان بوده و هزینه نگهداری از آن ناچیز میباشد

 

نمایندگی لوله و اتصالات ساختمانی

چه لوله ای در گرمایش از کف استفاده کنیم؟

برای سیستم گرمایش از کف شما باید لوله پنج لایه استفاده کنید.لوله پنج لایه بدلیل مقاومت بالا و منعطف بودن میتواند بهترین کاربری را به شما ارایه دهد.

لوله پنج لایه نیوپایپ PEX از نوع لوله های میباشد که با ترکیب فلز و پلیمر ،هم مزایای لوله های فلزی را دارد و هم قابلیت های لوله پلیمری.علاوه براین نواقص آن ها را نیز به میزان قابل توجهی کاهش داده است.
پلیمر استفاده شده در لوله پنج لایه نیوپایپ از نواد اولیه استاندارد و بهداشتی طبق قوانین ملی ساختمان در کشور تولید شده و جایگزین بسیار خوبی برای لوله های فلزی میباشد.

هزینه لوله کشی برای اجرای گرمایش از کف

برای لوله کشی گرمایش از کف لوله سایز ۱۶ میلیمتر مورد نیاز است.در زمان نوشتن این مقاله قیمت لوله نیوپایپ سایز ۱۶ /۱۲۸۰۰۰هزار ریال و قیمت لوله سوپرپایپ سایز ۱۶/ ۱۳۷۰۰۰هزارریال میباشد که بستگی به خریدتون از ۱۰تا ۲۴درصد تخفیف میخوره.

شما میتوانید بستگی به بودجه ای که در اختیار دارید یکی از این برند را انتخاب کنید.قبل از انتخاب میتوانید با مشاورین ما مشورت کنید یا دو مقاله که در سایت ما در مورد این دو برند نوشته شده مطالعه کنید تا با اطلاعات کافی برند مورد نظر خود را انتخاب کنید.

لوله پنج لایه گرمایش از کف

لوله سوپرپایپ

لوله نیوپایپ

قیمت لوله پنج لایه سوپرپایپ

هم چنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد گرمایش از مقالات دیگر ما را هم مطالعه کنید.

۸باور غلط درمورد گرمایش از کف

فوم مخصوص گرمایش از کف

نمایندگی شیر فلکه کیزایران

برای اطلاع از قیمت ها و دریافت کاتالوگ ,پیش فاکتور با مشاورین پایپوکالا تماس بگیرید.

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

مشاور فروش (علیپور):۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

پشتیبانی۱ :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶۶

ساعت پاسخگویی:۸صبح -۸شب

 

 میتوانید با کلیک بر روی این لینک به تمام مقالات سایت ما دسترسی پیدا کنید.