۵/۵ - (۱ امتیاز)

باورها و تفکرات اشتباه

گرمایش از کف سیستم گرمایشی پایدار و اقتصادی است که با لوله نیوپایپ یا سوپرپایپ اجرا میشود  ، اما باورهای غلط زیادی در مورد نحوه عملکرد آن وجود دارد. 

ما اینجا هستیم تا تفکرات اشتباه را درباره سیستم لوله کشی گرمایش از کف را برطرف کنیم و به شما نشان دهیم چرا این سیستم گزینه عالی برای شماست.

تیم پایپو کالا در تلاش است تا در رابطه با سوالات احتمالی شما راجع به هر محصولی توضیحات کامل و جامعی را در اختیارشما قرار دهد تا شما بتوانید با اطلاعات کامل محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

بعد از مطالعه باورهای غلط نسبت به گرمایش از کف میتوانیدبه ابتدای متن برگردین و ۲مقاله دیگر گه پیشنهاد ما به شماست را مطالعه کنید.

تاریخچه گرمایش از کف

سیستم گرمایش از کف در حال حاضر بالغ بر ۴۰ درصد مردم جهان درحال استفاده از آن هستند .تاریخچه گرمایش از کف به حدود ۶دهه بعد از میلاد مسیح بازمیگردد.رومیان باستان در آن دوران لوله هایی را در کف زمین کار میکردند که گرمای آتش از آن ها عبور میکرد و باعث تولید گرما میشد.

سالها بعد کره و ژاپن در تاسیسات خود از این روش بهره بردند.انها دود حاصل از سوختن را قبل از  خروج از ساختمان از این لوله ها عبور میدادند.

تاریخچه سیستم  گرمایش از کف به حدود ۲۰سال پیش یعنی سال ۱۳۸۰ برمیگردد.البته قبل از در مکان هایی مانند ورزشگاه آزادی توسط مهندسین امریکایی استفاده شده بود.

انواع سیستم گرمایش از کف

در حال حاضر ، دو نوع سیستم گرمایش از کف وجود دارد:

سیستم های الکتریکی و سیستم های هیدرولیک ، که با آب گرم کار می کنند. سیستم هیدرولیک همچنین در دو زیرساخت متفاوت وجود دارد که به سیستم خشک و سیستم مرطوب معروف هستند و تفاوت این دو در نحوه تنظیم لوله ها است. لوله نیوپایپ گرمایش ازکف

برای سیستم های آب ، لوله ها در کف قرار دارند در حالی که در سیستم های خشک ، لوله ها در تخته کف قرار دارند تا به عنوان یک هادی گرما عمل کنند. معمولاً نوع هیدرولیک مرطوب را با پروژه های ساختمانی جدید پیدا خواهید کرد ، در حالی که نسخه خشک و سیستم های الکتریکی برای بازسازی مناسب ترین هستند.

اکنون که کمی از جنبه فنی گرمایش از کف مطلع شدید ، وقت آن است که باورهای غلط پیرامون آن را بررسی کنیم.

باور غلط ۱:لوله نیوپایپ گرمایش از کف

گرمایش از کف بسیار گرانتر از رادیاتور است. money-mouth

درست است که قیمت نصب گرمایش از کف ۳۰٪ گرانتر از رادیاتورهای سنتی است. اما گرمایش از کف کف سرمایه ای است که در بلندمدت نتیجه می دهد. از آنجا که سیستم از نظر مصرف انرژی بیشتر است و به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد ، کاربران صورتحساب انرژی خود را پیدا می کنند و هزینه های کلی سیستم بسیار کمتر از رادیاتورهای سنتی است.

خلاصه که رادیاتور چه پنلی یا پره ای باید هرسال کلی پول واسه تعمیرات و نگه داریش خرج کنی تااااازه هزینه های پکیج هم هست.

باور غلط ۲: لوله نیوپایپ گرمایش ازکف

خانه با گرمایش از کف هرگز گرم نمی شودfoot-in-mouth

گرچه درست است که گرمایش از کف به اندازه رادیاتور معمولی گرما تولید نمی کند ، اما گرمای کافی را برای ایجاد یک محیط راحت تولید می کند. این سیستم برای توزیع یکنواخت گرما در کل سطح کف کار می کند ، بنابراین دمای اتاق می تواند تا ۲۵ درجه سانتیگراد برسد. صاحبان خانه می توانند ترموستات را دو درجه پایین تر تنظیم کرده و مطمئن باشند که گرمای خود را از دست نمی دهند.

مطابق عکس زیر هیچ نقطه ای از خانه سرد نمیباشد و کل محیط را پوشش میدهد.

قیمت لوله نیوپایپ گرمایش ازکف

باور غلط ۳:

گرمایش از کف از نظر فنی گرمایش الکتریکی استcool

البته ، گرمایش کف برقی با برق کار می کند ، اما سیستم هیدرولیک با آب گرم و گرمایش مرکزی کار می کند. همچنین گزینه ای برای اتصال سیستم کف به پمپ گرم وجود دارد. در حالی که پمپ حرارتی به کمی برق نیاز دارد ، اما به انرژی تجدیدپذیر نیز متکی است. از آنجا که گرمایش از کف در دمای پایین ثابت کار می کند ، انتخاب افزودن پمپ حرارتی به سیستم انتخاب ایده آلی است.

باور غلط ۴:

ثابت نماندن دمای محیط

با گرمایش از کف  برای گرم شدن یک خانه بیشتر طول می کشد ، بنابراین دما هرگز ثابت نمی ماند.frown

لوله نیوپایپ گرمایش ازکف

در حالی که گرمایش کف برقی تقریباً به سرعت رادیاتورها کار می کند ، سیستم های هیدرولیک کمی کندتر واکنش نشان می دهند. اما این بدان معنا نیست که شما باید از طریق درجه حرارت سرد رنج ببرید. مهم است که ببینید چگونه می توانید سیستم خود را متناسب با سبک زندگی خود تنظیم کرده و فضای داخلی خود را در دمای مناسب نگه دارید. به عنوان مثال ، اگر سیستم هیدرولیکی دارید ، می توانید تنظیمات را تغییر دهید تا اطمینان حاصل کنید که در طول شب دمای اتاق فقط سه درجه کاهش می یابد.

باور غلط ۵: 

گرمایش از کف فقط در کف نصب شده استwink

 این ممکن است کمی تعجب آور باشد ، اما شما در واقع می توانید گرمایش از کف را فراتر از کف نصب کنید. همچنین می توانید آن را در دیوارها یا سقف ها نصب کنید تا اتاق ها حتی با سرعت بیشتری گرم شوند. به طور کلی ، گرمایش از کف فضای اضافی را اشغال نمی کند ، بنابراین می توانید آن را کاملاً در هر فضای داخلی مدرن ادغام کنید لوله نیوپایپ گرمایش ازکف

قبل از اینکه ادامه مطلب را بخوانید میتوانید در این مقاله بخوانید:مزایا و معایب  لوله کشی گرمایش از کف

باور غلط ۶:

گرم شدن از کف، کف پاهای شما را متورم می کندlaughing

در روزهای اولیه گرمایش از کف ، دمای اتاق می تواند به بیش از ۳۵ درجه سانتیگراد برسد ، و اگر چنین بود ، پاهای شما متورم می شود. اما امروزه با وجود سیستم های فعلی ، دیگر چنین شرایطی پیش نمی آید ، به خصوص اگر خانه شما عایق بندی خوبی داشته باشد. در واقع ، شانه زدن گرمایش از کف با پمپ حرارتی به سیستم امکان می دهد تا خنک کننده را تأمین کند ، که به علاوه در ماه های گرم تابستان.

لوله نیوپایپ گرمایش از کف

باور غلط ۷:

گرمایش از کف ناسالم استsmile

گرمایش از کف از گردش ذرات گرد و غبار که می توانند باعث آلرژی یا بیماری شوند جلوگیری می کند. صاحبان خانه همچنین می توانند از رطوبت بهتر و محیط سالم و عاری از گرد و غبار و کپک استفاده کنند ، این خصوصاً برای افرادی که آلرژی یا مشکلات تنفسی دارند بسیار مفید است.

باورغلط ۸:

ناسازگازی کفپوش ها با گرمایش از کف

شما نمی توانید گرمایش از کف را با پارکت ترکیب کنیدfoot-in-mouth 

لوله پنج لایه گرمایش از کف

اگر برخی از فاکتورها را در نظر بگیرید ، می توانید گرمایش از کف و پارکت را به راحتی ترکیب کنید. اگر یک نوع چوب پایدار دارید که در برابر رطوبت و نسخه چند لایه مقاوم است که تخته ها تا ۱۵ سانتی متر عرض دارند ، باید خوب باشید!

برای برسی بیشتر سیستم گرمایش از کف با دیگر روش های گرمایشی روی لینک کلیک کنید و اطلاعات کامل تری مظالعه کنید

گرمایش از کف

منبع مقاله:

https://www.warmup.co.uk

از اینکه مارا تا پایان مقاله همراهی کردیدی صمیمیانه سپاس گزاریم از شما. با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی شما با تیم متخصص پایپو کالا

تلفن دفتر:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

کارشناس ارشد(علیپور):۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

پشتیبانی:۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

فروشگاه پایپوکالا به تمام نقاط کشور بار ارسال میکند: لوله نیوپایپ گرمایش ازکف

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه-آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد-اردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال-اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد- البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر- ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان- بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج- تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قد- چهارمحال و بختیاری – شهرکرد – بروجن، فرخ‌شهر و فارسان- خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان- خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه- خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم- خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر- زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار- سمنان – –

سمنان – شاهرود، دامغان و گرمسار- سیستان و بلوچستان – زاهدان – زابل، ایرانشهر و چابهار- فارس – شیراز – کازرون، جهرم و مرودشت- قزوین – قزوین – تاکستان، الوند و اقبالیه- قم – قم – قنوات، جعفریه و کهک- کردستان – – سنندج – سقز، مریوان و بانه- کرمان – کرمان – سیرجان، رفسنجان و جیرفت-کرمانشاه – – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور- کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیکک- گلستان – گرگان – – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن- گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود- لرستان – خرم‌آباد – بروجرد، دورود و کوهدشت- مازندران – – ساری – بابل، آمل و قائم‌شهر-مرکزی – اراک – ساوه، خمین و محلات- هرمزگان – – بندرعباس –

– میناب، دهبارز و بندر لنگه- همدان – همدان – ملایر، نهاوند و تویسرکان-یزد – یزد – میبد، اردکان و بافق بوشهر،بندرعباس،بوشهر،بیرجند،تبریز،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان شمالی،خرم آباد،خوزستان،رشت،زاهدان،زنجان،ساری،سمنان،سنندج،سیستان و بلوچستان،شهرکرد،شیراز،فارس،قزوین،قم،کرج،کردستان،کرمان،کرمانشاه،کهگیلویه و بویراحمد،گرگان،گلستان،گیلان،لرستان،مازندران،مرکزی،مشهد،هرمزگان،همدان،یاسوج،یزد

نمایندگی های لوله نیوپایپ گرمایش از کف 

نمایندگی لوله نیوپایپ گرمایش ازکفدر شهر کرمان

نمایندگی لوله نیوپایپ گرمایش ازکف در شهر یزد

نمایندگی لوله نیوپایپ گرمایش ازکف در شهر تهران 

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه گرمایش از کف شهر کرمانشاه

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه  گرمایش از کف در شهر بانه

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه گرمایش از کف در شهر اصفهان

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه  گرمایش از کف در شهر قزوین

لوله نیوپایپ گرمایش ازکف

-نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه  سوپرپایپ در شهر تبریز

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه  سوپرپایپ در شهر رشت

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه  سوپرپایپ در شهر قم

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه  سوپرپایپ در شهر شیراز

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه  گرمایش از کف در شهر کردستان

نمایندگی لوله اتصالات نیوپایپ در شهر سیستان

نمایندگی لوله اتصالات نیوپایپ در شهر بندرعباس

نمایندگی لوله اتصالات نیوپایپ در شهر مازندران

نمایندگی لوله اتصالات نیوپایپدر شهر چهارمحال و بختیاری

نمایندگی لوله اتصالات نیوپایپ در شهر ابادان

نمایندگی لوله نیوپایپ گرمایش ازکف در شهر خوزستان

لوله نیوپایپ گرمایش ازکف لوله نیوپایپ گرمایش ازکف لوله نیوپایپ گرمایش ازکف لوله نیوپایپ گرمایش ازکف لوله نیوپایپ گرمایش ازکف