۵/۵ - (۱ امتیاز)

لوله اتصالات پلیمر گلپایگان

پلیمر گلپایگان با توجه به نیاز جامعه برای پیشرفت سیستم های انتقال آب و فاضلاب با بیش از سی سال تجربه در صنعت اتصالات پولیکا  و با استفاده از کادر متخصص و راه اندازی خط تولید لوله اتصالات، تولیدات متنوعی در سیستم آبرسانی و فاضلاب شهری، سیستم هواکش ساختمان، سیستم آبیاری تحت فشار و  و انتقال کابل های فشار قوی برق و مخابرات داشته است. نمایندگی لوله پلیمر گلپایگان

 شرکت پلیمر گلپایگان، علاوه بر تولید محصولات با کیفیت بالا و استاندارد همواره تلاش کرده است با ارائه خدمات پس از فروش ،شرایطی ایجاد کند  تا مصرف کنندگان با اطمینان خاطر ازمحصولات این شرکت خرید کنند.

فروشگاه تاسیسات پایپوکالا بدلیل کیفیت بالا و مرغوبیت لوله و اتصالات پلیمرگلپایگان،در عرضه محصولات این شرکت فعال میباشد.

پلیمرگلپایگان اولین و تنها صادرکننده لوله و اتصالاتPVC به کشورهای اروپایی میباشد که نشان دهنده ی سطح بالای کیفیت این محصولات میباشد.همچنین این شرکت همزمان با اتحادیه اروپا،از کلیه محصولات تولیدی خود ترکیبات سرب را حذف کرده و روی لوله های فاضلابی خود عبارت”بدون سرب” و لوله های تحت فشار و جدارچاه “بدون فلزات سنگین“درج کرده است..

بدلیل وجود شرکت های سودجو که برند پلیمرگلپایگان با پسوند یا پیشوند های مختلف تولید میکنند ،در هنگام خرید به نام و مشخصات کامل کارخانه تولید کنده دقت کنید. روی تمامی لوله و اتصالات پلیکا نام پلیمرگلپایگان که و به اختصار pg درج شده است.

نمایندگی پلیمر گلپایگان

محصولات پلیمر گلپایگان

محصولات این شرکت در ۳دسته اصلی دسته بندی میشوند .هرکدام از این دسته ها دارای محصولات متنوعی هستند:

۱.لوله

  • پوشفیت

  • چسبی

  • ساده

  • جدارچاه

  • لوله برقی

۲ .اتصالات

  • اتصالات فاضلابی چسبی

  • اتصالات برقی

  • اتصالات فاضلابی پوشفیت

  • اتصالات تحت فشار چسبی

۳ .ابزارآلات

جعبه ابزار،گردبر،لوله گیر و ….

نمایندگی لوله پلیمر گلپایگان

 

قیمت اتصالات پلیمر گلپایگان
لیست قیمت پلیمر گلپایگان
سراه پلیمر گلپایگان
لوله اتصالات پلیکا

تمامی این محصولات در سایز و اندازه های متفاوت تولید میشوند ،شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ محصولات با ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

محمدرضا علیپور:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

کارشناس فروش :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

ساعت پاسخگویی:۸صبح -۸شب


این مطلب از دست ندهید:

معرفی برترین برند های لوله پلیکا در سال۹۹

کاربردهای لوله اتصالات PG

  1. سیستم آبرسانی شهری

  2. سیستم فاصلاب شهری

  3. سیستم ابرسانی ساختمان

  4. سیستم فاضلاب ساختمان

  5. سیستم هواکش ساختمان

  6. سیستم آبرسانی از چاه

  7. سیستم ابرساتی تحت فشار

  8. سیستم تخلیه آب باران

  9. انتقال کابل های فشارقوی

در ادامه به بررسی هر یک از این موارد میپردازیم.

آب و فاضلاب شهری

حفاظت از محیط زیست و آسایش شهروندان در تولید لوله و اتصالات مرتبط با شبکه آب و فاضلاب باید در اولویت باشد.به همین دلیل محصولات این دسته بدون سرب تولید میشوند.

۱.لوله های چسبی

لوله های شش متری یکسرکوپله

۲.لوله پوشفیت

لوله پوش فیت یکسرسوکت ۶متری

لوله پوشفیت دوسر سوکت تکه ای

لوله پوشفیت یکسر سوکت تکه ای

۳.اتصالات

شیرقفلدار یکطرفه

شیر بدون قفل یکطرفه

انشعابگیر فاضلاب شهری

نمایندگی پلیمر گلپایگان

در رابطه با خواص و مزایای لوله های پی وی سی بیشتر بدانید:

شرکت گلپایگان را به اسم لوله پلیکا آن میشناسید در این بخش از مقاله میخواهیم به شما اطلاعت بیشتر بدهیم .

مقاومت در برابر خوردگی :

لوله های PVC-u (پلیکا) نارسانای جریان الکتریکی هستند و در برابر واکنش های الکتروشیمیایی ناشی از اسیدها، بازها و نمک ها که منجر به خوردگی در فلزات می شوند، مقاوم هستند. این ویژگی در سطح داخلی و خارجی لوله‌ پی وی سی وجود دارد. در نتیجه، استفاده از لوله ی PVC-u در کاربردهایی که در آن خاک مهاجم وجود دارد، بسیار به صرفه است

مقاومت شیمیایی بالا :

PVC-u در برابر بسیاری از الکل ها، روغن ها و مواد نفتی غیرآروماتیک مقاوم است. این ماده همچنین در برابر اکثر خورنده ها نظیر اسیدهای غیرآلی، بازها و نمک ها مقاوم است.

مسئله ی مقاومت شیمیایی تنها هنگامی مطرح می شود که محیط های غیرعادی وجود داشته باشد و یا از لوله برای انتقال مواد شیمیایی استفاده شود

مدول الاستیسیته ی بالا و انعطاف پذیری :

مقاومت لوله های PVC-u (پلیکا) در برابر شکست یکی از مزایای عملکردی مهم آنها محسوب می شود. لوله های PVC-u تحت بار قادرند بدون شکستگی تغییر شکل بدهند. مدول الاستیسیته PVC-u یکی از مزایای مهم آن برای کاربردهای فنی محسوب می شود، به خصوص در شرایطی که حرکت یا لرزش خاک محتمل باشد (زمین لرزه و …). 

استحکام کششی بلند مدت :

لوله هایPVC-u  (پلیکا) به گونه ای فرمول بندی می شوند تا استحکام کششی بلند مدت بالایی داشته باشند. حداقل استحکام مورد نیاز (MRS) (که در طراحی لوله های تحت فشار به کار می رود)، برای لوله های PVC-u در حدود دو برابر بیشتر از مقادیر متناظر دیگر لوله های پلاستیکی نظیر پلی اتیلن است. به همین دلیل هم ضخامت لوله های PVC-u نسبت به سایر لوله های پلاستیکی کمتر بوده و در نهایت وزن کمتری نیز دارد، که این مسئله مزیت مهمی محسوب می شود .

نسبت استحکام به وزن بالا، وزن سبک :

استحکام بالای PVC-u باعث حداقل شدن ضخامت و سبکی این لوله ها میگردد.  امکان حمل و نقل آسان، آسیب های کاری را حداقل نموده و نصب و حمل و نقل ارزان تر را تسهیل می کند. 

لوله پلیمر گلپایگان

اتصالات آب بند یک مزیت مهم برای هر لوله آب بندی اتصالات آن است. لوله های PVC-u با عمق دخول بالا و سیستم های اتصال اورینگی (Push-fit) توانسته است از طریق همین مزیت بسیاری از محصولات سنتی را کنار بزند.

استحکام ضربه :

تحت شرایط نرمال، لوله های PVC-u مقاومت نسبتاً بالایی در برابر آسیب های ناشی از ضربه در مقایسه با مابقی لوله ها دارند. با وجود کاهش مقاومت ضربه لوله های PVC-u در دماهای بسیار پایین، استحکام ضربه ی آن همچنان بالاتر از حد نیاز است.

مقدار زبری پایین

زبری لوله عامل بسیار مهم و مؤثری در ایجاد افت فشار و کاهش دبی می باشد. لوله های PVC-u به دلیل داشتن سطوح داخلی بسیار صیقلی (ضریب زبری و اصطکاک پایین)، مقاومت بسیار پایینی در برابر جریان سیال از خود نشان می دهند.

کیفیت آب :

استفاده از فرمولاسیون مناسب جهت تولید لوله‌های PVC-u موجب می شود تا مطابقاستانداردهای NSF 61-62 بتوان از این لوله ها جهت انتقال آب آشامیدنی استفاده نمود و اطمینان حاصل کرد که مقادیر سرب، قلع و سایر عناصر سمی نظیر جیوه، کرم، کادمیم و باریم زیر حدود مجاز استاندارد می باشند.

مقاومت در برابر شعله :

لوله ی PVC-u به سختی آتش می گیرد و در غیاب منبع خارجی شعله به سوختن ادامه نمی دهد. دمای شعله ور شدن خود به خودی آن ۴۵۴ درجه سانتیگراد است، که بسیار بالاتر از اکثر مواد ساختمانی است.

فاضلاب خانگی

برای خروج اب فاضلاب از ساختمان ها باید از لوله اتصالات با کیفیت و مرغوب استفاده کرد چون در زیرکار استفاده میشوند و هرگونه نشتی یا ترکیدگی هزینه های سنگینی دربر خواهد داشت.

لوله اتصالات فاضلابی پلیمرکلپایگان بدون سرب میباشند و طبق استاندارهای اتحادیه اروپا تولید میشوند.شرکت PG با تولید انبوه بیش هزار نوع لوله و اتصالات فاضلابی چسبی و پوشفیت،بزرگ ترین تولید کننده محصولات Pvc در کشور میباشد.

۱.لوله اتصالات چسبی مخصوص فاضلاب شرکت PG به دسته روکارB  و زیرکارD تقسیم میشوند.

۲.لوله و اتصالات پوشفیت برای تخلیه اب و فاصلاب داخل ساختمان به کار میرود و طبق استانداردEN1329اروپا تولید میشوند.

چاه و زهشکی

۱.لوله های پری پکد

۲.لوله جدارچاه بدون شیار

۳.لوله جدارچاه شیاردار

۴.ابزارچاه

چسب و ابزارآلات

۱.پاک کننده و چسب

۲.روان کننده پوشفیت

۳.ابزارآلات

خرید محصولات پلیمر گلپایگان

معمولا به هنگام خرید هر محصولی خریدار با دغدغه تهیه کالای اصلی با مناسب ترین قیمت مواجه می شود . وجود کالاهای تقلبی و بی کیفیت با قیمت های بالا شرایط خرید را کمی دشوار میکند .همچنین بعضا واسطه های فروش متوالی افزایش قیمت کالا اصلی را به دنبال دارند.

فروشگاه لوله و اتصالات پایپوکالا با حذف واسطه های اضافی و اخذ نمایندگی  فروش محصولات پلیمر گلپایگان ، کالای اصل وبا کیفیت را با مناسب ترین قیمیت عرضه میکند . همچنین خریدار محترم می تواند مازاد مصرفی اجناس خریداری شده خود را مرجوع و مبلغ پرداختی خود را دریافت نماید.نمایندگی لوله پلیمر گلپایگان

فروشگاه لوله و اتصالات پایپوکالا محصولات پلیمر گلپایگان را با تخفیف ویژه همراه با پیش فاکتور آنی ارائه می کند.

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

محمدرضا علیپور:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

پشتیبانی۱ :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

ساعت پاسخگویی:۸صبح -۸شب

نماینذگی لوله میراب

تمام تلاش مجموعه پایپوکالا PipoKala بر این است که خریدی امن و آسان در کنار بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بین تمام فروشگاه های اینترنتی و قیمت رقابتی نسبت به بازار برای شما مشتریان عزیز و گرامی فراهم اوریم.

—————————————————————————————————————————————————————-

فروشگاه پایپوکالا به تمام نقاط کشور بار ارسال میکند:

ارسال لوله و اتصالات آذین لوله به تهران (شمال، شمال غرب، جنوب، شمال شرق، جنوب غرب، جنوب شرق) و کلیه مناطق تهران و اطراف، شمیران، شهریار، ورامین، قم، کرج، کاشان، میناب، دهبارز و بندر لنگه- همدان – همدان – ملایر، نهاوند و تویسرکان-یزد – یزد – میبد، اردکان و بافق بوشهر،بندرعباس،بوشهر،بیرجند،تبریز،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان شمالی،خرم آباد ساری-آملل-بابل-قایم شهر-بهشهر-چالوس-نکا-بابلسر-تنکابن-رویان-نوشهر-رامسر-محموداباد-کلاردشت-سرخرود-آلاشت-ماسال-مازندران-رشت-گیلان-گرگان-آزادشهر-گنبدکاووس-جویبار-لاهیجان-آستانه اشرفیه-صومعه سرا-فومن-تالش-آستارا خوزستان،رشت،زاهدان،زنجان،ساری،سمنان،سنندج،سیستان بلوچستان ،شهرکرد،شیراز ،فارس،قزوین ،قم،کرج ،کردستان ،کرمان،کرمانشاه،کهگیلویه و بویراحمد،گرگان،گلستان،گیلان،لرستان،مازندران،مرکزی،مشهد،هرمزگان،همدان،یاسوج،یزد. سیرجان، رفسنجان و جیرفت-کرمانشاه – – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور- کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیکک- گلستان – گرگان – – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن- گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود- لرستان – خرم‌آباد – بروجرد، دورود و کوهدشت- مازندران – – ساری – بابل، آمل و قائم‌شهر-مرکزی – اراک – ساوه، خمین و محلات- هرمزگان – – بندرعباس .

اراک، اسفراین، قوچان، گرگان، گنبد، بندر ترکمن، خرم آباد، بروجرد، درود، الیگودرز، اهواز، مشهد، تبریز، اندیمشک، پاوه، ملایر، آبادان، کرمانشاه، اسلام آباد، نهاوند، ساوه، تویسرکان، رشت، لاهیجان، آستانه، لنگرود، بندر انزلی، ساری، چالوس، عباس آباد، متل قو، نمک آبرود، رامسر، آمل، بابل، ارومیه، سلماس، خوی، بانه، سقز، مریوان، بیجار، ایلام، دهلران، 

شهرکرد – بروجن، فرخ‌شهر و فارسان- خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان- خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه- خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم- خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر- زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار- سمنان 

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه-آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد-اردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال-اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد- البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر- ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان- بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج- تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قد- چهارمحال و بختیاری

هران، بجنورد، شیروان، شیراز، سردشت، اردبیل، مشکین شهر، پارس آباد، زنجان، ابهر، خرمدره، قزوین، تاکستان، آبیک، بوئین زهرا، کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت، کهنوج، زاهدان، زابل، ایرانشهر، چابهار، سراوان، سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، سنندج، خرمشهر، دامغان، سمنان.

———————————————————————————————————————————————————

نمایندگی های لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان

نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان

 در شهر کرمان

 نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان

 نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان در شهر تهران

نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان شهر کرمانشاه

نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان در شهر بانه

نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان در شهر اصفهان

نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان در شهر قزوین

-نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان در شهر تبریز

نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان در شهر رشت

نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان در شهر قم

نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان در شهر شیراز

نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان در شهر کردستان

نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان در شهر سیستان

نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان در شهر بندرعباس

نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان در شهر مازندران

نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان در شهر چهارمحال و بختیاری

نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان در شهر ابادان

نمایندگی لوله اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان در شهر خوزستان