Rate this post

سوپرپایپ در یک نگاه

شرکت سوپرپایپ اینترنشنال تولید کننده لوله های پنج لایه سوپرپایپ در خاور میانه در سال ۱۳۷۶ در منطقه آزاد قشم شروع به کار کرد محصولات با کیفیت خلاقانه و خدمات متمایز باعث شده است که سوپرپایپ، مورد اعتماد جامعه مهندسی کشور قرار بگیرد.

شرکت سوپرپایپ، با دانش فنی بالا تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته مواد اولیه با کیفیت و همچنین تجهیزات کنترل کیفی را در ابتدای کار از شرکت یوپونور  خریداری کرده است متن تمام محصولاتازجمله لوله سوپرپایپ، تحت لیسانس  این شرکت می‌شود و همواره تغییرات جدید در تولید لوله های پنج لایه به صورت همزمان با کارخانجات آلمان در ایران هم اعمال میشود.

لوله سوپرپایپ

لوله سوپرپایپ ۲+

لوله های سوپرپایپ تلفیق پلیمر و فلز می باشد که از متریال pex-al-pex  تولید شده و با داشتن از ساختار پنج لایه و تکنولوژی بالا مشکلات لوله های قدیمی پلاستیکی و آهنی را پوشش داده با دوام و کیفیت بالا جایگزین خیلی مناسبی برای آن لوله ها می باشد.

این لوله ها با داشتن سطح صاف و صیقلی در داخل و خارج خود باعث میشود از خوردگی و فرسودگی آنهاجلوگیری شود و عمرطولانی در مصارف ساختمانی داشته باشند.

جدیدترین محصول شرکت سوپرپایپ،لوله سوپرپایپ۲+ میباشد.

این لوله ها تحت لیسانس کشور آلمان تولید می شود با داشتن آلیاژ آلومینیومی خاص و مواد اولیه با کیفیت پلی اتیلن سیستم های ساختمانی و بهداشتی کاربرد دارد.

این لوله ها تحمل فشار و دمای بالایی دارند که کیفیت و عمر مفید استفاده از لوله سوپرپایپ را بالا میبرد.

تفاوت لوله و اتصالات سوپرپایپ ۲+ با سایر لوله و اتصالات ۵ لایه 

برای درک بهتر تفاوت این سیستم لوله اتصالات در مورد کالیبره کردن لوله های پنج لایه اطلاعات داشته باشید.

این مرحله از کارهای هم مهم و حساس در نصب لوله های بنای می باشد که هم زمان زیادی لازم داره و با دقت بالا باید انجام بشه.

در اجرای لوله و اتصالات پنج لایه قدیمی مجری این نگرانی را داشت که کالیبره کردن به طور صحیح و مناسب انجام نشود.

از علت‌های آن هم می‌توان به خطای انسانی، استفاده از کالیبراتور برش کج لوله شرکت که در نهایت باعث می‌شود اورینگ اتصالات آسیب ببیند و باعث از آن نقطه اتصال می شود.

خبر خوب در مورد لوله های سوپرپایپ+۲ 

این است که این مرحله از سیستم حذف شده و به همین دلیل نه تنها باعث کاهش خطای انسانی در برای لوله کشی را بهتر آسانتر کرده و در وقت بسیار صرفه جویی می شود.

نمایندگی لوله پنج لایه سوپرپایپ

اگر برای شما این سوال ایجاد شده که شرکت سوپرپایپ چگونه توانسته این مشکل بزرگ را برطرف کند ادامه مطلب را بخوانید.

شرکت سوپرپایپ با استفاده از تکنولوژی RTS و کد رنگ ، توانسته نسل تازه ای از لوله و اتصالات بدون نیاز به کالیبره کردن تولید کند.

اتصالات سوپرپایپ مجهز به تکنولوژی آر تی اس RTS

ممکن است بعضی وقت ها تاثیر اجرای لوله کشی یک اتصال به دلیل خطای انسانی پرس نشود.در سیستم لوله کشی سوپرپایپ۲+ ، کنترل از همیشه راحت تر است.

سیستم RTS  تست ایمنی فشار می باشد که با مهندسی مجدد و طراحی جدید اتصالات پرسی سوپرپایپ احتمال خطر آب بندی نشدن سیستم های لوله کشی ساختمان را نزدیک به صفر رسانده است.

کد رنگ لوله و اتصالات سوپرپایپ

لوله سوپرپایپ۲+ ،با رنگ زرد و نوار طولی با کد رنگ متمایز می‌شود و از سایز ۱۶ تا ۳۲ تولید داخل و سایزهای ۴۰ تا ۱۱۰ هم به رنگ سفید از آلمان وارد می شوند.

لوله سایز ۱۶ رنگ نخودی، سایز ۲۰ رنگ نارنجی،لوله ۲۵ رنگ قهوه ای و برای لوله ۳۲ رنگ سبز استفاده شده شده است.

این کد رنگ عینا روی تمام اتصالات و همچنین قالب دستگاه پرس هیدرولیک روتنبرگر اجرا شده است.

با این تفاسیر امکان خطای انسانی و اشتباه به صفر میرسد.

اتصالات جدید سوپرپایپ

اتصالات نسل جدید لوله های سوپرپایپ ۲+ به صورت یک تیکه به لول و حلقه پرس می شود. با توجه به جنس حلقه اتصال که آلومینیومی میباشد ،پرس کاملا با کیفیت و دقت بسیار زیاد انجام میشه و در نهایت آب بندی با کیفیت بالا صورت می گیرد.

 یکی دیگر از خلاقیت ها و نوآوری های شرکت سوپرپایپ که با همکاری شرکت یوپونور آلمان صورت گرفته است، سیستم جدید زانو دیواری و صفحه دیواری این شرکت می باشد.

با این طراحی دیگر نیاز نیست ابتدا زانو دیواری را روی صفحه وصل کرده و سپس هر دو را روی دیوار نصب کنید. بلکه صفحه می‌تواند به صورت جدا روی دیوار نصب شده، سپس زانو دیواری را از شکاف کناری صفحه به راحتی داخل آن جایگذاری کنید.

مقالات مرتبط…

  1. دستگاه پرس هیدرولیک سوپرپایپ(روتنبرگر)
  2. ترموستات اتاقی سوپرپایپ چیست؟
  3. معرفی انواع بست و ساپورت سوپرفیکس 
  4. دانلود کاتالوگ سوپرپایپ
  5. نمایندگی  لوله سوپرپایپ قزوین
  6. ادرس نمایندگی لوله سوپرپایپ یزد

زانو دیواری پرسی سوپرپایپ

 کاربرد لوله های سوپرپایپ

  •  گرمایش و سرمایش از کف
  •  سیستم های حرارتی
  •  سیستم های برودتی
  •  پتروشیمی
  •  صنایع نفت و گاز
  • صنایع شیمیایی
  • صنایع غذایی
  • صنایع پزشکی و بهداشتی

و مهمترین استفاده از این لوله ها در انتقال آب سرد و گرم در ساختمان می  قیمت خورد امروز. این لوله ها به دلیل ساختار ۵لایه ای  که دارند زنگ نمیزند و دچار پوسیدگی نمی‌شود. رسوب پذیری ندارند، وزن لوله ها سبک است جابجایی و حمل و نقل به آسانی انجام می شود و همچنین به دلیل عدم نفوذ پذیری اکسیژن داخل این لوله ها رسوب و لجن گیری جلوگیری می‌شود کیفیت آب آشامیدنی آسیبی نمی رسد.

امیدواریم با مطالعه این مقاله به طور کامل با شرکت سوپرپایپ و محصولات تولیدی آن آشنا شده باشید

جهت دریافت اطلاعات فنی کامل‌تر,درصد تخفیف و به روزترین لیست قیمت سوپرپایپ حتما

با “ کارشناسان پایپو کالا ” در ارتباط باشید

 تلاش مجموعه پایپوکالا PipoKala بر این است که خریدی امن و آسان در کنار بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بین تمام فروشگاه های اینترنتی و قیمت رقابتی نسبت به بازار برای  مشتریان عزیز و گرامی فراهم اوریم.

راه های ارتباطی با مجموعه:

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

کارشناس فروش(علیپور):۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

پشتیبانی :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

ساعت پاسخگویی:۸صبح -۸ش

 

فروشگاه پایپوکالا به تمام نقاط کشور بار ارسال میکند:

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه-آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد-اردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال-اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد- البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر- ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان- بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج- تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قد- چهارمحال و بختیاری – شهرکرد – بروجن، فرخ‌شهر و فارسان- خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان- خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه- خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم- خوزستان –

اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر- زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار- سمنان – –بافت کرمان-هرمز-قشم-انزلی-کیش-بندرعباس-کردستان-بانه-کرمانشاه-سمنان – شاهرود، دامغان و گرمسار- سیستان و بلوچستان –  زاهدان – زابل، ایرانشهر و چابهار- فارس – شیراز – کازرون، جهرم و مرودشت- قزوین – قزوین – تاکستان، الوند و اقبالیه- قم – قم – قنوات، جعفریه و کهک- کردستان – – سنندج – سقز، مریوان و بانه- کرمان – کرمان – سیرجان، رفسنجان و جیرفت-کرمانشاه – – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور- کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان،

دهدشت و لیکک- گلستان – گرگان – – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن- گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود- لرستان – خرم‌آباد – بروجرد، دورود و کوهدشت- مازندران – – ساری – بابل، آمل و قائم‌شهر-مرکزی – اراک – ساوه، خمین و محلات- هرمزگان – – بندرعباس –

– میناب، دهبارز و بندر لنگه- همدان – همدان – ملایر، نهاوند و تویسرکان-یزد – یزد – میبد، اردکان و بافق بوشهر،بندرعباس،بوشهر،بیرجند،تبریز،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی، خراسان رضوی ، خراسان شمالی،خرم آباد،خوزستان،رشت،زاهدان،زنجان،ساری،سمنان،سنندج،

سیستان و بلوچستان،شهرکرد،شیراز،فارس،قزوین،قم،کرج،کردستان،کرمان،کرمانشاه،کهگیلویه وبویراحمد،گرگان،گلستان،گیلان،لرستان،مازندران،مرکزی،مشهد ،هرمزگان،همدان، یاسوج،یزد. .اردبیل -ارومیه-تبریز-اذربایجان-همدان-استارا-گیلان-رشت-فومن-قلعه رودخان-ماسوله-گنبدکاووس-ترکمن صحرا-لرستان-کوهدشت-خرم اباد-

 

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه  سوپرپایپدر شهر کرمان

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه  سوپرپایپدر شهر یزد

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه در شهر تهران

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه سوپرپایپدر شهر کرمانشاه

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه  سوپرپایپ در شهر بانه

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه سوپرپایپ در شهر اصفهان

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه  سوپرپایپ در شهر قزوین

 

-نمایندگی اتصالات پنج لایه  سوپرپایپ در شهر تبریز

نمایندگی  سوپرپایپ در شهر رشت

نمایندگی   سوپرپایپ در شهر قم

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه  سوپرپایپ در شهر شیراز

نمایندگی لوله و اتصالات پنج لایه  سوپرپایپ در شهر کردستان

نمایندگی  سوپرپایپ در شهر سیستان

نمایندگی  سوپرپایپ در شهر بندرعباس

نمایندگی سوپرپایپ در شهر مازندران

نمایندگی  سوپرپایپ در شهر چهارمحال و بختیاری

نمایندگی  سوپرپایپ در شهر ابادان

نمایندگی  سوپرپایپ در شهر خوزستان