۴.۸/۵ - (۵ امتیاز)
پایپو کالا نمایندگی نمایندگی پوشفیت نیوفلکس تهران گزینه ای برای خرید مطمین شما میباشد.

 مشاورین و متخصصین تیم پایپوکالا پاسخگو تمامی سوالات شما میباشند.

برای برقراری تماس با مشاورین پایپو کالا روی دکمه قرمز و برای دریافت پیش فاکتور آنی روی دکمه سبز کلیک کنید تا در واتساپ با ما ارتباط برقرار کنید.

شما با استفاده از نظرمتخصصین ما میتوانید خرید مطمئنی را تجربه کنید

گروه گیتی پسند اصفهان تولید کننده با کیفیت ترین و مقرونه به صرفه ترین محصولات در صنعت تاسیسات ایران میباشد.این شرکت با دریافت برترین گواهینامه های خارجی و داخلی پتانسیل رقابت با تمام محصکلات داخل و خارج گشور را نیز دارد.این گروه تولیدی در سال ۱۳۷۸ با هدف تولید بخش زیادی از محصولات صنعت تاسیسات ساختمان ایجاد گردید. نمایندگی پوشفیت نیوفلکس تهران

برهمین اساس و با استخدام متخصصان و مهندسین مجرب کشور در زمینه پلیمر و مکانیک و برق و راه اندازی چندین مرکز تحقیقاتی شروع به تولید محصولات این صنعت کرد.حاصل این تحقیقات و برنامه ریزی های دقیق آغاز به کار ۳۸ واحد تولیدی در صنایع تاسیسات لوله کشی سرد و گرم و فاصلاب،تجهیزات برودتی و حرارتی بود که تماما زیرنظر گروه صنعتی گیتی پسند بودند.

محصولات تولیدی این شرکت که کم کم جای خود را در بازار محکم کردند و سهم بزرگی از مصرف در صنعت تاسیسات ایران به خود اختصاص دادند شامل برند های:RSN,SGP,دیناپلیمر(پلی اتیلن)،کیمیا جاوید،FLXT،سپهر فوم،آذین لوله،نیووارم ، نیوپایپ و نیوفلکس میباشد.نمایندگی پوشفیت نیوفلکس تهران

خرید از نمایندگی پوشفیت نیوفلکس

لوله و اتصالات پوشفیت نیوفلکس مطابق استاندارد DIN19560 برای مصرف در سیستم فاضلاب ساختمان تولید شده است.کمترین سایز لوله های تولیدی نیوفلکس با قطر ۵۰ میلیمتر و بالاترین سایز قطر ۱۶۰ میلی متر میباشد.طول این لوله از ۱۵۰ میلیمتر (۱۵سانتی متر)، ۲۵۰ میلی متر(۲۵سانت)،۵۰۰میلیمتر(۵۰سانتی متر)،۱ و ۲ و ۳ متر میباشد.

این لوله ها در دو نوع یکسر سوکت و دوسر سوکت و در دو رده ی BD جهت نصب در زیر خاک و داخل طبقات با درپوش زردرنگ و رده ی B  جهت نصب در طبقات ساختمان با درپوش مشکی تولید میگردد.

این لوله ها در دو مدل معمولی و سایلنت تولید میشوند.

چرا لوله اتصالات نیوفلکس مصرف کنیم؟

اجرای آسان 

نیوفلکس مقاوم به ضربه میباشد و بدون نیاز به چسب فوق العاده صاف و سیقلی میباشد.همچنین وزن سبک آن حمل و نقل‌را راحت کرده است.مقاومت بالا در دما از دیگر مزیت های آن میباشد.

قیمت مناسب 

شرکت گیتی پسند بدلیل تیراژ بالای تولید محصولات نیوفلکس قیمت بسیار رقابتی با دیگر رقبا دارد و به همین دلیل مجریان و انبوه سازان تمایل بسیار

تکنولوژی به روز

تکنولوژی پیشرفته ای که در ساخت لوله و اتصالات پوشفیت به کار رفنه است طبق استاندارد های روز اروپا میباشد و سیستمی امن و مطمین در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد.

خدمات پس از فروش

مرکز خدمات پس از فروش گیتی پسند با سرمایه گزاری بر روی بخش سخت افزار و نرم افزار این مجموعه،بهترین سرویس دهی را در کمترین زمان ممکن ارایه میدهند.

موارد مصرف لوله پوشفیت نیوفلکس

  1. انشعاب فاضلاب شهری
  2. جمع آوری آب باران
  3. هدایت و خارج کردن اب در سیستم های تهویه مطبوع هوا
  4. تخلیه فاضلاب ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری و…
  5. عدم استفاده از چسب و جوش و در نتیجه سطوح داخلی صاف و عدم گرفتگی فاضلاب.
  6.  با توجه به خواص پلی پروپیلن و شرایط فرآیند، سطوح داخلی لوله و اتصالات کاملا صیقلی بوده (ضریب زبری آن کمتر از ۰ / ۰۰۷ میلیمتر بوده و از تشکیل رسوب جلوگیری می کند.
  7.  سرعت نصب بسیار بالا و عدم نیاز به تجهیزات خاص جهت اجرا ۶. مقاوم به انواع مواد شیمیایی، اسید و بازها، که موجب مقاومت به مواد شوینده، ترکیبات لکه بر و … می شود.
اتصالات پوشفیت نیوفلکس

مزایای لوله اتصالات نیوفلکس

  • جابجایی و اصلاح لوله کشی بدون نیاز به تغییر نقشه
  • مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی
  • وزن کم و جابجایی آسان
  • جلوگیری از انتقال اتش (ضدحریق)
  • بدون نشتی آب
  • اجرای آسان و سریع
  • بدون استفاده از هرگونه چسب و حرارت

لوله پوشفیت سایلنت(بی صدا)

طراحی جدید سیستم فاضلابی نیوفلکس به دلیل طراحی،ساختار و خواص پلیمری به کار رفته در آن توانایی جذب صدای ناشی از عبور سیال از سطح ۶ تا ۱۷ دسیبل دارد.این محصول مناسب استفاده در ادارات،منزل مسکونی و هتل و کتابخانه و بیمارستان ها و هر مکانی که نیاز به آرامش و سکوت بیشتری دارند.

ساختار ۳لایه این لوله ها که لایه میانی از تکنولوژی خاصی تولید شده است و توانایی جذب حداکثر صدا را دارد و این لوله ها را به عنوان عایقی قدرتمند در جذب صدا نموده است.نمایندگی پوشفیت نیوفلکس تهران

انواع اتصالات پوشفیت نیوفلکس

در سیستم لوله کشی فاضلابی پوشفیت برای اتصال لوله ها به یکدیگر ،تغییر جهت مسیر،انشعاب گرفتن و یا تبدیل سایز لوله ها از اتصالات پوشفیت استفاده میشود.

اجزا اصلی لوله و اتصالات پوشفیت

اورینگ(واشر):این اورینگ ها در انتهای سوکت ها قراردارند و در برابر محیط های دارای PH اسیدی و قلیایی مقاوم است.

سوکت:استفاده از سوکت در لوله و اتصالات پوشفیت برای جلوگیری از انحراف اتصالات در زمان نصب و عدم نشت اب از لوله اتصالات میباشد.نمایندگی پوشفیت نیوفلکس تهران

اتصالات سایلنت نیوفلکس

فروشگاه پایپوکالا به عنوان نمایندگی پوشفیت نیوفلکس اقدام به پخش محصولات این شرکت در سراسر کشور به بالاترین درصد تخفیف کرده است.

بعد از خواندن این مطلب و آشنایی با انواع محصولات شرکت نیوفلکس  ،اگر تصمیم به خرید این محصول دارید میتواتید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و آخرین قیمت این محصولات به همراه پیش فاکتور و درصد تخفیف دریافت کنید.

فروشگاه پایپوکالا ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش برای شما تضمین میکند.

—————————————————

سوالات متداول

لوله پوشفیت نیوفلکس چند مدل دارد؟

لوله و اتصالات پوشفیت نیوفلکس در دو مدل سایلنت و معمولی تولید میشود.

نمایندگی پوشفیت نیوفلکس از کجا پیدا کنم؟

فروشگاه پایپوکالا نمایندگی پوشفیت نیوفلکس در تهران میباشد.برای اطلاع از تخفیفات تماس بگیرید.۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

فروشگاه پایپوکالا به تمام نقاط کشور بار ارسال میکند:

ارسال لوله و اتصالات آذین لوله به تهران (شمال، شمال غرب، جنوب، شمال شرق، جنوب غرب، جنوب شرق) و کلیه مناطق تهران و اطراف، شمیران، شهریار، ورامین، قم، کرج، کاشان، میناب، دهبارز و بندر لنگه- همدان – همدان – ملایر، نهاوند و تویسرکان-یزد – یزد – میبد، اردکان و بافق بوشهر،بندرعباس،بوشهر،بیرجند،تبریز،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان شمالی،خرم آباد ساری-آملل-بابل-قایم شهر-بهشهر-چالوس-نکا-بابلسر-تنکابن-رویان-نوشهرخوزستان،رشت،زاهدان،زنجان،ساری،سمنان،سنندج،سیستان بلوچستان ،شهرکرد،شیراز ،فارس،قزوین ،قم،کرج ،کردستان ،کرمان،کرمانشاه،کهگیلویه و بویراحمد،گرگان،گلستان،گیلان،لرستان،مازندران،مرکزی،مشهد،هرمزگان،همدان،یاسوج،یزد. سیرجان، رفسنجان و جیرفت-کرمانشاه – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور- کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیکک- گلستان – گرگان – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن- گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود- لرستان – خرم‌آباد – بروجرد، دورود و کوهدشت- مازندران – – ساری – بابل، آمل و قائم‌شهر-مرکزی – اراک – ساوه، خمین و محلات- هرمزگان – – بندرعباس .

اراک، اسفراین، قوچان، گرگان، گنبد، بندر ترکمن، خرم آباد، بروجرد، درود، الیگودرز، اهواز، مشهد، تبریز، اندیمشک، پاوه، ملایر، آبادان، کرمانشاه، اسلام آباد، نهاوند، ساوه، تویسرکان، رشت، لاهیجان، آستانه، لنگرود، بندر انزلی، ساری، چالوس، عباس آباد، متل قو، نمک آبرود، رامسر، آمل، بابل، ارومیه، سلماس، خوی، بانه، سقز، مریوان، بیجار، ایلام، دهلران، 

شهرکرد – بروجن، فرخ‌شهر و فارسان- خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان- خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه- خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم- خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر- زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار- سمنان 

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه-آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد-اردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال-اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد- البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر- ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان- بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج- تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قد- چهارمحال و بختیاری، بجنورد، شیروان، شیراز، سردشت، اردبیل، مشکین شهر، پارس آباد، زنجان، ابهر، خرمدره، قزوین، تاکستان، آبیک، بوئین زهرا، کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت، کهنوج، زاهدان، زابل، ایرانشهر، چابهار، سراوان، سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، سنندج، خرمشهر، دامغان، سمنان.