۴.۹/۵ - (۱۵ امتیاز)

نمایندگی لوله نیوپایپ

فروشگاه پایپوکالا به عنوان نمایندگی اصلی لوله پنج لایه نیوپایپ در تهران میباشد.مجموعه ما مطمین ترین انتخاب شما برای خرید لوله پنج لایه نیوپایپ میباشد.ما کیفیت و قیمت را تضمین میکنیم.

ما قصد داریم در این مقاله شما را با مزایا و معایب لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ آشنا کنیم تا مطمین شوید خریدی امن و با کیفیت و با مناسب ترین قیمت را دارید.در ادامه مطلب همراه ما باشید.

لوله ۵ لایه نیوپایپ محصولی از گروه صنایع گیتی پسند میباشد.اولین تولید کننده لوله اتصالات ۵ لایه با سایز های ۱۶ ،۲۰ ،۲۵ و ۳۲ ۴۰، ۵۰ ۶۳ به بالا در ایران میباشد که امروزه در خیلی از پروژه های بزرگ و کوچک خرده فروشان و یا عمده فروشان همگی تقاضای همکاری با این برند مطرح دارند. پایپوکالا هم اکنون نمایندگی لوله نیوپایپ اصفهان میباشد که با بیشترین  فروش لوله پنج لایه در راس همکاری با عاملین و مجریان درحال فعالیت میباشد.

تنوع محصولات در نمایندگی لوله نیوپایپ

محصولات نیوپایپ شامل انواع لوله و اتصالات پرسی و کوپلی میباشد. شما میتوانید لیست قیمت نیوپایپ که توسط نمایندگی لوله نیوپایپ پایپوکالا قرار گرفته است مشاهده فرمایید.

مقایسه آخرین لیست قیمت لوله نیوپایپ ۱۴۰۳ با سایر شرکت ها

شرکت تولیدکنندهلوله سایز ۲۰لوله سایز۲۵لوله سایز ۳۲لوله سایز۴۰لوله سایز ۱۶
شرکت نیوپایپ۴۴,۰۹۹۷۴,۷۶۰۱۱۶,۰۰۰۱۹۸,۴۰۰۲۴,۸۰۰
شرکت بهتراشان۳۶,۷۰۰۶۴,۳۰۰۱۰۰,۸۰۰۱۸۹,۰۰۰۲۰,۶۰۰
شرکت سوپرپایپ۴۷,۵۰۰۷۵,۸۰۰۱۱۸,۲۰۰۴۱۹,۰۰۰۴۱۹,۰۰
شرکت مرمرپایپ

برای دریافت پیش فاکتور، لیست خود را به شماره واتساپ ارسال کنید، وهمینطور برای گرفتن مشاوره قبل از خریدتان با نمایندگی لوله نیوپایپ تماس بگیرید.

۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱—–۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱—-۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

همچنین شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت لوله و اتصالات فاضلابی پارس پلاست از این صفحه { نمایندگی لوله پارس پلاست } اقدام کنید.

نمایندگی لوله پنج لایه نیوپایپ
سایز لوله۱۶/۲۰/۲۵/۳۲/۴۰/۵۰/۶۳
خدمات قبل از فروشطراحی و مشاوره/کرایه خاور رایگان
خدمات پس از فروشگارانتی ۱۰ ساله
نام شرکت اصلیصنایع گیتی پسند SGP
محل کارخانهاصفهان
محصولات دیگر کارخانهلوله و اتصالات تک لایه اذین/لوله فاضلابی پوشفیت نیوفلکس/سپهر فوم/محصولات پلیمری  کیمیا جاوید

نمایندگی لوله نیوپایپ

لوله پنج لایه نیوپایپ pex all pex از نوع لوله های میباشد که با ترکیب فلز و پلیمر ،هم مزایای لوله های فلزی را دارد و هم قابلیت های لوله پلیمری.علاوه براین نواقص آن ها را نیز به میزان قابل توجهی کاهش داده است.پلیمر استفاده شده در لوله پنج لایه نیوپایپ از مواد اولیه استاندارد و بهداشتی طبق قوانین ملی ساختمان در کشور تولید شده و جایگزین بسیار خوبی برای لوله های فلزی میباشد.

مواد اولیه اتصالات لوله پنج لایه

لوله پنج لایه نیوپایپ از پلیمری به نام پلی اتیلن شبکه ای که بهترین نوع پلی اتیلن میباشد تولید میشود.تفاوت این پلیمر با سایر پلیمر ها در ساختار شبکه ای آن میباشد.پلیمر شبکه ای باعث استحکام و پایداری لوله پنج لایه نیوپایپ میشود .مزیت دیگر این پلیمر ،بدلیل شبکه ای بودن ساختار آن برخلاف پلیمر های خطی یا شاخه ای روی طعم و بوی آب تاثیر بدی نمیگذارد.
الومنیوم به کار رفته در لوله های نیوپایپ که دارای جوش اولتراسونیک میباشند باعث ایجاد مقاومت خیلی بالا در برابر فشار و هم چنین انبساط طولی این لوله ها را تقریبا به اندازه لوله های فلزی کاهش داده.

برای دریافت پیش فاکتور، لیست خود را به شماره واتساپ ارسال کنید، وهمینطور برای گرفتن مشاوره قبل از خریدتان نمایندگی لوله نیوپایپ تماس بگیرید.

۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱—–۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱—-۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

۶مزیت اصلی لوله پنج لایه نیوپایپ

با توجه به موارد گفته شده لوله های نیوپایپ به واسطه نوع پلیمر و آلومنیوم مورد استفاده دارای این مزایا میباشد:
۱.مواد اولیه استاندارد و بهداشتی مطابق قوانین کشور
۲.استحگام و پایداری
۳.عدم تاثیر روی طعم و بوی آب
۴.مقاوم دربرابرخوردگی و پوسیدگی
۵.تحمل فشار بالا
۶.کاهش انبساط طولی

علاوه بر این خصوصیات با توجه به شبکه ای بودن ساختار پلیمری این لوله ها میتوان به موارد زیر هم اشاره کرد:
*استحکام در دمای پایین
*مفاومت در برابر رسوبگذاری 
*مقاومت شیمیایی
*انعطاف پذیری بیشتر
*مفاوم در برابر ضربه

لوله پنج لایه نیوپایپ با ساختار ویژه پلیمری خود میتواند تا دمای ۹۰درجه سلسیوس را تحمل کند.

این لوله طبق استناندارد ASTM F-1281 تولید میشود . 

کاربرد لوله پنج لایه نیوپایپ:

اولین و پرمصرف ترین کاربرد این لوله ها در انتقال آب سردو گرم ساختمان میباشد.
از این لوله ها در صنعت پزشکی نیز برای انتقال گاز های طبی و سیستم دیالیز استفاده میشود.
در صنعت غذا و دارو و مواد شیمیایی که دمای کمتری از ۹۰درجه سلسیوس را داشته باشند کاربرد‌دارد.
لوله پنج لایه در سیستم گرمایش از کف هم مورد استفاده قرار میگیرد.

کدام لوله پنج لایه برای کدام پروژه مناسب تر است؟

لوله پنج لایه با استاندارد های مختلف ساخته میشوند که هرکدام از آن هاعلاوه بر بحث استاندارد از نظر کیفی و پروسه تولید هم با یکدیگر متفاوت هستند.

۱-آبرسانی سردPE تا دمای ۳۵ درجه:لوله های PE-AL-PE

لوله های که آبرسانی ساده آب سرد به کار میروند.این دسته از لوله ها که قدرت  کشسانی کمتری  دارند و برای آب گرم مناسب نخواهند بود،نهایت دمای آبی که میتوانند تحمل کنند۳۵ درجه سانتی گراد است.این لوله ها بشدت در مقابل خوردگی و آسیب های مربوط به فشار سطحی مقاوم هستند.

۲-ابرسانی نیمه گرمPERT تا دمای ۷۰ درجه:لوله های PERT-AL-PERT

این لوله ها برای ابرسانی شوفاژخانه،موتورخانه و پکیجها استفاده در دمای بالا و پیش از جوش مناسب نیستندنهایت دمای ابی  که این لوله ها میتوانند تحمل کنند ۷۰ درجه سانتی گراد است.این لوله ها مقاومت مکانیکی  خوبی دارند و میتوانند برای برخی پروژه به صرفه باشند اما میزان کاربرد آنها به اندازه لوله های pEوpex نیست.

۳ نیمه گرم PEX تا دمای۹۰ درجه:لوله های PEX-AL-PEX

این لوله ها را میتوان مقاوم ترین هم از نظر مکانیکی هم از نظر گرمایی دانست. نهایت دمای آبی که میتوانند تحمل کنند ۹۵ درجه سانتی گراد است.این لوله ها برای شوفاژخانه هافموتور خانه و پکیجها و کلا در دمای بالا و پیش ازجوش استفاده کرد.

نمایندگی اتصالات لوله پنج لایه نیوپایپ

اتصالات نیوپایپ از آلیاژی برنجی با روکش نیکل تولید میشود.
آلیاژ مورد استفاده در اتصالات باعث عدم خوردگی و فرسایش و رسوب گیری آن ها شود.فناوری های نوین در طراحی این اتصالات،کنترل و نظارت دقیق،استفاده از مواد اولیه استاندارد،به همراه اورینگ های مخصوص آب بندی ،دوام و استحکام آن ها را در شرایط سخت کاری و زمان طولانی تضمین میکند.

فناوری نوین در طراحی اتصالات نیوپایپ و کنترل کیفیت دقیق همراه استفاده از اورینگ های ویژه ,آب بندی کامل و دوام بالای اتصالات را تضمین میکند.
اتصالات نیوپایپ به دو دسته پرسی و کوپلی تقسیم میشوند.‌در این مطلب هر دو مورد را باهم بررسی میکنیم.

نصب اتصالات پرسی نیوپایپ

اتصالات پرسی نیوپایپ میتواند به صورت جدا یا به همراه اتصالات دنده ای نصب شود.
در اتصالات پرسی به جای مهره برنجی از یک استیل برنجی استفاده شده است که با دستگاه پرس بر روی لوله پرس میشود.

اجرای این نوع اتصالات در مقایسه با اتصالات مهره ای(کوپلی) نیوپایپ سریع تر و راحت تر میباشد.
این اتصالات به شرح زیر میباشد:
مهره ماسوره پرسی،بوشن روپیچ پرسی،بوشن توپیچ پرسی،سراه تبدیل پرسی،سراه پرسی مساوی،سراه توپیچ پرسی،زانودیواری پرسی،زانوصفحه دار پرسی،سراه صفحه دار پرسی،زانوچپقی پرسی،زانوروپیچ پرسی،بوشن تبدیل پرسی،درپوش پرسی ، در سایز های ۱۶،۲۰،۲۵،۳۲،۴۰،۵۰،۶۳ میلیمتر وجود دارد.

کاربرد اتصالات کوپلی نیوپایپ

اصلی ترین تفاوت اتصالات کوپلی(مهره ای) با اتصالات پرسی نحوه ی اجرای آن میباشد.
اتصالات کوپلی برخلاف اتصالات پرسی با دستگاه پرس نیازی ندارد و بدون تجهیزات میتوان نصب کرد.
به همین دلیل تغییر سیستم لوله کشی با اتصالات کوپلی کار سختی نیست ولی در سیستم پرسی بدلیل پرس شدن اتصالات نمیتوان هیچ تغییری در سیستم لوله کشی ایجاد کرد.
اتصالات کوپلی شامل: بوشن روپیچ کوپلی،زانو خاردارکوپلی،زانوچپقی کوپلی،زانو صفحه دار کوپلی،سراه مساوی کوپلی،سراه تبدیل کوپلی،بوشن توپیچ کوپلی،در سایز های ۱۶،۲۰،۲۵،۳۲،۴۰،۵۰،۶۳ می‌باشد.

کلکتور نیوپایپ

هم چنین در لیست اقلام نیوپایپ انواع کلکتور از ۲ انشعابه تا ۱۲ انشعابه در سایز های مختلف مشاهده میکنیم که تعداد از سایز ها رو براتون ذکر میکنم:

کلکتور۱/۲*۳/۴– این سایز کلکتور تا ۵b  تولید میشود.

کلکتور ۱*۱/۲–این سایز کلکتور تا ۱۲b تولید میشود.

کلکتور ۱۱/۴*۱/۲ این سایز تا سایز ۱۲ خروجی موجود است.

کلکتور سایز بزرگ نیز ۲اینچ*۳/۴  ۳,۴و ۵ خروجی تولیو میشود.

هم چنین کلکتور  ترموستایک با والو کوپلی و پرسی متصل برای سیستم گرمایش از کف موجود میباشد .

شیر ربع گرد های کوپلی نیوپایپ مخصوص لوله کشی های کلکتوری تولید شده اند که به راحتی به کلکتور متصل و آب بندی میشوند.این شیرها از سایز ۱۶ تا ۳۲ موجود میباشد.

شیرزانو کوپلی نیز برای سیستم گرمایش از کف در ۳سایز ۲۵*۳/۴ و ۲۵*۱ و ۳۲*۱ تولید میشوند.

ساختار لوله پنج لایه نیوپایپ

لوله اتصالات پنج لایه نیوپایپ با توجه به اسم این محصولات مسلما از پنج لایه تشکیل شده اند ، لایه ابتدایی آن که داخلی ترین لایه میباشد از بهترین نوع پلی اتیلن که همان پلی اتیلن شبکه ای میباشد با درجه تحمل حرارت بالا تولید شده است . بیرونی ترین لایه لوله نیوپایپ که پنجمین لایه و اخرین لایه محسوب می شود باز هم از پلی اتیلن مرغوب با درجه حرارت بالا تولید می شوند.

لایه سوم آن را فلز آلومینیوم تشکیل میدهد.این لایه ها بوسیله چسب به هم متصل می شوند و در واقع لایه دوم و لایه چهارم آن چسب تشکیل می باشد. به همین دلیل به این نوع  لوله ها پنج لایه می گویند.استفاده از فلز آلومینیوم در لایه سوم لوله باعث منعطف شدن و طول عمر بالای لوله می شود.

در واقع لایه این فلزی است که مانع عبور اکسیژن می شود و در نتیجه عایق بودن و نبود هوا باعث در امان ماندن لایه های داخلی لوله از زنگ زدگی می شود. انعطاف پذیری این لوله های به این شکل است که در هر جهتی که لازم باشد قابل خم شدن و زاویه دادن هستند.

 

 بوشن روپیچ پرسی

بوشن روپیچ پرسی نوعی از اتصالات ۵ لایه می‌باشد.یکسر آن به لوله پنج لایه  و یکسر آن به اتصالات گالوانیزه متصل می‌شود.
و اتصالات پرسی با استفاده از فناوری‌های روز دنیا تولید می‌شود. که هم می‌تواند به‌صورت مستقل و یا همراه با اتصالات رزوه ای نصب شود.
در اتصالات پرسی به‌جای مهره از یک حلقه استیل استفاده می‌شود که در زمان نصب به وسیله دستگاه پرس دستی یا هیدرولیک بر روی لوله پنج لایه پرس می‌شود.
این اتصالات در قیاس با اتصالات رزوه ای سریع‌تر و آسان‌تر اجرا می‌شود.
فروشگاه پایپوکالا در گروه لوله‌های ۵ لایه و اتصالات پرسی ،۳ برند نیوپایپ بهتراشان و سوپر پایپ را موجود دارد و به مجریان و پیمانکاران توصیه میکند. 

مطالعه بیشتر

در این لینک  میتوانید لیست قیمت پوشفیت نیوفلکس را یکی دیگر از محصولات شرکت گیتی پسند را دانلود کنید.

برای دیدن مدل های فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف کلیک کنید.

سوالات متداول

لوله نیوپایپ چیست؟

نیوپایپ برند محبوب لوله های پنج لایه تلفیقی(pex all pex) با طول عمر بیش از ۵۰ سال است که بهترین لوله پنج لایه مخصوص لوله کشی آب سرد و گرم با بهترین قیمت میباشد.

نمایندگی لوله پنج لایه نیوپایپ در تهران کجاست؟

فروشگاه پایپوکالا بزرگترین نمایندگی لوله نیوپایپ در تهران میباشد.

خرید از نمایندگی لوله نیوپایپ به چه صورت است؟

شما میتوانید با فروشگاه پایپوکالا تماس بگیرید و بعد از دریافت پیش فاکتور با بالاترین درصد تخفیف خرید خود از نمایندگی لوله نیوپایپ را انجام دهید.

خرید لوله اتصالات نیوپایپ

اغلب در زمان خرید هر محصولی خریدار با مشکل تهیه کالای اصلی با مناسب ترین قیمت مواجه است .وجود کالاهای تقلبی و بی کیفیت با قیمت های بالا شرایط خرید را کمی دشوار میکند .همچنین بعضا واسطه های فروش متوالی افزایش قیمت کالا اصلی را به دنبال دارند.

فروشگاه لوله و اتصالات پایپوکالا با حذف واسطه های اضافی و اخذ نمایندگی لوله نیوپایپ کالای اصل وبا کیفیت را با مناسب ترین قیمیت عرضه میکند ..

تمامی این محصولات در سایز و اندازه های متفاوت تولید میشوند ،شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ محصولات گیتی پسند  با ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

محمدرضا علیپور:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

کارشناس فروش:۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

تمام تلاش مجموعه پایپوکالا PipoKala بر این است که خریدی امن و آسان در کنار بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بین تمام فروشگاه های اینترنتی و قیمت رقابتی نسبت به بازار برای شما مشتریان عزیز و گرامی فراهم اوریم.

فروشگاه پایپوکالا نمایندگی لوله نیوپایپ تامین کننده محصولات زیر میباشد.

لوله پنج لایه “سوپرپایپ / نیوپایپ / بهتراشان(BTS) ”

لوله تک لایه ”    آذین /  یزد   /    وحید   

لوله پوشفیت “نیوفلکس / پلیران /  پلیران سایلنت / وحید /نیک بسپار

لوله پلی اتیلن  جوشی پلیران  / پلیرود   / حافظ

لوله پلیکا  فاضلابی  ”  پلیمر گلپایگان / داراکار / پارس زنده رود/پلیمر سمنان

لوله گالوانیزه ” سپنتا / ساوه سنگین و سبک / چینی

لوله کاروگیت

اتصالات گالوانیزه “برزیلی  و مک و چینی”

انواع  فلنج “از سایز ۱/۲ اینچ الی ۶۰ اینچ استاندارد”

لوله سیاه جوشی “درز دار و مانیسمان سبک و سنگین”

شیرآلات برنجی کیزایران  /سیم ایتالیا / آذران / سیتکو /امین شیر

شیر فلکه چدنی” ووگ امید گلستان / ووگ بی همتا / میراب/فاراب”

شیرالات بهداشتی “KWC/ شودر / قهرمان /راسان /سهند”

عایق و فوم “الاستومری / عایق pe  / فوم تخم مرغی گرمایش از کفگ

تجهیزات موتورخانه و استخر”پمپ / منبع انبساط  و تحت فشار /فیلترشنی /دیگ بخار /جت پمپ جکوزی/ شوفاژ / مشعل‌ و ….”

تجهیزات کامل گرمایش از کف “کلکتور ترموستاتیک/شیربرقی/ترموستات اتاقی/ترمینال/سراهی کلکتور و ….”

فروشگاه پایپوکالا نمایندگی لوله نیوپایپ

به تمام نقاط کشور بار ارسال میکند

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه-آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد-اردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال-اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد- البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر- ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان- بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج- تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قد- چهارمحال و بختیاری – شهرکرد – بروجن، فرخ‌شهر و فارسان- خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان- خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه- خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم- خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر- زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار- سمنان – –

سمنان – شاهرود، دامغان و گرمسار- سیستان و بلوچستان – زاهدان – زابل، ایرانشهر و چابهار- فارس – شیراز – کازرون، جهرم و مرودشت- قزوین – قزوین – تاکستان، الوند و اقبالیه- قم – قم – قنوات، جعفریه و کهک- کردستان – – سنندج – سقز، مریوان و بانه- کرمان – کرمان – سیرجان، رفسنجان و جیرفت-کرمانشاه – – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور- کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیکک- گلستان – گرگان – – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن- گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود- لرستان – خرم‌آباد – بروجرد، دورود و کوهدشت- مازندران – – ساری – بابل، آمل و قائم‌شهر-مرکزی – اراک – ساوه، خمین و محلات- هرمزگان – – بندرعباس –

– میناب، دهبارز و بندر لنگه- همدان – همدان – ملایر، نهاوند و تویسرکان-یزد – یزد – میبد، اردکان و بافق بوشهر،بندرعباس،بوشهر،بیرجند،تبریز،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان شمالی