۵/۵ - (۴ امتیاز)
نمایندگی بست سوپرفیکس سوپرپایپ

برای دانلود کاتالوگ سوپرفیکس به انتهای مطلب رجوع کنید

نمایندگی بست سوپرفیکس

سوپرفیکس مجموعه‌ای نوآورانه از اقلام مورد نیاز برای اجرای بست و ساپورت را در اختیار شما قرار می‌دهد.یک تسمه و یک ناودانی با طراحی خاص مهندسی، محور اصلی سوپرفیکس را تشکیل می‌دهد.مجموعه‌ای از پیچ‌ها، مهره‌ها، بست‌ها و سایر اقلام، این مجموعه را تکمیل می‌کنند.

به طور معمول اجرای سیستم‌های تاسیساتی در ساختمان، در حد فاصل بین عملیات دیوار چینی و نازک‌کاری قرار می‌گیرد راهی ساده و منعطف برای اینکه نصب تاسیسات سریع‌تر، دقیق‌تر، و ایمن‌تر شود.

یک مشکل آشنا

اجرای سیستم نصب ساپورت تاسیسات 

اجرای بست و ساپورت یکی از کارهای پردردسردر اجرای تاسیسات است. به طوری که گاهی مواقع حتی تا دو برابر اجرای خود تاسیسات زمان می‌برد.

آماده سازی اقلام در کارگاه انجام می‌شود.

نصب هم کاری سخت و طولانی با دقت پایین است.

ننتیجه هم اکثرا خیلی مطلوب نیست؛ ضمن اینکه انجام تغییر یا تصحیح بیش از یک دوباره کاری کامل است.

اجرای ساپورت یک پیش نیاز برای شروع کل عملیات اجرایی در بخش تاسیساتی ساختمان است. هرچه این بخش سریع‌تر – البته با کیفیت بالا – به اتمام رسد، مراحل بعدی در ساختمان سریع‌تر آغاز می‌شود، به طوری که در کاهش زمان‌بندی کل پروژه تاثیرگذار است.

سوپرفیکس راه حل هوشمندانه‌‌ی سوپرپایپ برای بست و ساپورت!

همچنین میتوانید لیست قیمت پارس پلاست از این لینک دانلود کنید.

اجرای بست و ساپورت به روشی دیگر!

سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس به عنوان یک راه‌حل مهندسی در مقایسه با وضعیت امروز اجرای ساپورت، علاوه بر ارتقاء کیفیت، راحتی و سرعت اجرا، شرایط ایمن‌تری هم برای مجری و هم برای ساختمان فراهم می‌آورد.

نمایندگی بست سوپرفیکس سوپرپایپ

  سوپرفیکس اکسترا+ : نمایندگی بست سوپرفیکس سوپرپایپ

بسته کامل کننده سوپرفیکس با پوشش داکروماتدوام بسیار زیاد در مناطق دارای رطوبت بالای محیطی، در معرض میعان رطوبت، محیط های صنعتی و دریایی.

 دوام و ایمنی بیشتر نما با سوپر فیکس اکسترا

 در مطالب‌ بالا‌ شما را با اقلام سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس آشنا کردیم….

و اما امروز با توجه به ویژگی‌های اقلیمی و شرایط آب و هوایی مناطق مختلف کشور، سوپر فیکس اکسترا را خدمت شما معرفی می کنیم:

این محصول، با پوشش کروماته، در مقابل خوردگی در محیط‌های با رطوبت بالا مانند شمال و جنوب کشور، می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد.پوشش کرومات، دوام محصول را در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی تا دو برابر افزایش می‌دهد.و اینکه تمام اقلام سوپرفیکس بر حسب نیاز قابل عرضه با این پوشش هستند.

 بست سوپرفیکس اکسترا+

قبلتر توضیح دادیم که برای کار در شرایط آب و هوای خورنده  یا با رطوبت بالا مثل شمال و جنوب کشور، می‌توانیم از سوپرفیکس اکسترا استفاده نمایید.

 تکمیل کننده دیگر سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس، که بنا به نیاز مشتری تولید وعرضه می‌شود، سوپرفیکس با پوشش داکرومت است که جهت استفاده درمحیطهای بسیار خورنده مانند دریایی و صنعتی کاربرد دارد. پوشش داکرومت سوپرفیکس اکسترا+ تا ۵۰۰ ساعت تست پاشش نمک را بدون رسیدگی به خوردگی قرمز تحمل می‌کند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این پوشش، خود ترمیمی است. یعنی درصورت ساییدگی سطح پوشش داکرومت، مقاومت در برابر خوردگی محصول کاهش نخواهد یافت.

در این مطلب به چند نمونه از محصولات  با توضیح مختصر میپردازیم برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی میتوانیدبا مشاورین پایپوکالا ارتباط برقرار کنید

سرپوش سوپرفیکس

به منظورتامین ایمنی هنگام نصب وبهره برداری ازساپورتهای ساخته شده ازسوپرفیکسUوزیبایی نمای ساپورتها٬ این درپوش ازجنسpvcنرم طراحی و تولید شده است.

مهاربند پیچ متری سوپرفیکس

مهاربند پیچ متری سوپرفیکس میتواند بست هایی را مهار کند که برای هدایت لوله ها در مسیر های عمودی و افقی نصب شده باشند.با استفاده از این مهاربند در هنگام زلزله که ممکن لوله ها به حرکت بیایند نقطه اتکای بست ها افزایش میبابد و ایمنی سیستم افزایش میبابد.

این محصول از دو تکه متحرک و ثابت تشکیل شده است.خصوصیات این محصول نصب سریع و راحت,نیاز به فضای کم برای تعویض,انعطاف پذیری بالا و ایمنی زیاد میباشد.

بست تک پایه روکشدار

این بست برای محکم کردن لوله و اتصالات در محل مورد نظر کاربرد دارد.هم چنین حلقه های که از epdm دور بست وجود دارد از اسیب دیدن لوله ها جلوگیری میکند.هم چنین از لرزش شبکه فاضلاب ساختمان هنگام عبور سیالات و انتقال صدای آن به درون ساختمان جلوگیری میکند.

این بست ها برای سایز ۱۶-۲۰-۲۵-۳۲-۴۰-۵۰-۶۳-۷۵-۹۰-۱۱۰-۱۲۵-۱۶۰-۲۰۰ تولید میشوند.

نمایندگی بست روکشدار سوپرفیکس

در ایران مطلب اشاره ای داریم به فعالیت شروع سوپرپایپ و مجریان

شروع به کار سوپرپایپ 

سوپرپایپ برای ایجاد تحول در صنعت تاسیسات کشور تصمیم گرفت با برند های مطرح جهانی شروع به همکاری کند.

در ابندای کار با شرکت ویلو در سال ۹۳ قرار داد همکاری امضا کرد و نماینده رسمی این شرکت در ایران شد.

شرکت ویلو تولید کننده انواع پمپ های سیرکولاتور میباشد که درسال ۱۸۷۲

در شهر دورتموند المان توسط لوییس اوپلندرتاسیس شد.

درسال ۱۹۲۸اولین شتاب دهنده ی سیرکولاتور دنیا اختراع شد.

لوله پنج لایه سوپرپایپ PEX از نوع لوله های میباشد که با ترکیب فلز و پلیمر ،هم مزایای لوله های فلزی را دارد و هم قابلیت های لوله پلیمری.علاوه براین نواقص آن ها را نیز به میزان قابل توجهی کاهش داده است.
پلیمر استفاده شده در لوله پنج لایه سوپرپایپ از مواد اولیه استاندارد و بهداشتی طبق قوانین ملی ساختمان در کشور تولید شده و جایگزین بسیار خوبی برای لوله های فلزی میباشد.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات سوپرپایپ بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

لوله پنج لایه سوپرپایپ 

دستگاه پرس سوپرپایپ روتنبرگر 

دانلود کاتالوگ سوپرپایپ

برای مطالعه بیشتر در ارتباط با بست سقفی و پرکاربرد ترین بست روکش دار روی لینک زیر کلیک کنید

بست سقفی پوشفیت

 

مجریان محترم سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس:

برای اجرای راحت‌تر سوپرفیکس:

پیچ M8*7 جایگزین پیچ M8*6 شده است. (طول پیچ یک سانتیمتر افزایش یافته است)

مهمترین محل استفاده از این پیچ، اتصال پروفیل سوپرفیکس U به صفحات نصب (افقی و عمودی) و پایه دیواری، مطابق شکل‌های زیر می‌باشد.

برای اجرای درست صفحات نصب سوپرپایپ روی دیوارهای سبک و درای وال(Dry Wall) از سوپرفیکس استفاده کنید.

برای لوله‌کشی سوپردرین فقط از بست‌های روکش‌دار یا دوپایه سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس استفاده نمایید.

از اجرای بست‌های با روکش PVC نرم، برای لوله‌های فاضلاب پلی‌پروپیلن (مثل سوپردرین) خودداری نمایید.

نمایندگی بست سوپرفیکس

ویژگی های سوپرفیکس

_حمل و نقل ساده
_عدم نیاز به جوشکاری و رنگ آمیزی
_بدون نیاز به سوراخ کاری 
_سایز و اندازه متناسب
_بدون محدودیت در طراحی و اجرای ساپورت

کاربرد بست سوپرفیکس

سوپر فیکس در تمام ساختمان‌های مسکونی صنعتی اداری و مذهبی و …. که نیاز به ساپورت و بحث در بخش تاسیسات دارند قایل از استفاده میباشد.
ساپورت های سوپر فیکس برای لوله‌های تأسیساتی سیستم‌های تهویه مطبوع تاسیسات برقی و در عملیات ساختمانی برای نصب در و پنجره یا آویزهای سقفی و اجرای انواع سقف کاذب یا نصب کنتور برق یا جعبه کنتور آب در تکنولوژی نوین استفاده می‌شود.
 
 این ساپورت در سیستم‌های تهویه مطبوع برای نصب کانال‌ها هواساز ها و اسپیلت گرما تاب یا پنل های خورشیدی و همچنین نصب حوله خشک‌کن و فن‌کویل های سقفی و دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرد‌.
 
 

تمام تلاش مجموعه پایپوکالا PipoKala بر این است که خریدی امن و آسان در کنار بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بین تمام فروشگاه های اینترنتی و قیمت رقابتی نسبت به بازار برای شما مشتریان عزیز و گرامی فراهم اوریم.

برای تهیه لیست قیمت سوپرفیکس و تمامی محصولات آن و دریافت پیش‌فاکتور با مشاورین فروشگاه پایپوکالا در تماس باشید.
تلفن دفتر فروشگاه :۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱
مدیریت:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱
کارشناس فروش:۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

سوالات متداول

بست سوپرفیکس چیست؟

سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس یک مجموعه از پیچ و مهره,بست ها و اقلامی است که ساپورت تاسیسات را ساده تر میکند.

مزایای استفاده از سوپرفیکس چیست؟

سوپرفیکس یک راه ساده و دقیق که میتوانید بسیار سریع و ایمن سیستم تاسیسات خود را مهار کنید.

سوپر در چه مناطقی مورد استفاده قرار میگیرد؟

اقلام سوپرفیکس در مناطقی که دارای اب و هوای شرجی و مرطوب است,مانند شمال و جنوب کشور کاربرد بیشتری دارد.این محصولات به توجه به پوشش کروماته دوبرابر مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند.

چگونه باید سوپرفیکس نصب کرد؟

برای نصب بست و ساپورت سوپرفیکس نیاز به دستگاه خم کن و ابزار دارید که در این مقاله از سایت پایپوکالا اموزش نصب قرار داده شده است.

فروشگاه پایپوکالا تامین کننده محصولات زیر میباشد⬇️⬇️

لوله پنج لایه سوپرپایپ / نیوپایپ / بهتراشان(BTS) ”

لوله تک لایه ”    آذین /  یزد   /    وحید   

لوله پوشفیت “نیوفلکس / پلیران /  پلیران سایلنت / وحید /نیک بسپار

لوله پلی اتیلن  جوشی پلیران  / پلیرود   / حافظ

لوله پلیکا  فاضلابی  ”  پلیمر گلپایگان / داراکار / پارس زنده رود/پلیمر سمنان

لوله گالوانیزه ” سپنتا / ساوه سنگین و سبک / چینی

لوله کاروگیت

اتصالات گالوانیزه “برزیلی  و مک و چینی”

انواع  فلنج “از سایز ۱/۲ اینچ الی ۶۰ اینچ استاندارد”

لوله سیاه جوشی “درز دار و مانیسمان سبک و سنگین”

شیرآلات برنجی کیزایران  /سیم ایتالیا / آذران / سیتکو /امین شیر

شیر فلکه چدنی” ووگ امید گلستان / ووگ بی همتا / میراب/فاراب”

شیرالات بهداشتی “KWC/ شودر / قهرمان /راسان /سهند”

عایق و فوم “الاستومری / عایق pe  / فوم تخم مرغی گرمایش از کفگ

تجهیزات موتورخانه و استخر پمپ / منبع انبساط  و تحت فشار / دیگ بخار / شوفاژ / مشعل‌ و ….”

تجهیزات کامل گرمایش از کف کلکتور ترموستاتیک/شیربرقی/ترموستات اتاقی/ترمینال/سراهی کلکتور و ….”

—————————————————————————————————————————————————————-

فروشگاه پایپوکالا به تمام نقاط کشور بار ارسال میکند:

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه-آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد-اردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال-اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد- البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر- ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان- بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج- تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قد- چهارمحال و بختیاری – شهرکرد – بروجن، فرخ‌شهر و فارسان- خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان- خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه- خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم- خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر- زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار- سمنان – –

سمنان – شاهرود، دامغان و گرمسار- سیستان و بلوچستان – زاهدان – زابل، ایرانشهر و چابهار- فارس – شیراز – کازرون، جهرم و مرودشت- قزوین – قزوین – تاکستان، الوند و اقبالیه- قم – قم – قنوات، جعفریه و کهک- کردستان – – سنندج – سقز، مریوان و بانه- کرمان – کرمان – سیرجان، رفسنجان و جیرفت-کرمانشاه – – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور- کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیکک- گلستان – گرگان – – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن- گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود- لرستان – خرم‌آباد – بروجرد، دورود و کوهدشت- مازندران – – ساری – بابل، آمل و قائم‌شهر-مرکزی – اراک – ساوه، خمین و محلات- هرمزگان – – بندرعباس –

– میناب، دهبارز و بندر لنگه- همدان – همدان – ملایر، نهاوند و تویسرکان-یزد – یزد – میبد، اردکان و بافق بوشهر،بندرعباس،بوشهر،بیرجند،تبریز،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان شمالی،خرم آباد،خوزستان،رشت،زاهدان،زنجان،ساری،سمنان،سنندج،

———————————————————————————————————————————————————

نمایندگی بست سوپرفیکس سوپرپایپ

نمایندگی بست سوپرفیکس سوپرپایپ در شهر کرماند/نمایندگی بست سوپرفیکس سوپرپایپ تهران / نمایندگی بست سوپرفیکس سوپرپایپ در شهر تهران//نمایندگی بست سوپرفیکس سوپرپایپ در شهر کرمانشاه

همچنین میتوانید لیست قیمت پارس پلاست از این لینک دانلود کنید.