۴.۸/۵ - (۳۷ امتیاز)

لیست قیمت نیوپایپ ۱۴۰۳

فروشگاه پایپوکالا به عنوان نمایندگی لوله پنج لایه نیوپایپ وظیفه دارد همواره اخرین لیست قیمت نیوپایپ  را در اختیار مشتریان قرار دهد.شما میتوانید از باکس زیر لیست قیمت جدید شرکت گیتی پسند را دانلود کنید.برای دریافت پیش فاکتور نیز با ما تماس بگیرید.

نیوپایپ – آخرین لیست قیمت نیوپایپ ۱۴۰۳ (جدید) | newpipe

لیست قیمت نیوپایپ1400

دانلود آخرین لیست قیمت نیوپایپ ۱۴۰۳

در لینک زیر می توانید آخرین لیست قیمت لوله نیوپایپ ۱۴۰۳ را دانلود کنید. در صورتی که برای خرید یا مشاوره تلفنی نیاز به راهنمایی داشتید، با تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

خرید محصولات نیوپایپ با کمترین قیمت

۰۲۱-۳۳۱۷۵۹۹۱

مقایسه آخرین لیست قیمت لوله نیوپایپ ۱۴۰۳ با سایر شرکت ها

شرکت تولیدکنندهلوله سایز ۲۰لوله سایز۲۵لوله سایز ۳۲لوله سایز۴۰لوله سایز ۱۶
شرکت نیوپایپ۴۴,۰۹۹۷۴,۷۶۰۱۱۶,۰۰۰۱۹۸,۴۰۰۲۴,۸۰۰
شرکت بهتراشان۳۶,۷۰۰۶۴,۳۰۰۱۰۰,۸۰۰۱۸۹,۰۰۰۲۰,۶۰۰
شرکت سوپرپایپ۴۷,۵۰۰۷۵,۸۰۰۱۱۸,۲۰۰۴۱۹,۰۰۰۴۱۹,۰۰
شرکت مرمرپایپ

اطلاعات لیست قیمت نیوپایپ فروردین ۱۴۰۳

لوله پنج لایه نیوپایپ در بسته های رولی و از سایز ۱۶ تا۳۲ و در سایز های۶۳/۵۰/۴۰ به صورت شاخه ای تولید و عرضه میشود.

اتصالات  نیوپایپ

شامل دو نوع پرسی و کوپلی مییباشد.این محصول که اتصالات پرسی تشکیل شده از اتصال و یک مهره استیل برای پرس کردن به لوله میباشد.اتصالات بعد از پرس کردن به هیچ عنوان نمیتوان جدا کرد. اتصالات پرسی :سراه پرسی مساوی/سراه پرسی تبدیلی/بوشن روپیچ پرسی/بوشن توپیچ پرسی/زانو چپقی پرسی/زانو روپیچ پرسی/زانو دیواری پرسی/سراه دیواری پرسی/سراه صفحه دار پرسی/زانو صفحه دار پرسی/مهره ماسوره پرسی…. 

بیشتربخوانید:

۱۰ برند برتر لوله و اتصالات ساختمان در سال ۱۴۰۳

لیست قیمت لوله نیوپایپ چیست؟

نیوپایپ برند محبوب لوله های پنج لایه تلفیقی(pex_b_al_pex)  با طول عمر بیش از ۵۰ سال است. لوله های پنج لایه نیوپایپ از تلفیق فلز و پلیمر تولید می شوند و سازگاری با دمای حداکثر ۹۰ درجه، ظریب انبساط طولی بسیار ناچیز و اتصالات پرسی و کوپلی با بالاترین کیفیت از ویژگی ها منحصر به فرد محصولات نیوپایپ است.
با پیشرفت علم و صنعت و بهینه سازی تولیدات، سیر تولید و به کارگیری لوله و اتصالات نیز دچار تغییر شد  و محصولات جدید با قابلیت های نوین جایگزین تولیدات و فناوری سابق گشت.
با توجه به هزینه های گزافی که برای ساخت یک ساختمان صرف می شود، کیفیت بالای مواد مورد استفاده اهمیت زیادی دارد. به این ترتیب تکنولوژی های جدید در ساخت ساختمان و تولید تاسیسات ساختمانی ورود پیدا کردند. این تکنولوژی ها لوله های تلفیقی پنج لایه ای را به دنبال داشتند تا با طول عمر بالای ۵۰ سال، طول عمر کلی ساختمان را بالا برده و از استهلاک آن جلوگیری می کنند.

ساختار پنج لایه از ترکیب فلز و پلیمر تشکیل شده است که دارای مزیت های زیادی نسبت به لوله های قدیمی می باشد. لوله پنج لایه نیو پایپ انتخاب اول مجریان برای مصارف ساختمانی و بهداشتی میباشد و با توجه به مزیت های بسیاری از جمله: 

مقاومت و دوام بالا در برابر پوسیدگی و خوردگی وعمر طولانی جایگزین مناسبی نسبت به  های قدیمی در صنعت شده است.

ساختار لوله نیوپایپ به چه صورت است؟

برای ساخت لوله پنج لایه نیو پایپ از تکنولوژی روز استفاده شده است

که محاسن زیادی نسبت به لوله ها ی قدیمی و فلزی دارد و جایگزین مناسبی برای آن ها در مصارف مختلف می باشد.

لوله پنج لایه:ازپنج لایه تشکیل شده است که مناسب برای مصارف ساختمانی و بهداشتی می باشد. با بهره گیری از خواص فلز و پلیمر می توان برای مصارف مختلف از این لوله ها استفاده کرد و با توجه به تحمل دمایی تا ۹۰ درجه سلسیوس می توان در حوزه های مصرفی بیشتری از این لوله ها بهره برد.

 بررسی لوله نیوپایپ  از نظر اقتصادی: 

نیوپایپ مقاومت عالی در برابر فشار داشته باشد و نفوذ پذیری اکسیژن و انبساط طولی را به حداقل مقدار ممکن برساند. عمر مفید لوله های نیو پایپ حدود ۵۰ سال تخمین زده شده است و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشند.

نکاتی در خصوص لوله کشی نیوپایپ

۱- لوله کشی باید طبق دستورالعمل های نیوپایپ انجام شود.
۲- استفاده از هر نوع مواد روغنی و روان کننده های شیمیایی در نصب نیوپایپ ممنوع است.
۳- برای لوله ها عایق بندی مناسب انجام شود.
۴- صفحات نصب در جای خود محکم نصب شود.
۵- در اجرای لوله کشی نیوپایپ تمیزکاری و ظرافت کار در کار تو کار و به ویژه روکار مراعات شود.
۶- در پایان کار لوله کشی بر طبق فرمهای تست فشار ارائه شده از سوی شرکت نیوپایپ تست فشار سیستم انجام شود.
۷- فرم مخصوص تست فشار و ضمانت نامه شرکت در حضور کارفرما و مهندس ناظر کامل شود و به امضاء ایشان برسد.
۸- پس از انجام تست فشار آب درون لوله ها به طور کامل خالی شود تا در فصل سرما سیستم دچار یخزدگی نشود.
۹- پس از انجام تست فشار و تکمیل فرآیند آن باید روی تمام لوله ها را با ملات سیمان پوشاند تا از خسارت دیدن آن جلوگیری شود.
۱۰- برای اطلاع از جزییات بیشتر نحوه لوله کشی نیوپایپ باید به دفترچه “دستورالعمل اجرا تأسیسات ساختمان با سیستم لوله کشی نیوپایپ” مراجعه شود

لیست قیمت لوله 5لایه نیوپایپ
دانلود آخرین لیست قیمت پارس پلاست ۱۴۰۳

خرید لوله و اتصالات/ لیست قیمت جدید نیوپایپ ۱۴۰۳

اگر در لیست قیمت نیوپایپ بالا اقلام مورد نیاز شما وجود ندارد برای اطلاع از موجودی و قیمت با ما تماس بگیرید.

اغلب در زمان خرید هر محصولی خریدار با دغدغه تهیه کالای اصلی با مناسب ترین قیمت مواجه می شود . وجود کالاهای تقلبی و بی کیفیت با قیمت های بالا شرایط خرید را کمی دشوار میکند .همچنین بعضا واسطه های فروش متوالی افزایش قیمت کالا اصلی را به دنبال دارند.

فروشگاه لوله و اتصالات پایپوکالا نمایندگی نیوپایپ شرق تهران با حذف واسطه های اضافی و اخذ نمایندگی لوله نیوپایپ  ، کالای اصل وبا کیفیت را با مناسب ترین قیمیت عرضه میکند.

همچنین خریدار محترم می تواند مازاد مصرفی اجناس خریداری شده خود را مرجوع و مبلغ پرداختی خود را دریافت نماید.

برای رفتن به قسمت فروشگاه سایت کلیک کنید.

برای مشاوره و خرید،برای دریافت لیست قیمت جدید نیوپایپ لیست قیمت اتصالات نیوپایپ ۱۴۰۳ با مشاورین ما تماس بگیرید،یا در واتساپ لیست قیمت نیوپایپ را دریافت کنید

لوله و اتصالات نیوپایپ

اتصالات نیوپایپ 

محصول اتصالات نیو پایپ در خطوط لوله کشی نیو پایپ بسیار استفاده می شوند که با ساختار متریال برنج و روکش نیکل از فرسودگی و خوردگی و رسوب پذیری آن ها طی مدت استفاده جلوگیری می شود

که با طراحی و کیفیت عالی در ساخت می توان در شبکه آب بندی کامل انجام داد و عمر طولانی برای استفاده از لوله های نیو پایپ را تضمین کرد.  پرسی نیو پایپ به صورت مستقل یا رزوه ای نصب می شود در اتصالات پرسی حلقه استیل بر روی لوله پرس می شود. اتصالات رزوه ای در خطوط نیو پایپ به آسانی انجام می شود که با استفاده از اورینگ ها و مهره و ماسوره کاملا آب بندی می شود

اتصالات کوپلی نیوپایپ :

بوشن روپیچ کوپلی/بوشن توپیچ کوپلی/سراه ساده کوپلی/شیر ربع گرد ۱۶*۱/۲/شیر ربع گرد۲۰*۱/۲/شیر ربع گرد ۲۵*۳/۴/شیرزانو چپقی کوپلی/سراه تبدیل کوپلی/زانو صفحه دار کوپلی/زانو دیواری کوپلی/زانو چپقی کوپلی/زانو روپیچ کوپلی/مغزی برنجی/تبدیل برنجی 

اتصالات پرسی نیوپایپ:

 در این محصول  به جای مهره از یک حلقه استیل استفاده شده که در هنگام نصب توسط دستگاه پرس بر روی لوله پرس می شود.

در مقایسه با اتصالات رزوه ای سریع تر و آسان تر نصب می گردد

بوشن روپیچ پرسی/بوشن توپیچ پرسی/سراه ساده پرسی/سراه تبدیل پرسی/زانو صفحه دار پرسی/زانو دیواری پرسی/زانو چپقی پرسی/زانو روپیچ پرسی/مغزی برنجی/تبدیل برنجی 

تلفن دفتر:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

مشاورفروش:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

پشتیبانی:۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

سوالات متداول

آخرین لیست قیمت نیوپایپ از کجا تهیه کنم؟

شما میتوانید از سایت پایپوکالا لیست قیمت به روز نیوپایپ دانلود کنید.

لوله نیوپایپ چند مدل دارد؟

شرکت نیوپایپ ۲ مدل لوله pex all pex و pert all pert تولید میکند.لوله پکس و پرت تولید نیوپایپ میباشد.

قیمت لوله نیوپایپ برای هر حلقه چقدر است؟

با توجه به سایزهای متفاوت برای اطلاع از فقیمت و درصد تخفیف با فروشگاه پایپوکالا تماس بگیرید.۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

پاپیوکالا توانایی ارسال سفارشات شما به تمام کشور از جمله استان ها و شهرهای:

آذربایجان شرقی،ارومیه،تبریز،آذربایجان غربی ،مرند،اهر،خوی،میاندواب،مهاباد،تکاب،اصفهان،کاشان، خمینی شهر ، کاشان ، نجف آباد، اردبیل ، همدان، لرستان، کردستان بوشهر ، چابهار، تهران ، شهریار، کرج ، دماوند، فیروزکوه ، بومهن ،شهرگرد ،رودهن، شهرکرد – بروجن. فرخ‌شهر و فارسان- خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان- خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه- خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم- خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر- زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار- سمنان.

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه-آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد-اردبیل – اردبیل – لیست قیمت نیوپایپ  پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال-اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر. و نجف‌آباد- البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر- ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان- بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج- تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قد- چهارمحال و بختیاری.