۵/۵ - (۱ امتیاز)

پایپو کالا نمایندگی لوله پنج لایه نیوپایپ گزینه ای برای خرید مطمین شما میباشد.

 مشاورین و متخصصین تیم پایپوکالا پاسخگو تمامی سوالات شما میباشند.

برای برقراری تماس با مشاورین پایپو کالا روی دکمه قرمز و برای دریافت پیش فاکتور آنی روی دکمه سبز کلیک کنید تا در واتساپ با ما ارتباط برقرار کنید.

شما با استفاده از نظرمتخصصین میتوانید خرید مطمئنی را تجربه کنید.

معرفی شرکت نیوپایپ و لوله پنج لایه نیوپایپ

در بحث لوله کشی گرمایش از کف یا سرد و گرم ساختمان انتخاب اول مجریان برند نیوپایپ میباشد.
شرکت گیتی پسند با سابقه بیش از ۲۰ سال تولید لوله و اتصالات  بیسترین سهم فروش از لوله های ۵لایه بازار را به خود اختصاص داده است.

لوله هاي  ۵لايهPEX-Al-PEX-b با طـول عمر بيش از ۵۰ سال و با دمـاي حـداكثر۹۰درجه سانتيگراد معرفي شده است.

برای دانلود  کاتلوگ و لیست قیمت لوله اتصالات پنج لایه نیوپایپ میتوانید روی لینک های زیر کلیک کنید.

کاتالوگ شرکت نیوپایپ

لیست قیمت نیوپایپ

كاربرد لوله پنج لایه نیوپایپ

كليه سيستم هاي آب سرد و گرم و سیستم های گرمایش از کف ، موتورخانه  تأسيسات سرمايش، گرمايش و تهويه مطبوع ، انتقال آب در رايزرها مورد استفاده قرار میگیرد.

لوله پنج لایه نیوپایپ

خدمات پس از فروش لوله پنج لایه نیوپایپ

شرکت گیتی پسند با توجه به سرمايه گذاري هاي سخت افزاري و نرم افزاري بسیار گسترده، بهترين سرويس دهي، در كمترين زمان ممكن را سرلوحه كار خود قرار داده است.

شما میتوانید لوله و اتصالات نیوپایپ  را با تخفیف ۲۴ درصدی خریداری کنید.

 برای اطلاع از قیمت ها و دریافت پیش فاکتور با مشاورین پایپوکالا تماس بگیرید.

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

محمدرضا علیپور:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

پشتیبانی۱ :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

ساعت پاسخگویی:۸صبح -۸شب

نام مجموعه گیتی پسند اصفهان
سال تاسیس۱۳۷۵
محل کارخانهاصفهان
تعداد کارکنانبیش از ۴۰۰۰نفر
نام مدیر عاملمهندس جنتی
محصولاتلوله تک لایه آذین–لوله پنج لایه نیوپایپ-لوله پوشفیت-پلی اتیلن-فوم-پکیج و رادیاتور
تنوع سایزاز سایز ۱۶ تا ۶۳
  • بهترین قیمت 

با توجه به تولید بالای شرکت گیتی پسند لوله ۵ لایه نیوپایپ بهترین قیمت را در بین شرکت های رقیب دارد. در مقابل بهترین کیفیت و تنوع محصول را به شما ارائه میدهد و خیالی اسوده را به همراه دارد.

  • استاندارد ها

دارا استاندارد ایران , بین المللی , سرتیفیکیت , بیمه نامه محصول ,گواهینامه فنی مرکز تحقیقات ساختمان , گواهینامه های ایزو از آلمان

  • ارسال سریع

بدلیل دارا بودن انبار شخصی سرپوشیده و ۹۹% کامل ارسال تمامی سفارشات در سریعترین زمان ممکن خواهد بود و مشکلی از بابت مرجوعی نیست.

نمایندگی لوله نیوپایپ شرق تهران

نمایندگی لوله نیوپایپ سیرجان

تخفیف لوله نیوپایپ

لوله پنج لایه نیوپایپ

لوله ۵لایه نیوپایپ newpipe از ساختار پنج لایه تشکیل شده است که مناسب برای مصارف ساختمانی و بهداشتی می باشد.
این لوله از ترکیب پلیمر و فلز تشکیل شده است که با استفاده از خواص فلز و پلیمر می توانید برای مصارف مختلف که در این مطلب ذکر کردیم  از این لوله ها استفاده کرد.
با توجه به تحمل دمایی ۹۰ درجه یی که این لوله ها دارند  می توان در بخش های مصرفی بیشتری از این لوله ها بهره برد.

برای ساخت لوله پنج لایه نیوپایپ از تکنولوژی های روز دتیا استفاده شده است که با توجه به مواد اولیه استفاده شده، حسن های زیادی نسبت به لوله های گالوانیزه و مسی و فلزی دارد و جایگزین مناسبی برای آن ها در مصارف مختلف می باشد.

لوله پنج لایه نیوپایپ

لوله پنج لایه دارای ویژگی های زیر مییباشد:

  • از نظر صرفه اقتصادی لوله پنج لایه نیوپایپ ارزان تر و مقرون به صرفه می باشد.
  • لوله پنج لایه نیوپایپ در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت زیادی دارا می باشد
  • نسبت به لوله های فلزی رسوب پذیری ندارد که مانع از افت فشار در خطوط لوله می شود.
  • آلومینیوم با جوش آلتراسونیک باعث شده لوله نیوپایپ مقاومت بسیار زیادی در برابر فشار داشته باشد
  •  نفوذ پذیری اکسیژن و انبساط طولی را به حداقل مقدار ممکن برساند.
  • عمر مفید لوله های نیو پایپ حدود ۵۰ سال تخمین زده شده است.

 سد اکسیژن:

با چسباندن PE-Xa به طور کامل ، لایه چسب مانع از ورود اکسیژن از طریق لوله به سیستم می شود.

 راحت گذاشتن:

انعطاف پذیر و سبک ، قرار دادن لوله آسان است.

انواع اتصالات پنج لایه نیوپایپ

اتصالات پنج لایه نیوپایپ ازیک نوع آلیاژویژه برنج تولید و روی آن با نیکل آبکاری می شوند. این مواد اولیه باعث میشود اتصالات نیوپایپ را از فرسایش، رسوب گیری و خوردگی در امان نگه میدارد. این اتصالات با فناوریهای پیشرفته و طراحی بروز تولید می شوند و با توجه به طراحی منحصر به فرد، کیفیت بالای مواد اولیه و اورینگهای مخصوص و دقت نظارت ویژه در تولید اتصالات نیوپایپ این محصولات عمر طولانی دارند و در شرایط سخت کاری و زمان طولانی و فشار بالا دوام و آب بندی آنها قابل اطمینان است. نیوپایپ بر اساس استاندارد ملی ایران تولید می شود.

اتصالات نیوپایپ در دو نوع تولید میشوند:

 پرسی : این به طور جداگانه یا همراه اتصالات کوپلی در لوله کشی های پنج لایه استفاده می شوند،( نصب  ابتصالات پرسی  در مقایسه با اتصالات روزوه ای آسان تر و سریع تر است)
–    کوپلی یا رزوه ای :در این اتصالات از سه اورینگ استفاده می شود، با حداقل ابزار نصب می شود و آب بندی کامل ایجاد می کند.  

روش نصب اتصالات کوپلی (مهره ماسوره) یا رزوه ای

این روش خیلی ساده است و نیاز به وسیله خاصی ندارد. اتصال کوپلی شامل سه قسمت میباشد. اتصال ، حلقه و مهره ای که روی آن بسته می شود.
اول قطعات اتصال باز میکنید ، با کالیبر توی لوله را کمی بازتر کنید. با استفاده از تیغه‌های در انتهای کالیبر با حرکت چرخشی دیواره داخلی لوله را کونیک (پخ) کنید. باید در انجام این کار دقت لازم را داشته باشید چون دیواره لوله قبل از کالیبره کردن تیز است و می تواند اورینگ اتصال را پاره کند. پارکی اورینگ باعث نشتی شده و آب بندی را با مشکل روبرو می کند.

سپس مهره و بعد حلقه را روی لوله قرار دهید. لوله را وارده اتصال کرده و تا جایی که ممکن است به انتها برسانید و سپس مهره را  با یک آچار فرانسه به دنده آخر برسانید و محکم کنید..

روش نصب اتصالات پرسی

این روش هم مانند رو قبل  بسیار آسان است ولی احتیاج به دستگاه پرس دارد. از آنجا که اتصالات پرسی به مهره احتیاج ندارند علاوه بر سبک بودن ، ارزان تر هم هستند.
در این روش هم اول لوله باید کالیبر کنید. حلقه استیل را بر روی لوله قرار دهید و  لوله وارد اتصال پرسی کنید و باید مطمئن شوید که لوله به طور کامل وارد اتصال شده است. سپس حلقه را به سمت اتصال برده و با یک دستگاه پرس برقی یا دستی پرس کنید

اگر علاقه دارید درباره لوله پنح لایه و گرمایش از کف  اطلاعات بیشتری  کسب کنید مقالات زیر را مطالعه کنید:

۸باور غلط در مورد گرمایش از کف

مزایای لوله کشی گرمایش کف

گرمایش از کف چیست؟

هم چنین میتوانید با کلیک بر روی این لینک  مقالات دیگر سایت را نیز مطالعه کنید.

 برای اطلاع از قیمت ها و دریافت کاتالوگ ,پیش فاکتور با مشاورین پایپوکالا تماس بگیرید.

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

محمدرضا علیپور:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

پشتیبانی۱ :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

ساعت پاسخگویی:۸صبح -۸شب

فروشگاه پایپوکالا به تمام نقاط کشور بار ارسال میکند:

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه-آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد-اردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال-اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد- البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر- ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان- بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج- تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قد- چهارمحال و بختیاری – شهرکرد – بروجن، فرخ‌شهر و فارسان- خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان- خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه- خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم- خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر- زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار- سمنان – –

سمنان – شاهرود، دامغان و گرمسار- سیستان و بلوچستان – زاهدان – زابل، ایرانشهر و چابهار- فارس – شیراز – کازرون، جهرم و مرودشت- قزوین – قزوین – تاکستان، الوند و اقبالیه- قم – قم – قنوات، جعفریه و کهک- کردستان – – سنندج – سقز، مریوان و بانه- کرمان – کرمان – سیرجان، رفسنجان و جیرفت-کرمانشاه – – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور- کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیکک- گلستان – گرگان – – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن- گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود- لرستان – خرم‌آباد – بروجرد، دورود و کوهدشت- مازندران – – ساری – بابل، آمل و قائم‌شهر-مرکزی – اراک – ساوه، خمین و محلات- هرمزگان – – بندرعباس –زاهدان-همدان-ابادان-سیرجان-رفسنجان-

– میناب، دهبارز و بندر لنگه- همدان – همدان – ملایر، نهاوند و تویسرکان-یزد – یزد – میبد، اردکان و بافق بوشهر،بندرعباس،بوشهر،بیرجند،تبریز،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان شمالی،خرم آباد،خوزستان،رشت،زاهدان،زنجان،ساری،سمنان،سنندج،سیستان و بلوچستان،شهرکرد،شیراز،فارس،قزوین،قم،کرج،کردستان،کرمان،کرمانشاه،کهگیلویه و بویراحمد،گرگان،گلستان،گیلان،لرستان،مازندران،مرکزی،مشهد،هرمزگان،همدان،یاسوج،یزد.

ساری-آملل-بابل-قایم شهر-بهشهر-چالوس-نکا-بابلسر-تنکابن-رویان-نوشهر-رامسر-محموداباد-کلاردشت-سرخرود-آلاشت-ماسال-مازندران-رشت-گیلان-گرگان-آزادشهر-گنبدکاووس-جویبار-لاهیجان-آستانه اشرفیه-صومعه سرا-فومن-تالش-آستارا-مشهد-خراسان جنوبی-خراسان شمالی-بیرجند-هرمز-قشم-جزیره قشم-جزیره کیش-جزیره مارو-جزیره لارک-جزیره خارک-تنب کوچک-تنب بزرگ

نمایندگی لوله ۵لایه نیوپایپ

نمایندکی فروش  لوله و اتصالات  نیوپایپ سپاهان (گیتی پسند) در تهران/نمایندکی فروش  لوله و اتصالات  نیوپایپ سپاهان (گیتی پسند) در رشت/نمایندگی فروش  لوله و اتصالات   (گیتی پسند) در یزد/نمایندگی فروش  لوله و اتصالات  نیوپایپ سپاهان (گیتی پسند) در کرمان/نمایندگی فروش  لوله و اتصالات  نیوپایپ سپاهان (گیتی پسند) در کرمانشاه/نمایندگی فروش  لوله و اتصالات  نیوپایپ سپاهان  در اراک/نمایندگی فروش  لوله و اتصالات  نیوپایپ سپاهان (گیتی پسند) در قم/نمایندگی فروش  لوله و اتصالات  نیوپایپ سپاهان (گیتی پسند) در اردبیل/نمایندگی فروش  لوله و اتصالات  نیوپایپ سپاهان (گیتی پسند) در آذربایجان شرقی/نمایندگی فروش  لوله و اتصالات  نیوپایپ سپاهان (گیتی پسند) در آذربایجان غربی/نمایندگی فروش  لوله و اتصالات  نیوپایپ سپاهان (گیتی پسند) در کرج/نمایندگی فروش  لوله و اتصالاتنیوپایپ سپاهان (گیتی پسند) در مازندران