Rate this post

برای استعلام قیمت فیلترشنی ایمکس کافیه روی دکمه های زیر کلیک کنید همکاران ما در بخش مشاوره و روش در کوتاه ترین زمان ممکن پیش فاکتور محصولات مد نظر شما را برایتان ارسال میکنند

فیلترشنی Emaux

فیلتر شنی ایمکس دستگاهی است که با‌فیلتراسیون کامل آب و صاف کردن آن باعث از بین رفتن ذرات موجود در آن مانند گل، رنگ، باکتری ها، پلانگتون، موادآلی و ذرات حاصل از خوردگی  می‌شود. دستگاه فیلتر شنی به صورت استوانه‌های عمودی ‌و یا صورت افقی در موارد بزرگتر‌و تحت فشار تولید می‌شوند.

داخل ستون‌ها دستگاه به وسیله شن سیلیس و یا آنتراسیت پر می‌گردد که غالبا یک‌لایه سیلیس درشت روی نازل‌ها جهت جلوگیری از گرفتگی و بعد یک‌ لایه سیلیس ریز بر روی آن ریخته می‌شود. 

فیلتر شنی ایمکس

در اثر عبور آب از بین فواصل ذرات شن،مواد معلق در آب گیر کرده و آب تسویه شده و عاری از مواد اضافی میشود.
جمع شدن مواد معلق در آب در بین ذرات شن،باعث افت فشار میگردد که اگر این افت فشار از حد مشخصی بیشتر شود ،باید صافی فیلتر را شستشو داد.

فرآیند کار فیلترشنی ایمکس شامل عبور آب از مواد برای حذف ذرات معلق (گل ولای ریزذرات), مواد بیولوژیکی(باکتری ها،کیست،هاگ،پلانکتون یا مواد دیگر )و لجن های آب است.
فیلترشنی ایمکس دو نوع بستر اصلی دارد که با تاثیر هرکدام در فاضلاب تعریف می‌شوند:فیلتراسیون مکانیکی و شیمیایی (جذب و واکنش).محیط فیلتر را میتوان در دو فیلتر مختلف قرارداد یا برای نتیجه ی بهتر میتوان در یک فیلتر قرار داد.

طراحی و محاسبه فیلتر شنی ایمکس تحت فشار

برای طراحی فیلترشنی استخر باید به سرعت خطی آب توجه کرد که معمولا این سرعت برای آب استخر را ۲۰متر در ساعت در نظر میگیرند.و با توجه به عمومی یا خصوصی بودن استخر بین ۳_۸ساعت در نظر میگیرند.
این مطلب یعنی فیلترشنی باید ظرفیت فیلترکردن کل آب استخر را مثلا در ۶ساعت داشته باشد.
مثال:اگر حجم استخر خصوصی ۱۰۰متر مکعب میباشد باید از فیلترشنی تحت فشار استفاده کنیم که قابلیت فیلتراسیون آب استخر در ۵ساعت داشته باشد.یعنی ۲۰مترمکعب در ساعت و سپس از روی جدول های مهندسی ،ابعاد فیلترشنی مناسب برای سرعت خطی ۲۰متر بر ساعت انتخاب میکنیم.

فیلتر شنی تحت فشار چیست؟؟

فیلترشنی تحت فشار ایمکس یک راهکار عالی برای سیستم های دارای رسوب و لجن و گل و لای می‌باشد.
مهم ترین قسمت های یک فیلترشنی تحت فشار:
۱.مخزن تحت فشار
۲.شن و ماسه
۳.پشتیبانی شن و ماسه
۴.سیستم های شستشو و تخلیه
فیلترشنی تحت فشار عبارت است از جریان آب از بستر محیط دانه ای،به طور معمول پس از حوضچه ته نشینی در تصفیه خانه آب معمولی.
هدف از فیلتراسیون آب ،حذف ذرات اضافی و معلق باقی مانده بعد از ته نشینی و لخته شدن می‌باشد.
فرآیند فیلتر براساس ۲واکنش جذب فیزیکی و واکنش شیمیایی می‌باشد.بنابراین فیلتراسیون یک فرآیند فیزیکی_شیمیایی برای جداکردن ذرات معلق گل و لای و ذرات کلوئیدی و ناخالصی با عبور آب از از بستر دانه های سیلیسی می‌باشد.
زمانی که آب داخل فیلتر پرمیشود،ذرات معلق و ناخالصی ها جذب دانه ها میشوند یا در داخل منافذ آنها محبوس میشوند.

پیشنهاد:

لوله اتصالات پیمتاش ترکیه 

۸باور غلط در مورد گرمایش از کف

قیمت فیلترشنی ایمکس استخر

کاربرد فیلتر شنی تحت فشار ایمکس

کدر بودن آب یکی از عوامل کاهش کیفیت بصری آب می‌باشد.یکی از بهترین و به صرفه روش های شفاف کردن آب و از بین بردن کدری آب استفاده از فیلترشنی ایمکس می‌باشد.
همچنین از فیلتر شنی ایمکس برای حذف گل و لای و لجن و ذرات معلق در آب نیز استفاده میشود.
در صورت وجود ذرات درشت اضافی در آب ورودی به فیلتر ،میتوانید از یک دانه گیر هیدروسیکلون توصیه میشود.
عدم استفاده از فیلترشنی در استخرها،بدلیل باز بودن سطح استخر،درصورت آب استخر به صورت متناوب و مرتبا تعویض نشود،با توجه به ساکن بودن آب باعث آلوده شدن آب به مواد خارجی مانند خاک و برگ و گرد و غبار و همچنین وجود انواع میکروب و قارچ و باکتری و تکثیر آنها ،باعث بروز بیماری های پوستی و انگلی میشود.

مراحل فیلتراسیون فیلتر شنی ایمکس

آب با عبور منافذ بین ذرات دانه های سیلیسی ،مواد اضافی خود را از دست میدهد.این اتفاق به دلیل ۲مکانیزم فیلترشنی میوفتد:
۱.مکانیزم غربالی
۲.مکانیزم جذب سطحی

قیمت فیلتر شنی ایمکس

فیلترهای استخری در سه مجموعه P,T,MF دسته بندی میشوند.که دارای شیر در بالا یا پایین می‌باشند.

قیمت فیلترشنی ایمکس

فیلتر شنی ایمکس MFV31

فیلتر شنی ایمکس Emaux مدل MFV31 از جمله کاربردی ترین و پر فروش ترین تجهیزات تصفیه آب استخر است که توسط شرکت چینی خوشنام ایمکس تهیه و تولید شده است. فیلتر شنی ایمکس Emaux ، با ۶ مدل مختلف که دارای مقادیر متفاوت سطح فیلتراسیون ، ابعاد ، آبدهی ، سیلیس مورد نیاز می باشند ، تولید و به بازار جهانی عرضه می شود.

فیلتر شنی یکی از ساده‌ترین و کاربردی ترین انواع فیلترهای تصفیه آب استخر است که به سبب شرایط نگهداری آسان و ماندگاری بالایی که دارد از محبوبیت فراوانی برخوردار است. این فیلترها از شن و سنگ‌ریزه‌هایی که عمدتاً از جنس سیلیس هستند برای زلال‌کردن و تصفیه آب استخر استفاده می‌کنند. گفتنی است از فیلتر شنی ایمکس سری MFV برای تصفیه آب در استخرهای شهری و خصوصی و نیز استخرهای نیمه تجاری استفاده می شود.

بطور کلی برای تصفیه آب استخرها عمدتا از سه نوع فیلتر استخر که عبارتند از فیلتر شنی، فیلتر دیاتومه و فیلتر کارتریجی استفاده می نمایند. در فیلتر شنی تصفیه استخر ایمکس ، نسبت میزان عبور آب به سطح سیلیس و شن بالا است، بعبارت دیگر این فیلترهای شنی دبی بیشتری با توجه به ابعاد کوچک خود دارند. فیلترهای شنی فایبرگلاس ایمکس نسبت به فیلترهای شنی فلزی میزان سیلیس و شن کمتری را در خود جای می دهند. با این حال به سبب کیفیت و مرغوبیت این محصول، کیفیت فیلتراسیون آب استخر حفظ می گردد.

گروه صنعتی ایمکس Emaux شامل افراد متخصص ، حرفه ای و مجرب را در این زمینه می باشد که بر کیفیت و جنس محصولات نظارت کامل دارند و همیشه در تلاش هستند تا بر کیفیت محصولات و تجهیزات بیافزایند. کیفیت محصولات این برند تضمین شده می باشد. برای خرید فیلتر شنی ایمکس Emaux مدل MFV31 از نمایندگی ایمکس در ایران، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه پایپوکالا تماس حاصل فرمایید و این محصولات باکیفیت را خریداری نمایید.

انتخاب کلرزن استخر شنا

استفاده کلرزن خطی برای استخر های خصوصی پیشنهاد میشود چرا که کاربری راحت تری دارند و به صورت متحرک نیست و آسیبی به آن نمیرسد که برای هزینه شمارا دچار مشکل کند و از لحاظ قیمتی ارزان ترین نوع کلرزن استخر

کلر زن خطی استخر ایمکس وسیله ای بسیار مناسب برای ضدعفونی کردن آب استخرها .این کلر زن های خطی قادرند آب استخرهایی با ظرفیت ۶۰۸۰۰۰ لیتر را ضدعفونی میکند

برای اشنایی بیشتر با کلر زن خطی ایمکس و انواع مدل های کلرزن ایمکس روی لینک زیر کلیک کنید 

کلر زن خطی استخر ایمکس

Emaux

Emaux با طراحی ابتکاری و فناوری پیشرفته عملکرد تصفیه و آب شفاف عالی را ارائه می دهد. فیلترهای سری Max به دلیل عملکرد سنگین و قابلیت اطمینان ، با پلی اتیلن با چگالی بالا به صورت یک تکه دمیده می شوند.

 ۱.گیره یک تکه منحصر به فرد با طراحی قفل از نوع پیچ به منظور ساده سازی نصب و راه اندازی ، امکان سرویس دهی بدون ابزار را فراهم می کند.

۲.مجهز به یک چند منظوره ۶ طرفه که با ABS محکم و فولاد ضد زنگ درجه دریایی ساخته شده است.

۳.فشار سنج قابل خواندن برای بازرسی آسان

نصب فیلتر شنی ایمکس
اموزش نصب فیلتر شنی ایمکس

قیمت فیلترشنی ایمکس

قیمت فیلتر شنی ایمکس بستگی به ابعاد (طول،عرض،ضخامت ورق،مقدار سیلیسی و انترآسیت) آن محاسبه میگردد.

خرید محصولات Emaux ایمکس

معمولا در زمان خرید هر کالایی خریدار با مشکل  تهیه کالای اصلی با مناسب ترین قیمت مواجه می شود . وجود کالاهای تقلبی و بی کیفیت با قیمت های بالا شرایط خرید را کمی دشوار میکند.همچنین گاهی اوقات واسطه های فروش متوالی باعث  افزایش قیمت کالا اصلی میشود.

فروشگاه لوله و اتصالات پایپوکالا با حذف واسطه های اضافی و اخذ نمایندگی  فروش محصولات ایمکس emaux ،کالای اصل وبا کیفیت را با مناسب ترین قیمیت عرضه میکند.

تمامی این محصولات در سایز و اندازه های متفاوت تولید میشوند ،شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ محصولات با ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

مدیریت:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

کارشناس فروش:۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

فروشگاه پایپوکالا تامین کننده محصولات زیر میباشد⬇️⬇️

لوله پنج لایه “سوپرپایپ / نیوپایپ / بهتراشان(BTS) ”

لوله تک لایه ”    آذین /  یزد   /    وحید   

لوله پوشفیت “نیوفلکس / پلیران /  پلیران سایلنت / وحید /نیک بسپار

لوله پلی اتیلن  جوشی پلیران  / پلیرود   / حافظ

لوله پلیکا  فاضلابی  ”  پلیمر گلپایگان / داراکار / پارس زنده رود/پلیمر سمنان

لوله گالوانیزه ” سپنتا / ساوه سنگین و سبک / چینی

لوله کاروگیت

اتصالات گالوانیزه “برزیلی  و مک و چینی”

انواع  فلنج “از سایز ۱/۲ اینچ الی ۶۰ اینچ استاندارد”

لوله سیاه جوشی “درز دار و مانیسمان سبک و سنگین”

شیرآلات برنجی کیزایران  /سیم ایتالیا / آذران / سیتکو /امین شیر

شیر فلکه چدنی” ووگ امید گلستان / ووگ بی همتا / میراب/فاراب”

شیرالات بهداشتی “KWC/ شودر / قهرمان /راسان /سهند”

عایق و فوم “الاستومری / عایق pe  / فوم تخم مرغی گرمایش از کفگ

تجهیزات موتورخانه و استخر”پمپ / منبع انبساط  و تحت فشار / دیگ بخار / شوفاژ / مشعل‌ و ….”

تجهیزات کامل گرمایش از کف “کلکتور ترموستاتیک/شیربرقی/ترموستات اتاقی/ترمینال/سراهی کلکتور و ….”

فروشگاه پایپوکالا به تمام نقاط کشور بار ارسال میکند:

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه-آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد-اردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال-اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد- البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر- ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان- بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج- تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قد- چهارمحال و بختیاری – شهرکرد – بروجن، فرخ‌شهر و فارسان- خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان- خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه- خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم- خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر- زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار- سمنان – –

سمنان – شاهرود، دامغان و گرمسار- سیستان و بلوچستان – زاهدان – زابل، ایرانشهر و چابهار- فارس – شیراز – کازرون، جهرم و مرودشت- قزوین – قزوین – تاکستان، الوند و اقبالیه- قم – قم – قنوات، جعفریه و کهک- کردستان – – سنندج – سقز، مریوان و بانه- کرمان – کرمان – سیرجان، رفسنجان و جیرفت-کرمانشاه – – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور- کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیکک- گلستان – گرگان – – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن- گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود- لرستان – خرم‌آباد – بروجرد، دورود و کوهدشت- مازندران – – ساری – بابل، آمل و قائم‌شهر-مرکزی – اراک – ساوه، خمین و محلات- هرمزگان – – بندرعباس –قیمت فیلترشنی ایمکس

– میناب، دهبارز و بندر لنگه- همدان – همدان – ملایر، نهاوند و تویسرکان-یزد – یزد – میبد، اردکان و بافق بوشهر،بندرعباس،بوشهر،بیرجند،تبریز،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان شمالی،خرم آباد،خوزستان،رشت،زاهدان،زنجان،ساری،سمنان،سنندج،سیستان و بلوچستان،شهرکرد،شیراز،فارس،قزوین،قم،کرج،کردستان،کرمان،کرمانشاه،کهگیلویه و بویراحمد،گرگان،گلستان،گیلان،لرستان،مازندران،مرکزی،مشهد،هرمزگان،همدان،یاسوج،یزد قیمت فیلترشنی ایمکس