۵/۵ - (۲ امتیاز)

خرید فوم سفید رولی سفید پلی اتلین

فوم EPE یا فوم پلی اتیلن سفید رولی چیست؟

فوم EPE یا  پلی اتیلن منبسط شده ، یکی از پلاستیک های بسیار پرکاربرد در تولید است.

۷ نوع فوم پلی اتیلن:

  1.  فوم پلی اتیلن رولی
  2.  فوم پلی اتیلن لوله ای 
  3.  فوم پلی اتیلن تخته ای
  4. فوم پلی اتیلن کراسلینگ (فوم پلی اتیلن فشرده)
  5. فوم پلی اتیلن متالایز (فوم پلی اتیلن با روکش آلومینیوم یا فوم پلی اتیلن فویلدار)
  6. فوم پلی اتیلن چسبی (فوم پلی اتیلن پشت چسب دار)
  7.  فوم پلی اتیلن میله ای

قیمت فوم رولی چند است؟

قیمت فوم پلی اتیلن

قیمت فوم پلی اتیلن به سه عامل بستگی دارد که عبارتند از:

۱/انواع فوم پلی اتیلن

۲/اندازه های فوم پلی اتیلن

۳/روکش دار یا بدون روکش بودن فوم پلی اتیلن

فوم پلی اتیلن  یا فوم رولی چیست؟

پلی اتیلن نوعی پلیمر است که از فراورده های نفتی به دست می آید.فوم پلی اتیلن از ترکیب پلی اتیلن فشرده وحباب های ریز هوا تشکیل میشود که به دلیل داشتن خاصیت تراکم سلولی یکی از بهترین عایق ها می باشد که در برابر رطوبت ،حرارت وصدا از مقاومت بالایی یرخوردار است.فوم پلی اتیلن ضد رطوبت بوده ومانع نفوذ آب به داخل بسته بندی میشود.یک رزین ترموپلاستیک است ، به این معنی که می توان آن را با گرما دادن، ذوب کرد و خنک کرد و اشکال و اشیا مختلف را ایجاد کرد.

فوم های پلی اتیلن به صورت رولی و تخته ای در بازار موجود می باشد. این فوم ها شامل حباب های ریز هوا می باشد که به فوم  خاصیت عایق و ایزولاسیون بهتری میدهد.

برای قیمت انواع فوم سفید رولی تماس بگیرید.

موبایل :۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱
 
فروشگاه :۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

 

چه مدل فوم باید بخرم که بهترین عملکرد را داشته باشد ؟

در قدم اول باید تعیین کنید برای چه کاری قرار مورد استفاده قرار بگیره و بعد از آن قیمت فوم سفید رولی را برسی کنید و مقایسه کنید نسبت به کاری که میخواهید انجام دهید

از ضخامت های کم میتونید برای بسته بندی وسایل در اثاث کشی و جابجایی و حمل برای ضربه نخوردن اسباب اثاثیه استفاده کنید.

از ضخامت های ۱۵میل و ۲۰ میل و ۳۰ میل عموما برای گرمایش از کف استفاده میشود.البته میتوانید برای گرمایش از کف از فوم تخم مرغی هم استفاده کنید.

ضخامت های بالاتر از ۳۰میل به صورت تشک و تخته ای تولید میشود.

برای گرمایش از کف میتوانید از روکش متالایز یا آلومنیوم استفاده کنید تا عایق حرارتی قوی تر داشته باشید باشید.

آیا فوم ای پی ای قابل بازیافت است؟

آره! این احتمالاً یکی از مهمترین خصوصیات فوم پلی اتیلن کف شده به دلیل تأثیر بالقوه زیادی است که می تواند بر محیط بگذارد.

کف پلی اتیلن منبسط شده را می توان چندین بار ذوب و به اشکال مختلف تغییر شکل داد. این به دلیل خاصیت مقاومت حرارتی بالای آن است که باعث می شود بتواند ساختار شیمیایی خود را حتی در معرض دمای بالا و تبدیل به پلاستیک مذاب حفظ کند.

این خاصیت بسیار مهم مواد epe است که به شما امکان می دهد تا دوباره مورد استفاده و بازیافت قرار گیرد و میزان پلاستیک در محیط کاهش یابد.

با این حال ، تعداد بسیار محدودی از شرکت ها وجود دارند که بازیافت EPE را ارائه می دهند و به نرخ بازیافت جهانی بسیار کم کمک می کنند. ذوب و بازیافت EPE یا فشرده سازی پلاستیک برای جلوگیری از سوزاندن زباله های EPE یا افزودن آنها به محل دفن زباله بسیار مهم است.

لازم به‌ذکر است که در ایران هنوز شرکتی خدمات بازیافت EPE را ارائه نمیدهد.

قیمت فوم رولی سفید

 ۱۲ مزیت فوم سفید رولی EPE چیست؟

فوم EPE چندین مزیت دارد که در این بخش لیست خواهیم کرد: قیمت فوم سفید رولی

۱. فوم سفید بسیار انعطاف پذیر:

این فوم در مقایسه با سایر اشکال فوم ماده ای بسیار انعطاف پذیر است. بنابراین EPE بیشترین محافظت را از اشیا shaped با شکل عجیب و غریب می کند.

۲. جذب شوک برتر:

ساختار سلول بسته فوم EPE باعث شده بتواند مقدار زیادی از شوک یا استرس را تحمل کرده و جذب کند و بالشتک مناسبی را برای جسمی که می پوشاند فراهم کند.

۳. فرم را به راحتی بازیابی می کند:

یکی دیگر از مزایای پلی اتیلن منبسط شده این است که پس از حذف منبع استرس یا شوک به سرعت شکل اصلی خود را بدست می آورد. قابل شکستن ، شکستگی ، خرد شدن یا خرد شدن نیست.

۴. مقاومت در برابر مواد شیمیایی:

فوم پلی اتیلن  در برابر مواد شیمیایی خورنده قوی مانند حلالها ، اسیدها و مواد قلیایی بسیار مقاوم است. این امر باعث می شود تا در هنگام ذخیره سازی و نگهداری این مواد شیمیایی ، مانعی یا سپری برای محافظت بیشتر ایجاد شود.

قبل از خواندن ادامه مطلب میتوانید نگاهی به مزیت های فوم تخم مرغی داشته باشید.

فوم تخم مرغی گرمایش از کف

۵. مقاومت در برابر آب / رطوبت:

ساختار شیمیایی کف پلی اتیلن منبسط شده آن را تقریباً نفوذ ناپذیر می کند. بنابراین EPE آب را جذب نمی کند و اجازه عبور از آن را نمی دهد. بنابراین از آن به عنوان محافظ آب برای مواد استفاده می شود.

۶. مقاومت در برابر استاتیک:

برخی از اشکال EPE در برابر استاتیک بسیار مقاوم هستند و بنابراین گرد و غبار و سایر ذرات ریز را به سطح آن جذب نمی کنند.

۷. خصوصیات عایق:

با خرید فوم رولی سفید که حرارتی بسیار کمی دارد و بنابراین بهترین عایق را در برابر گرما ارائه می دهد.

۸. غیر سمی و ایمن غذایی قیمت فوم سفید رولی

فوم رولی سفید غیر سمی است و بنابراین می تواند برای بسته بندی مواد غذایی استفاده شود. همچنین در برابر رشد میکروب ها و قارچ های سطح آن مقاوم است. بی بو است.

۹. سهولت در کار: 

استفاده از فوم EPE نسبتاً آسان است. به راحتی برش داده می شود ، قالب می شود ، شکل می گیرد و روی اشیا other دیگر یا خودش چسبانده می شود. بدون استفاده از تجهیزات گران قیمت یا قالب می توان آن را به راحتی به اشیا various مختلفی شکل داد.

۱۰. وزن بسیار سبک 

 اگرچه کاملاً سخت است اما بسیار سبک است ، بنابراین حمل و نقل و کار با آن آسان است. به دلیل این خاصیت می تواند برای کاربردهای بسیار متنوعی مورد استفاده قرار گیرد.

۱۱. محدوده دما قابل استفاده:

 می توان در محدوده دمایی ۴۰ تا ۷۰ درجه استفاده کرد بدون اینکه ساختار آن یا هیچ یک از خصوصیات آن را تحت تأثیر قرار دهد و در نتیجه برای بسیاری از کاربردها که به عایق حرارتی یا الکتریکی نیاز دارند بسیار مناسب است.

۱۲. زیبایی شناسی:

فوم کف را می توان در رنگهای مختلف رنگ آمیزی کرد ، بنابراین امکان کدگذاری رنگ یا کاربردهای کاملاً زیبایی را فراهم می کند.

قیمت فوم سفید رولی

چگونه چگالی فوم رولی سفید EPE را محاسبه کنیم؟

برای دانستن چگالی فوم EPE ، ابتدا باید وزن ، قد ، طول و عرض کف را اندازه بگیرید. هرچه چگالی بیشتر باشد ، از مقاومت و دوام بیشتری برخوردار است. قیمت فوم سفید رولی

سپس می توانید چگالی را با استفاده از فرمول محاسبه کنید:

تراکم = وزن / (ارتفاع * طول * عرض)

دانستن چگالی کف EPE در صورت استفاده خاص بسیار مهم است ، بنابراین می توانید برآوردی از نوع عایق یا محافظت از کف EPE داشته باشید تا بتواند شی را عایق بندی و محافظت کند.

دانستن چگالی کف پلی اتیلن منبسط شده همیشه مورد نیاز نیست ، اما برای کاربردهای مهمتر می تواند مهم باشد.

۱۱-ویژگی فوم پلی اتیلن رولی

۱– فوم پلی اتیلن   دارای نصب راحت و سریع می باشد در نتیجه در زمان هم می تواند صرفه جویی کند.

۲- فوم پلی اتیلن ای پی ای  ضخامت و ابعاد مختلفی دارد و نسبت به نیازی که شما دارید می توانید از آن استفاده کنید.

۳- پلی اتیلن قیمت مناسبی دارد که باعث شده بتوانید در مقایسه با محصولات دیگر انتخاب مناسب تری باشد..

۴- فوم سفید رولی ای پی ای مقاوم در برابر عوامل جوی و محیطی می باشد.

۵- مقاومت این فوم ها در برابر رطوبت باعث شده بتوانیم در محیط های رطوبتی گزینه برای انتخاب باشد.

۶- ضریب انتقال حرارتی بسیار کمتری نسبت به فوم های پلاستیکی دارد.

۷- قابلیت انعطالف پذیری

۸- مقاوم در برابر خوردگی

۹- مقاوم در برابر آلودگی قارچی و بیولوژیکی

۱۰- فوم پلی اتیلن بدون فیبر بوده و گرد و غبار تولید نمی کند

۱۱- عایق صدا از چالش برانگیزترین موضوعات است.

اگر برایتان سوال است فوم پلی اتلین از کجا بخیرید ؟ پایپوکالا برای خرید به شما کمک میکند

فروشگاه پایپوکالا به عنوان تامین کننده عایق صوتی و حرارتی /انواع فوم(فوم رولی-فوم سفید رولی-)در طول سال ها تجربه و با بهره گیری از بازخورد مشتریان بهترین برند های فوم را در انبار خود موجود کرده است..

برای کرفتن قیمت انواع فوم: پلی اتیلن رولی ، فوم سوپر بیس تراپ، فوم پلی اتیلن تخته ای، فوم آکوسیت پنل، فوم ام دی ، فوم زیر اسپیکری، فوم شانه تخم مرغی و پشم سنگ با کیفیت برتر است قیمت فوم سفید رولی

برای اطلاع از قیمت های به روز و دریافت پش فاکتور آنی با ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

مدیریت:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

کارشناس فروش:۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

فوم رولی چگونه ساخته می شود؟

همانند اکثر انواع کف مانند فوم پلی پروپیلن منبسط شده (فوم EPP) ، پلی اتیلن منبسط شده (فوم EPE) نیز با استفاده از فشار بالا ، گرما و همچنین یک عامل دمنده در محفظه تحت فشار به نام اتوکلاو تولید می شود.

سپس مواد پلی اتیلن کف شده مذاب در دستگاهی که از آب برای خنک سازی و تشکیل دانه ها استفاده می شود ، به صورت دانه های پلاستیکی کوچک در می آید. 

دانه های پلاستیکی حاصل از آن به عنوان ماده خوراکی استفاده می شود و تحت قالب حرارت و فشار زیاد به قالب های مخصوص تزریق می شود تا دانه ها را ذوب کرده و شکل قالب را به خود بگیرد.

فرآیند تولید کف EPE کاملاً ساده است و بیشتر شامل استفاده از دما و فشار بالا در یک ظرف مهر و موم شده و تحت فشار است. 

مواد باقی مانده EPE که به صورت مهره یا قطعه معیوب است یا حتی موادی که از داخل مواد نفوذ کرده است ، می تواند جمع شده و دوباره به دستگاه خورانده شود تا قطعات کاملاً جدید تولید شود.

این روش ساخت فوم پلی اتیلن است و اصلی است که در بازیافت مواد فوم EPE نیز بازی می کند.

چگونه EPE پردازش می شود؟

برش ، پیرایش ، شکل دهی گرم و لمینیت.

بسته به نوع کاربرد ، می تواند توسط سایر روش های منحصر به فرد نیز پردازش شود.

معمولاً مشتریان نیاز دارند که فوم EPE به اندازه و شکل خاصی سفارشی شود. این می تواند زمانی باشد که آنها نیاز به بسته بندی دقیق برخی از اشیا داشته باشند و EPE باید به شکل جسم بریده شود.

این کار با فرم دهی داغ انجام می شود. فرم دهی داغ معمولاً فقط در موارد خاص که کیفیت محصول نهایی باید بسیار بالا باشد انجام می شود. گاهی اوقات ، فوم EPE همراه با برخی مواد دیگر ورقه ورقه می شود و سپس برش داده می شود و داغ تشکیل می شود. 

بقیه مقاله های سایت ما درباره ی فوم و عایق را از دست ندید.

آیا پلی اتیلن سازگار با محیط زیست است؟

مواد پلی الفین Polyolefin materials (پلی پروپیلن و پلی اتیلن) ​​در مقایسه با سایر مواد ، محصولات سنتی یا مصنوعی کمترین تأثیر زیست محیطی را دارند. پلی التین از رزین های پلی الفین طبیعی تشکیل می شود. این دارای خواص الکتریکی خوب ، اسیدها ، مواد قلیایی ، مقاومت شیمیایی خوب در برابر حلال ها ، مقاومت در برابر فشار محیطی و دوام خوب است.

هر وقت از پلاستیک و محیط می شنوید ، آنچه در ذهن شما می آید ، تصویری از چسب PVC (پلی وینیل کلراید) است که به مدت صد سال در یک محل دفن زباله ، سمی و بدون آسیب دیده است. با این حال ، تمام پلاستیک ها از این منظر برابر نیستند. پنجاه سال پیش ، دو عضو جدید از خانواده پلی الفین متولد شدند. پلی پروپیلن (PP) و پلی اتیلن (PE). این دو پلاستیک می توانند کلیه عملکردهای شیشه سنتی ، فلز ، کاغذ یا PVC را انجام دهند. 

پلی اتیلن ها می توانند برای ارائه و بسته بندی برش داده شوند ، روی آنها چاپ شود. فویل برجسته و همچنین انجام تمام عملکردهای کلاسور و سایر انواع بسته بندی اطلاعات سنتی. 

PP و PE لمقاومت به سایش قاب توجهی دارند و دوام بیشتری نسبت به محصولات سنتی مانند کاغذ دارند.یک عامل مشخص باقی ماند که  سازگار با محیط زیست هست. 

اینها مزایای زیست محیطی پلاستیک های پلی پروپیلن (PP) و پلی اتیلن (PE) است:

 به طور گسترده ای بازیافت می شوند

آنها زیست تخریب پذیر هستند (به هیدروژن و کربن تجزیه می شوند).

مواد زائد کمتری را در دفع و تولید تولید می کنند.

فروشگاه پایپوکالا به عنوان نمایندگی فروش, مستقیم و بدون واسطه اقدام به پخش محصولات انواع فوم ها در سراسر کشور به بالاترین درصد تخفیف کرده است.

سوالات متداول

فوم پلی اتیلن از کجا بخرم؟

فوم پلاست از کجا بخرم؟

قیمت فوم عایق حرارتی چند است؟

قیمت فوم برای کف خانه با متراژ بالا به صرفه ات؟

نمایندگی عایق فوم رولی معتبر در تهران ؟

کافیست با پایپوکالا تماس بگیرید تا به تمامی سوالاتتان در ارتباط با قیمت فوم و انواع فوم رولی  پاسخ دهیم.

بعد از خواندن این مطلب و آشنایی با انواع فوم ها و کاربرد آنها ،اگر تصمیم به خرید این محصولات دارید میتواتید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و آخرین قیمت این محصولات به همراه پیش فاکتور و درصد تخفیف دریافت کنید.

تمام تلاش مجموعه پایپوکالا PipoKala بر این است که خریدی امن و آسان در کنار بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بین تمام فروشگاه های اینترنتی و قیمت رقابتی نسبت به بازار برای شما مشتریان عزیز و گرامی فراهم اوریم.

فروشگاه پایپوکالا ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش برای شما تضمین میکند.

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

مدیریت :۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

کارشناس فروش :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

تمام تلاش مجموعه پایپوکالا

فروشگاه پایپوکالا تامین کننده محصولات زیر میباشد⇓⇓

لوله پنج لایه “سوپرپایپ / نیوپایپ / بهتراشان(BTS) ”

لوله تک لایه ”    آذین /  یزد   /    وحید   

لوله پوشفیت “نیوفلکس / پلیران /  پلیران سایلنت / وحید /نیک بسپار

لوله پلی اتیلن  جوشی پلیران  / پلیرود   / حافظ

لوله پلیکا  فاضلابی  ”  پلیمر گلپایگان / داراکار / پارس زنده رود/پلیمر سمنان

لوله گالوانیزه ” سپنتا / ساوه سنگین و سبک / چینی

لوله کاروگیت

اتصالات گالوانیزه “برزیلی  و مک و چینی”

انواع  فلنج “از سایز ۱/۲ اینچ الی ۶۰ اینچ استاندارد”

لوله سیاه جوشی “درز دار و مانیسمان سبک و سنگین”

شیرآلات برنجی کیزایران  /سیم ایتالیا / آذران / سیتکو /امین شیر

شیر فلکه چدنی” ووگ امید گلستان / ووگ بی همتا / میراب/فاراب”

شیرالات بهداشتی “KWC/ شودر / قهرمان /راسان /سهند”

عایق و فوم “الاستومری / عایق pe  / فوم تخم مرغی گرمایش از کفگ

تجهیزات موتورخانه و استخرپمپ / منبع انبساط  و تحت فشار / دیگ بخار / شوفاژ / مشعل‌ و ….”

تجهیزات کامل گرمایش از کف “کلکتور ترموستاتیک/شیربرقی/ترموستات اتاقی/ترمینال/سراهی کلکتور و ….”

ارسال انواع فوم سفید رولی

پاپیوکالا توانایی ارسال سفارشات شما به تمام کشور از جمله استان ها و شهرهای:

آذربایجان شرقی،ارومیه،تبریز،آذربایجان غربی ،مرند،اهر،خوی،میاندواب،مهاباد،تکاب،اصفهان،کاشان، خمینی شهر ، کاشان ، نجف آباد، اردبیل ، همدان، لرستان، کردستان بوشهر ، چابهار، تهران ، شهریار، کرج ، دماوند، فیروزکوه ، بومهن ،شهرگرد ،رودهن، شهرکرد – بروجن. فرخ‌شهر و فارسان- خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان- خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه- خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم- خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر- زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار- سمنان.

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه-آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد-اردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال-اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر. و نجف‌آباد- البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر- ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان- بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج- تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قد- چهارمحال

یزد – میبد، اردکان و بافق بوشهر،بندرعباس،بوشهر،بیرجند،تبریز،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان.  شمالی،خرم آباد ساری-آملل-بابل-قایم شهر-بهشهر-چالوس-نکا-بابلسر-تنکابن-رویان-نوشهر-رامسر-محموداباد-کلاردشت-سرخرود-آلاشت-ماسال-مازندران-رشت-

قیمت فوم سفید رولی