۵/۵ - (۳۵ امتیاز)

برای خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف فقط کافیست با پایپوکالا تماس بگیرید.

بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

محمدرضا علیپور:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

پشتیبانی :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

نام محصولسایزبسته بندیقیمت به تومان
قیمت فوم متالایز گرمایش از کف۲سانت۲۵ متری۳۳,۰۰۰
قیمت فوم متالایز۳سانت۲۵ متری۴۳,۰۰۰
فوم xpe زرد رنگ۲سانت۲۵ متریتماس بگیرید
قیمت فوم شانه تخم مرغی گرمایش کف۱۰۴*۶۶۳۲ عددی۶۸,۵۰۰

قیمت فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

برای پاسخ به سوال های :

  • بهترین فوم برای گرمایش از کف
  • قیمت فوم گرمایش از کف چند است؟
  • فوم گرمایش از کف نیوپایپ در بازار موجود میباشد؟
  • دسترسی به  لیست قیمت فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف  از چه طریقی است؟
  • فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف اصفهان را ازکجا تهیه کنیم؟

برای پاسخ به تمام این سوالات در ارتباط با فوم گرمایش از کف کافیست به شماره واتساپ پیام دهید یا با شماره های تماس ارتباط برقرار کنید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ دریافت کنید.

 برای دریافت قیمت و خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

محمدرضا علیپور:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

پشتیبانی :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

ساعت پاسخگویی:۸صبح -۸شب

فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

 فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف، بهترین فوم برای گرمایش از کف که از پانل های گرمایش کف برای ساده سازی نصب سیستم گرمایش کف هیدرونیک مرطوب یا خشک استفاده می شوددو گزینه مختلف سیستم وجود دارد

سیستمهای مرطوب که با بتن یا کف پوش پوشانده شده اند و سیستمهای خشک که بسته به مواد کفپوش می توانند مستقیماً پوشانده شونداز لوله های با کیفیت بالا برای اطمینان از سیستمی با طول عمر بالا استفاده می شود.

فوم گرمایش از کف یا همان فوم کف اتاق عملکرد مطلوب سیستم گرمایش از کف رابطه مستقیمی با کارایی عایق حرارتی به کاررفته در سیستم دارد.زیرا این عایق با جلوگیری از انتقال حرارت به اجزای زیرین ساختمان باعث استفاده بهینه از انر ژی حرارتی سیستم،جهت گرمایش محیط مورد نظر میگردد.

پنلهای هیت فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

با ایجاد یک سطح عایق یکپارچه در زیر لوله های سیستم گرمایش از کف باعث بهره وری انرژی شده و با حذف بست ها جهت مهار لوله ها،باعث حذف روزنه ها  و اجزایی میشود که موجب اتلاف حرارت می شوند. فوم شانه تخم مرغی

با بهره گیری از هیت فوم اجرای سیستم گرمایش از کف به دلیل عدم نیاز به استفاده از بست جهت مهار لوله ها و اندازه گذاری فاصله لوله ها با سهولت،دقت و سرعت زیادی انجام میشود. 

هیت فوم از جنس پلی استایرن انبساطی (EPS) با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تحت نظارت سیستم کنترل کیفیت با بهره گیری از قالب تولید میگردد.کنترل مداوم محصولات تولید شده  و پایش خطوط تولید متضمن ارایه محصولی با کیفیت به مصرف کنندگان گرامی میباشد. 

فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

مزایای استفاده فوم تخم مرغی گرمایش از کف

نصب آسان:  استفاده از پانل های گرمایش از کف نصب را تا حد ممکن ساده می کند. فرد مجهز به ابزار مناسب می تواند نصب را بدون هیچ گونه پشتیبانی انجام دهد.

کف را گرم نگه دارید ، نه ساختمان:  به دلیل عایق بودن پانل ها ، تلفات گرما وارد طبقه ساختمانی به حداقل می رسد و باعث افزایش بازده انرژی سیستم گرمایش کف می شود.

کاهش صدا:  عایق همچنین نویزهایی را که هنگام راه رفتن افراد روی زمین ایجاد می شود ، جذب می کند. این برای کاربر و همچنین همسایه طبقه پایین او در مورد یک ساختمان آپارتمانی راحت است.

انتقال سریع حرارت :  دقیقاً همان چیزی را که نام آن نشان می دهد انجام می دهد. به دلیل صفحات بزرگ آلومینیومی و کف مستقیم اعمال شده ، انتقال حرارت به کف بسیار سریع انجام می شود. از آنجا که هیچ بتن یا کفی برای خشک شدن وجود ندارد ، می توان از ثانیه ای که محل نصب پر شده و از آن خارج می شود ، از سیستم گرمایش کف استفاده کرد

جوانب مثبت و منفی در یک نگاه:

(+) گرمایش با صرفه جویی در مصرف انرژی

(+) بدون نیاز به اجرا

(+) فضای بیشتر و طراحی بیشتر

(+) با تمام کفپوش ها کار می کند

(+) ایمنی و راحتی

(+) سهولت نصب

(-) هزینه نصب (-) زمان نصب (-) مسئله ارتفاع طبقه 

فوم گرمایش از کف

فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

مزیت این سیستم استفاده بیشتر از فضاها است زمانی که شما بخاری، شومینه یا شوفاژ دارید در هر کدام به نوعی به صورت دائم یا فصلی بخشی از فضای اتاق را از دست می‌دهید، در حالی که در این سیستم هیچ فضایی اشغال نمی شود.

دیگر نگران سیاه شدن پرده‌ها و دیوارهایتان نباشید در سیستم گرمایش از کف نیاز به رنگ کردن و تمیز کردن دیوارها و حتی خود رادیاتور نیست. و این روش با حفظ رطوبت هوا و گرد و غبار کمتر مبلمان و اثاثیه منزل دیرتر کثیف می‌شود.

در سیستم گرمایش از کف

هیچ سطح داغ و لبه تیزی وجود ندارد و دیگر نیازی نیست تا نگران کودک دلبندتان باشید.مزیت دیگر این است که کف گرم و خشک مانع رشد و تکثیر قارچ‌ها و موجودات ریز میکروسکوپی که باعث بروز انواع بیماری‌های پوستی و تنفسی هستند،می‌شود و به سبب همین شرایط بیماری‌هایی مانند: آسم، سرفه‌های آلرژیک و مفصلی را به حداقل می‌رساند.

استفاده از فوم گرمایش از کف مانع این نمی شودکه شما پوشش دلخواه خود را برای کف انتخاب کنید بلکه می توانید هر نوع مصالحی استفاده کنید،بدون اینکه تاثیری در گرمای منزل شما بگذارد

لازم به ذکر است که اشاره کنم به جنس لوله هایی که  در لوله کشی گرمایش از کف استفاده میشود:جنس لوله های مورد استفاده در این سیستم لوله پنج لایه میباشد.

 

انواع لوله پنج لایه برای گرمایش از کف

لوله پنج لایه گرمایش از کف

فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف (ProCrate Egg Crate )

یک سیستم سریع و ساده برای نصب است. مهمترین مزیت سیستم فاصله لوله و تثبیت کننده های نگهدارنده لوله ساخته شده است. فاصله لوله ها با فاصله کمی از ۵۰ میلی متر ، با افزایش فاصله در ضرب ۵۰ میلی متر ، انعطاف پذیری را به مراکز لوله پروژه شما می دهد.

  • ایمن سازی و فاصله گیری لوله های آماده را فراهم می کند.

  • می تواند با استفاده از کفهای سنتی و مایع استفاده شود

  • مناسب برای تمام طرح های کار لوله

  • انتخاب مناسب  برای مناطق بزرگ با شکل منظم

  • قابل نصب بر روی سطوح جایگزین

  • درجه محافظت از ترافیک پا در حالی که کف پوش در حال ریختن است

  • خروجی های معمولی تا ۱۲۲ وات بر متر مربع 

 

برای اطلاع از قیمت ها و دریافت کاتالوگ ,پیش فاکتور فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف با مشاورین پایپوکالا تماس بگیرید.

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

محمدرضا علیپور:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

پشتیبانی۱ :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

ساعت پاسخگویی:۸صبح -۸شب

فوم گرمایش از کف متالایز

وظیفه اصلی این فوم یک نواخت کردن کل دما در سیستم لوله کشی گرمایش از کف است.

 فوم رول با رویه متالایز آلومینیومی همانطور که از نامش پیداست استفاده فراوانی در طراحی و ساخت سیستم گرمایش از کف ویلا و ساختمان های مسکونی دارد. در حال حاضر از فوم‌ها در صنایع مختلف و متنوعی استفاده می‌شود. صنعت مبلمان، کف‌پوش‌های ورزشی، سیستم‌های عایق و.. تنها گوشه‌ای این موارد به شمار می‌رود.

 از دو نوع سفید و مشکی (الاستومری) با روکش متالایز و روکش الومینوم تولید می شود . مزایای این فوم: عایق در برابر گرما ، سرما ، عایق حرارتی ، برودتی و مقاوم در برابر ضربه و مقاوم در برابر آتش سوزی . 

کاربرد متالایز

خصوصیات هر  فوم در ساختار آن کمک میکند در زمینه خاصی از آن استفاده شود به عنوان مثال از فوم‌هایی که ضخامت آن‌ها به میزان ۲ میلی‌متر است مانند فوم سایلنت در فرایند کف پوش های لمینیتی استفاده میشود. حال اگر این زخامت کمتر یا بیشتر از این عدد مشخص شده باشد کار دچار مشکل میشود.

در توضیحات بالا فوم گرمایش از کف  را به طور کامل برایتان شرح دادیم . فوم گرمایش از کف معمولا به شکل فوم رول تولید می شود. در حقیقت این محصول فوم پلی اتیلن است که دارای روکش فلزی و آلومینیومی می باشد این نوع از فوم  که دارای روکش آلومینیومی است بیشتر در موارد گرمایش از کف استفاده می‌شود. درواقع وجود این عایق آلومینیومی از رسیدن آسیب‌های آحتمالی به پارکت‌ها در روند گرمایش از کف، محافظت می‌کند

مشخصات فوم متلایز

در این  نوع از فوم‌های فشرده در ضخامت‌های ۲ میلی‌متری تولید می‌شوند. طول فوم متالایز ۵۰ متر بوده و دارای عرضی به مقدار ۱ متر است. درواقع هر رول می‌تواند سطحی به میزان ۵۰ مترمربع را تحت پوشش قرار دهد. ضخامت های ۵ میل ، ۸ میل و ۱۰ میل پر استفاده ترین انواع فوم متالایز هستند

جست و جو های مربوط به این مقاله

فوم شانه تخم مرغی یا فوم تخم مرغی گرمایش از کف نسل جدیدی از عایق ه میباشد که برای سیستم لوله کشی گرمایش از کف قرار میگیرند

*نمایندگی فروش انواع فوم شانه تخم مرغی گرمایش ازکف در ابعاد ۱۰۵در۶۴ سانتی متر مکعب

*فروش یونولیت فوم شانه تخم مرغی /*مزایای به کارگیری فوم تخم مرغی گرمایش از کف/*قیمث فوم گرمایش از کف اصفهان/*قیمت فوم گرمایش از کف شیراز/*قیمت فوم گرمایش از کف تبریز/*قیمت فوم گرمایش از کفکرج/*فوم متالایز/*تولید فوم گرمایش از کف/*قیمت فوم گرمایش از کف دی جی کالا/*فوم گرمایش از کف xpe در ضخامت های ۲۰ تا ۴۰ میلی متر/*بهبود عملکرد سیستم گرمایش از کف/*فوم رولی یا ورقی گرمایش از کف/*بورس و قیمت فوم کرمایش از کف/*مزایای فوم شانه تخم مرغی کرمایش از کف/*پنلهای هیت فوم گرمایش از کف/*فوم گرمایش از کف جهت کاهش پرتی حرارت ساختمان جز اصلی ترین متریال/*لیست قیمت و نمایندگی فروش فوم

فروشگاه پایپوکالا به تمام نقاط کشور بار ارسال میکند.شهر های تحت پوشش:

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه-آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد-اردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال-اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد- البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر- ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان- بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج- تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قد- چهارمحال و بختیاری – شهرکرد – بروجن، فرخ‌شهر و فارسان- خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان- خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه- خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم- خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر- زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار- سمنان – –

سمنان – شاهرود، دامغان و گرمسار- سیستان و بلوچستان – زاهدان – زابل، ایرانشهر و چابهار- فارس – شیراز – کازرون، جهرم و مرودشت- قزوین – قزوین – تاکستان، الوند و اقبالیه- قم – قم – قنوات، جعفریه و کهک- کردستان – – سنندج – سقز، مریوان و بانه- کرمان – کرمان – سیرجان، رفسنجان و جیرفت-کرمانشاه – – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور- کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیکک- گلستان – گرگان – – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن- گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود- لرستان – خرم‌آباد – بروجرد، دورود و کوهدشت- مازندران – – ساری – بابل، آمل و قائم‌شهر-مرکزی – اراک – ساوه، خمین و محلات- هرمزگان .