Rate this post

روپیچ توپیچ برنجی ریابی

روپیچ توپیچ  یک قطعه برنجی است که برای متصل کردن دو لوله فلزی  هم راستا و هم اندازه(از نظر‌سایز) استفاده می‌شود . این اتصال در انواع مختلف دارد از نظر جنس ساختار و هم از نظر نوع استفاده متفاوت است که مناسب با شرایط مختلف تولید شده اند .
یکی از انواع آن اتصال روپیچ توپیچ برنجی است که کاربرد آن برای وقتی است که باید بین دو لوله هم راستا اتصال برقرار کنیم که یک رزوه از داخل دارد  و یکی هم از خارج رزوه شده است.
یکی دیگر از انواع آن تبدیل برنجی است و کاربرد آن زمانی است بخواهیم دو لوله هم راستا که دارای قطرهای متفاوتی هستند را بهم متصل کنیم .

توضیحات روپیچ توپیچ برنجی ریابی

روپیچ توپیچ برنجی ریابی

اتصالات برنجی به دلیل کاربردهای گسترده و ویژگی های فراوانی که دارد، جزو پرمصرف ترین نوع اتصالات در صنعت  ساختمان و لوله کشی می باشند.
آلیاژ برنج به دلیل خواص فیزیکی، نقطه ذوب بالا، حرارت و مقاومت مکانیکی بالا از آلیاژهای پرمصرف است.
از دیگر مزیت های استفاده از اتصالات برنجی این است که ساییدگی در این نوع اتصالات بسیار کمتر از اتصالات فلزی است و اتصالات برنجی دچار تغییر رنگ نمی شوند .
به همین دلیل بهترین گزینه برای اتصالات لوله کشی در‌ساختمان ها می باشد.
 

روپیچ توپیچ برنجی نیز جزو اتصال دهنده ها و واسط های پرکاربرد تر صنعت لوله کشی می باشد و کاربرد گسترده آن در اتصال بین لوله و شیر رادیاتور است و عملکرد یکسانی با نیپل(لوله دو سر رزوه) فنری و ثابت دارند.

 برای اطلاع از قیمت ها و دریافت کاتالوگ ,پیش فاکتور با مشاورین پایپوکالا تماس بگیرید.

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

محمدرضا علیپور:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

پشتیبانی۱ :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

ساعت پاسخگویی:۸صبح -۸شب

 

محصولات مشابه:

دانلود کاتالوگ محصولات برنجی نیوپایپ

دانلود کاتالوگ محصولات برنجی سوپرپایپ

شیر پیسوار ریابی چیست؟

تبدیل برنجی روپیچ توپیچ برنجی ریابی

دو سر این اتصال قطرهای متفاوتی دارد و هرکدام به لوله هم سایز خود متصل خواهد شد. تبدیل روپیچ توپیچ برنجی در واقع ترکیبی است از دو اتصال ذکر شده که می‌تواند دو لوله دارای سایز های متفاوت و رزوه نر و ماده  را به هم متصل کند.
فشار کاری آن تقریبا ۳۵ بار(۳۵bar)  یا ۵۰۰ PSI میباشد که البته با افزایش سایز آن کم خواهد شد.

تبدیل برنجی ریابی

  • نحوه انتخاب و گزینش محصول

بر اساس مقدار، فشار و ویژگی های سیستم باید اتصال مناسب را انتخاب کرد. همچنین باید شرایط محیطی که قطعه در آن به کار خواهد رفت را نیز مد نظر قرار داد.

  • توضحیات استفاده از محصول

قبل از هر چیز لازم است که این محصول متناسب با نیاز ما انتخاب شود. چون همانطور  که قبلا گفتیم تبدیل برنجی روپیچ تو پیچ دارای اندازه های مختلف است و برای استفاده در محل های متفاوت نیز طراحی شده اند تا نسبت به محلی که در آن استفاده میشود مقاومت نسبت به عوامل گوناگون داشته باشد. علاوه بر سایز های درج شده در کاتالوگ محصول امکان تولید سایزهای دلخواه نیز وجود دارد.
برای انجام مونتاژ پیشنهاد میشود که با سازنده قطعه مشورت شود.مغزی روپیچ توپیچ برنجی

مغزی روپیچ توپیچ برنجی:

این اتصال قطعه ای میباشد که یک طرف آن رزوه داخل و طرف دیگر آن رزوه بیرون است و مصرف آن در لوله کشی ساختمان برای افزودن به طول  اتصالی که از قبل متصل شده است مصرف می شود.
مصارف: لوله کشی سرد و گرم – شوفاژ – گرمایش از کف – موتور خانه – استخر .
سایز :

توپیچ ۱/۲″
توپیچ ۳/۴″
توپیچ ۱″
توپیچ ۱/۲″ – طول توپیچ ۱۵mm
توپیچ ۱/۲″ – طول توپیچ ۲۵mm
توپیچ ۱/۲″ – طول توپیچ ۳۰mm

محصولات شرکت ریابی
شرکت صنایع تولیدی ریابی از سال ۱۳۵۸ در حوزه صنعت ریخته گری فلزات  شروع به کار کرد.
در حال حاضر این شرکت در زمینه های مختلف از جمله تولید انواع قطعات برنجی ، میلگرد،لوله  فعالیت دارد.
شیرآلات بهداشتی و ساختمانی ریابی با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته است بهترین کیفیت شیرآلات و قطعات برنجی را تولید کند.
از محصولات پر مصرف این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
 

شیرالات ریابی

شیر پیسوار و ماشین لباسشویی
فیلتر مغناطیسی
روپیچ توپیچ برنجی
نیپل شوفاژ بلند
مغزی برنجی /مغزی کروم
روپیچ توپیچ کروم/ سرشیلنگی آب و گاز
مغزی شیر/شیرحیاطی/ شیر پکیجی

 برای اطلاع از قیمت ها و دریافت کاتالوگ ,پیش فاکتور با مشاورین پایپوکالا تماس بگیرید.

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

محمدرضا علیپور:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

پشتیبانی۱ :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

ساعت پاسخگویی:۸صبح -۸شب

 

 

 

فروشگاه پایپوکالا به تمام نقاط کشور بار ارسال میکند:

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه-آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد-اردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال-اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد- البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر- ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان- بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج- تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قد- چهارمحال و بختیاری – شهرکرد – بروجن، فرخ‌شهر و فارسان- خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان- خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه- خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم- خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر- زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار- سمنان – –

سمنان –

 شاهرود، دامغان و گرمسار- سیستان و بلوچستان – زاهدان – زابل، ایرانشهر و چابهار- فارس – شیراز – کازرون، جهرم و مرودشت- قزوین – قزوین – تاکستان، الوند و اقبالیه- قم – قم – قنوات، جعفریه و کهک- کردستان – – سنندج – سقز، مریوان و بانه- کرمان – کرمان – سیرجان، رفسنجان و جیرفت-کرمانشاه – – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور- کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیکک- گلستان – گرگان – – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن- گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود- لرستان – خرم‌آباد – بروجرد، دورود و کوهدشت- مازندران – – ساری – بابل، آمل و قائم‌شهر-مرکزی – اراک – ساوه، خمین و محلات- هرمزگان – – بندرعباس –

– میناب، دهبارز و بندر لنگه- همدان – همدان – ملایر، نهاوند و تویسرکان-یزد – یزد – میبد، اردکان و بافق بوشهر،بندرعباس،بوشهر،بیرجند،تبریز،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان شمالی،خرم آباد،خوزستان،رشت،زاهدان،زنجان،ساری،سمنان،سنندج،سیستان و بلوچستان،شهرکرد،شیراز،فارس،قزوین،قم،کرج،کردستان،کرمان،کرمانشاه،کهگیلویه و بویراحمد،گرگان،گلستان،گیلان،لرستان،مازندران،مرکزی،مشهد،هرمزگان،همدان،یاسوج،یزد.

ساری-آملل-بابل-قایم شهر-بهشهر-چالوس-نکا-بابلسر-تنکابن-رویان-نوشهر-رامسر-محموداباد-کلاردشت-سرخرود-آلاشت-ماسال-مازندران-رشت-گیلان-گرگان-آزادشهر-گنبدکاووس-جویبار-لاهیجان-آستانه اشرفیه-صومعه سرا-فومن-تالش-آستارا

تمام تلاش مجموعه پایپوکالا PipoKala بر این است که خریدی امن و آسان در کنار بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بین تمام فروشگاه های اینترنتی و قیمت رقابتی نسبت به بازار برای شما مشتریان عزیز و گرامی فراهم اوریم.

 

نمایندگی شیرآلات ریابی

نمایندگی فروش شیرآلات ریابی در تهران

نمایندگی فروش  شیرآلات ریابی در رشت

نمایندگی فروش  شیرآلات ریابی در یزد

نمایندگی فروش  شیرآلات ریابی در کرمان

نمایندگی فروش  شیرآلات ریابی در کرمانشاه

نمایندگی فروش  شیرآلات ریابی در اراک

نمایندگی فروش  شیرآلات ریابی در قم

نمایندگی فروش  شیرآلات ریابی در اردبیل

نمایندگی فروش شیرآلات ریابی در آذربایجان شرقی

نمایندگی فروش  شیرآلات ریابی در آذربایجان غربی

نمایندگی فروش  شیرآلات ریابی در کرج

نمایندگی فروش  شیرآلات ریابی در مازندران