۵/۵ - (۷ امتیاز)

به پایپوکالا خوش امدید

اگر نیاز به پیش فاکتور آنی دارید یا پاسخ سوالتان را در این مقاله نگرفته اید و اگر برای خرید ترموستات اتاقی سوپر پایپ نیاز به کمک دارید

برای ارتباط با تیم فروش و مشاوره پایپو کالا با کلیک روی دکمه  زیرمیتوانید تماس برقرار کنید.

در این مقاله آنچه  میخوانید:

اطلاعاتی که باید بدانید در رابطه با ترموستات اتاقی و برند های معتبر است.

ترموستات اتاقی سوپرپایپ

ترموستات اتاقی(سوپرپایپ)

وقتی خانه شما بیش از حد گرم یا خنک است ، احتمالاً مستقیماً  سراغ ترموستات اتاقی  منزل می روید تا مشکل را برطرف کنید. فقط با فشار دادن یک دکمه می توانید هوای گرم یا سردی را که در سراسر خانه شما جریان دارد را تنظیم‌کنید.ترموستات،  به عنوان کنترل کننده اصلی دمای خانه ، به شما امکان می دهد تا با سیستم گرمایش و سرمایش ارتباط برقرار کنید.

اگرچه بیشتر ما می دانیم که ترموستات چه کاری انجام می دهد ، اما واقعاً به نحوه کار آن فکر نمی کنیم. درک اینکه چطور دمای خانه را کنترل می کند به عنوان یکی از مهمترین سیستم ها در خانه شما مهم است.

بیایید نگاهی به نحوه کارکرد واقعی ترموستات – و همچنین کارهایی که می توانید برای صرفه جویی در انرژی و کاهش قبض برق خود انجام دهید، بیاندازیم.

ترموستات

وسیله ای جهت کنترل دما در یک فضا است. مثلا زمانیکه دمای اتاق کمتر از رنج تعیین شده در ترموستات باشد، ترموستات سیستم گرمایش را روشن کرده و دمای اتاق گرم می شود، حال زمانیکه دمای هوای اتاق بالاتر از رنج مشخص شده در ترموستات برود، ترموستات سیستم گرمایش را قطع می کند. 

با ما همراه شوید تا در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی عملکرد انواع ترموستات بپردازیم.

انواع ترموستات

از لحاظ حرارت:

  •  برودتی
  • حرارتی

  نوع عملکرد:

  • تدریجی
  •  قطعی
  •  وصلی

 مکان نصب:

  •  اتاقی
  •  کانالی
  •  جداری
  •  مستغرق

  فصل سال:

  •  دوفصلی
  • تابستانی
  • زمستانی

نوع سنسور:

  • بیمتال
  • فانوسه ای
  •  رئوستا
  • دیافراگمی

 تعداد مراحل کاری:

  • ترموستات پله ای
  • یک مرحله ای
  •  دو مرحله ای

 رنج کاری:

  • بالای صفر
  • زیر صفر

ترموستات اتاقی

پیش از آنکه درمورد اینکه چگونه یک ترموستات دمای هوای خانه شما را تنظیم می کند صحبت کنیم ، باید انواع مدل های ترموستات های موجود را بررسی کنیم. در حالی که امروزه بیشتر خانه ها دارای ترموستات الکترونیکی هستند، اما در خانه های قدیمی ممکن است هنوز سیستم های الکترومکانیکی وجود داشته باشند. هر یک از این ترموستات ها کمی متفاوت از یکدیگر عمل می کنند.

ترموستات الکترونیکی:

نصب و کارکردن با ترموستات الکترونیکی آسان است. عملکرد آنها مشابه یک تلفن همراه است و از سنسورها برای تعیین درجه حرارت مناسب منزل شما استفاده می کنند. آنها همچنین قابلیت ها و مزایایی مانند تنظیمات قابل برنامه ریزی و قابلیت های کارکرد بیسیم  را فراهم می کنند که به شما امکان می دهد در روز یا شب خانه خود را در دمای مورد نظر نگه دارید چه در خانه باشید و چه در خانه نباشید.

سیستم های الکترومکانیکی:

ولی کار با  سیستم های الکترومکانیکی کمی دشوارتر است. یک ترموستات الکترومکانیکی معمولاً شامل :یک سیم پیچ دو فلزی یا یک نوار فلزی است. با تغییر دما ، این سیم پیچ یا نوار حرکت می کند و باعث می شود یک ویال حاوی جیوه به یک طرف بچرخد. جیوه به یک انتهای ویال سرازیر می شود و نشان می دهد که باید گرمایش یا سرمایش را روشن کنید.

این نوع ترموستات در کشور ما کاربرد ندارد.

بدون توجه به نوع ترموستات شما، تغییرات زیاد دما باعث می شود سیستم شما در وقت اضافه کار کند. اگر دائماً دمای ترموستات خود را بالا و پایین می کنید ، می توانید انرژی زیادی را هدر دهید..

کنترل مناسب ترموستات برای حفظ انرژی – و صرفه جویی در هزینه مهم است.

نکات مهم در انتخاب ترموستات:

  • رنج دما
  • نوع عملکرد
  • مکان نصب
  • فصل سال
  • نوع سنسور – طول سنسور
  • تعداد مراحل کار

 

با توجه به توضیحات که در اختیارتان قراردا ایم در بحث ترموستات پیشنهاد پایپو کالا به شما برای خرید ترموستات تاقی سوپرپایپ و بهتراشان میباشد.

در ادامه مطلب از ویژگی های آنها خواهیم گفت .

و شما بر ای مطعاله ی بیشتر میتوانید بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

درباره شرکت سوپرپایپ

کاتالوگ سوپرپایپ

نمایندگی بهتراشان

کلکلتور ترموستاتیک بهتراشان

 

ترموستات اتاقی دیجیتال

۴ویژگی های ترموستات اتاقی سوپرپایپ:

  • دارای نمایشگر دیجیتال
  • محدوده تنظیم دما در فرستنده: ۲c – ۳۵
  • دمای محیط: -۹ ٫۹c – ۵۰c با نمو ۰٫۲c
  • دارای برد فرکانس رادیویی چهل متر در فضای باز

چرا از ترموستات اتاقی سوپرپایپ استفاده کنیم؟

ترموستات اتاقی سوپرپایپ دستگاهی است که شما می توانید با تنظیم دمای دلخواه خود بر روی ترموستات، دمای محیط را ثابت نگه داشته و یا به عبارتی این دستگاه وظیفه کنترل دمای محیط را بر عهده دارد.

ترموستات های بی سیم از دو قسمت گیرنده و فرستنده تشکیل شده اند که از طریق امواج رادیویی با هم ارتباط بر قرار میکنند .

ترموستات اتاقی بی سیم با قابلیت برنامه ریزی روزانه و هفتگی ، علاوه بر کنترل دمای اتاق ، برنامه ریزی و زمان بندی هفتگی جهت روشن و خاموش شدن شوفاژ را میسر می سازد . این محصول با توجه به زمانبندی مشخص شده ، با فعال کردن سیستم گرمایشی، علاوه براینکه  دمای اتاق را آرام آرام به درجه هوایی مدنظر میرساند،مبلغ قبضتون رو هم خیلی کم میکند

۲نکته مهم در مورد ترموستات ها را برای شما اماده کردیمتا بتوانید استفاده راحت تری از آنها داشته باشید:

  1. دمای بیرون را بشناسید

وقتی ترموستات در تلاش است تا دمای مورد نظررا تنظیم کند یعنی با دمای بیرون اختلاف دارد.هرچه اختلاف دمای مدنظر با دمای هوا اختلاف بیشتری داشته باشد ترموستات بیشتر درگیر میشود و مصرف انرژی بالا میرود.

برای کاهش استفاده از انرژی باید دمای بیرون را بشناسید.ترموستات خود را تا جایی که ممکن است نزدیک به دمای بیرون تنظیم کنید تا هم کاهش مصرف انرژی داشته باشد و فضای راحتی هم در خانه حفظ کنید.

  1. صبور بمانید

اگر داغ یا سرد هستید ، ممکن است وسوسه شوید که دمای ترموستات خود را بالا یا پایین کنید ، امیدواریم که این امر به شما کمک کند تا زودتر راحت باشید. با این حال ، تنها انرژی زیادی وجود دارد که سیستم شما می تواند یک باره اعمال کند. خانه شما سریعتر خنک و گرم نمی شود فقط به این دلیل که دما را بسیار بالا یا خیلی پایین تنظیم کرده اید.

یادتان باشد هنگام تلاش برای رسیدن به خانه در دمای مناسب صبور باشید. از گرم یا خنک کردن بیش از حد خانه خود اجتناب کنید و در عوض بر روی تنظیم درجه حرارت در اولین بار در درجه مناسب تمرکز کنید.

ترموستات اتاقی سوپرپایپ

۵نکته مهم نصب ترموستات اتاقی سوپرپایپ

در دفتر کار و ساحتمان اداری

۱:نصب ترموستات و کنترل کننده ضد دستکاری برای جلوگیری از تغییر دما توسط آنها

۲: درصورتی که کارکنان راهی برای تغییر آنها پیدا کنند ، مرتباً تنظیمات ترموستات را بررسی کنید – آنها می توانند در بعضی مواقع بسیار خلاق باشند.

۳- ترموستات های قدیمی را روی دیوار بگذارید اما آنها را از سیستم جدا کنید. سپس کارمندان می توانند دما را به همان اندازه که دوست دارند “تنظیم” کنند. این باعث می شود احساس خوبی داشته باشند اما هیچ کمکی به تنظیمات سیستم نمی کند – نتیجه “برد-برد”.

۴- باید سالانه کالیبره شوند تا از دقیق بودن آنها اطمینان حاصل شود.

۵ – در جایی که از رادیاتور استفاده می شود ، شیرهای رادیاتور ترموستاتیک (TRV) را به همه رادیاتورها نصب کنید اما در صورت وجود ترموستات اتاق ، TRV ها را نصب نکنید. اگر مناطق خاصبیش از حد سرد باشد ، ممکن است نیاز به تعادل سیستم رادیاتور باشد تا جریان سیستم برابر شود.

از هر روش کنترل گرمایشی که استفاده می شود ، اجازه ندهید کارکنان بخاری برقی خود را وارد کار کنند. آنها ناکارآمد هستند ، می توانند مدارها را بیش از حد بار دهند ، مشکلات سیستم گرمایش را پنهان کنند و خطر آتش سوزی ایجاد کنند.

قیمت ترموستات اتاقی سوپرپایپ

ترموستات ها انواع مختلفی دارند . محدوده قیمتی آنها از هشتصد هزارتومان تا دو میلیون و هفتصد هزارتومان متغیر میباشد.شما میتوانید با  تماس و مشاوره از بخش پشتیبانی در فروشگاه پایپوکالا ترموستات موردنظر خود را شناسایی و خرید کنید.

مدل هایی از ترموستات

ترموستات دو خروجی TH20 – توکار   

مدل ترموستات بیسیم T-75 سفید  

پایه برای ترموستات T-75 سفید  

ترموستات بیسیم T-75 نقره‌ای   

نوع پایه برای ترموستات T-75 نقره‌ای   

منبع مقاله:

این قیمت ها در زمان نوشتن مقاله ثبت شده است.برای اطمینان از ثابت بودن قیمت ها با دفتر پایپوکالا تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت ها و دریافت کاتالوگ ,پیش فاکتور با مشاورین پایپوکالا تماس بگیرید.

 

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

محمدرضا علیپور:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

پشتیبانی۱ :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

ساعت پاسخگویی:۸صبح -۸شب

فروشگاه پایپوکالا به تمام نقاط کشور بار ارسال میکند: 

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه-آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد-اردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال-اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد- البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر- ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان- بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج- تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قد- چهارمحال و بختیاری – شهرکرد – بروجن، فرخ‌شهر و فارسان- خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان- خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه- خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم- خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر- زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار- سمنان – –ترموستات اتاقی سوپرپایپ-ترموستات اتاقی چیست؟قیمت ترموستات اتاقی-ایا ترموستات اتاقی خوب است-تخفیف ترموستات اتاقی-فروش ترموستات اتاقی

سمنان – شاهرود، دامغان و گرمسار- سیستان و بلوچستان – زاهدان – زابل، ایرانشهر و چابهار- فارس – شیراز – کازرون، جهرم و مرودشت- قزوین – قزوین – تاکستان، الوند و اقبالیه- قم – قم – قنوات، جعفریه و کهک- کردستان – – سنندج – سقز، مریوان و بانه- کرمان – کرمان – سیرجان، رفسنجان و جیرفت-کرمانشاه – – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور- کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیکک- گلستان – گرگان – – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن- گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود- لرستان – خرم‌آباد – بروجرد، دورود و کوهدشت- مازندران – – ساری – بابل، آمل و قائم‌شهر-مرکزی – اراک – ساوه، خمین و محلات- هرمزگان – – بندرعباس –

– میناب، دهبارز و بندر لنگه- همدان – همدان – ملایر، نهاوند و تویسرکان-یزد – یزد – میبد، اردکان و بافق بوشهر،بندرعباس،بوشهر،بیرجند،تبریز،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان شمالی،خرم آباد،خوزستان،رشت،زاهدان،زنجان،ساری،سمنان،سنندج،سیستان و بلوچستان،شهرکرد،شیراز،فارس،قزوین،قم،کرج،کردستان،کرمان،کرمانشاه،کهگیلویه و بویراحمد،گرگان،گلستان،گیلان،لرستان،مازندران،مرکزی،مشهد،هرمزگان،همدان،یاسوج،یزد