Rate this post

پایپو کالا نمایندگی لوله اتصالات ساختمانی

در ایران تولید کنندگان لوله و اتصالات در صنعت تاسیسات ساختمانی بسیار زیاد میباشد. به همین دلیل انتخاب محصول مورد نیاز توسط کارفرما ها ومجریان تاسیسات بسیار سخت میباشد،چرا که باید کیفیت محصولاتی که در پروژه استفاده میکنند مرغوب باشد.

در این مقاله با ۱۲ برند برتر لوله و اتصالات ساختمانی آشنا میشویم.

نمایندگی لوله و اتصالات ساختمانی

پایپو کالا نمایندگی لوله اتصالات ساختمانی

میتوانید برای تهیه محصولات هر کدام از برند های ذکر شده یا قیمت انلاین لوله و اتصالات و گرفتن پیش فاکتور و  روی دکمه های زیر کلیک کنید.

پایپوکالا فروشگاه آنلاین لوله و اتصالات تهران شرایط فروش عمده و خریدآسان را برای شما فراهم نموده است.

فهرست مطالب

در مطلب سعی کردیم برندهای لوله و اتصالات تولید داخل که تا پایان سال ۹۹ فعالیت بهتر و محصولات با کیفیت تری تولید کرده اند و در حوزه تاسیسات محبوبیت پیدا کرده اند به همراه انواع محصولاتی که تولید میکنند باهم بررسی کنیم،تا هم انگیزه ای برای دیگر شرکت های تولیدی شود تا خود را در لیست برندهای برتر قرار دهند و هم چنین مشتریان بتوانند بهترین گزینه را از بین تولید کنندگان انتخاب کنند.

نیوپایپ

(لوله و اتصالات پنج لایه)

یکی از برند های ۳گانه گروه تولیدی گیتی پسند اصفهان که محصولات لوله و اتصالات پنج  لایه تولید میکنید ،نیوپایپ،است.لوله و اتصالات پنج لایه از بهترین مواد اولیه و به روز ترین دستگاه ها تولید میشود.استحکام بالا،تحمل فشار و تحمل دمای ۹۰درجه،افت فشار پاییین،ایمنی زیاد و قیمت مناسب عواملی هستند که باعث شده لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ به عنوان اولین و مشهور ترین برند تاسیسات ایران معرفی شود.

محصولات نیوپایپ در ابعاد و سایزهای  مختلف  تولید میشود که در سیستم های انتقال آب رایزرها،دستگاه های سرمایش و گرمایش لوله کشی سرد و گرم‌و گرمایش از کف،تهویه مطبوع مورد استفاده قرار میگیرد.

اتصالات شرکت نیوپایپ به ۲دسته :اتصالات پرسی و اتصالات کوپلی تقسیم میشوند.

 پرسی برای اجرا نیاز به دستگاه پرس لوله پنج لایه دارد و اتصالات کوپلی با آچار به هم متصل میشوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله بزرگترین تولید کننده لوله و اتصالات میتوانید مراجع کنید

برترین برند های لوله و اتصلات

نم

ایندگی لوله اتصالات ساختمانی

لوله و اتصالات نیوپایپ

آذین لوله

(لوله و اتصالات تک لایه)

آذین لوله محصول دیگر برند گیتی پسند میباشد.این محصولات نیز جزو برندهای مطرح و معروف لوله اتصالات پلی پروپیلن در ایران میباشد.

آذین لوله سپاهان،با به کارگیری از دانش به روز و ماشین آلات روز دنیا توانسته است محصولات بسیار با کیفیتی را تولید کند و تاییدیه و استاندارد های لازم را بدست آورد. نمایندگی لوله اتصالات ساختمانی

محصولات اذین در ۲گروه لوله های یک لایه و سه لایه⇒ و به رنگ سفید در بازار عرضه میشود.

جدیدترین محصول اذین لوله های ۳لایه آذین پلاس(آذین+) میباشند که یکی از با کیفیت ترین و منحصر به فردترین لوله ۳لایه در بین تمام برندها میباشد.دریافت تاییدیه صلاحیت آزمایشگاه از سازمان ملی استاندارد ایران،گواهی ISO از آلمان ، گواهینامه انطباق محصول با استاندارد اتخادیه اروپا و کشور روسیه و تنها شرکت دارنده گواهی بهداشت از انگلیس مهر تاییدی بر تولیدات این شرکت میباشد.

کاهش ضریب انبساط طولی و جلوگیری از نفوذ اکسیژن،نور و طول عمر طولانی و همچنین عدم تغییر شکل در زمان عبور جریان آب گرم از دلایل معروفیت لوله و اتصالات آذین میباشد.

لیست قیمت لوله آذین

نیوفلکس

(پوشفیت فاضلاب)

پوشفیت،نوعی از لوله و اتصالات فاضلابی مدرن است که بدلیل استحکام بالا و ایمنی زیاد در سیستم های فاضلابی اکثر کشورهای دنیا مورد استفاده قرار میگیرد.نیوفلکس،یکی دیگر از ۳کارخانه زیرمجوعه گروه گیتی پسند اصفهان است که در سال ۱۳۸۴خط تولید محصولات لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت را راه اندازی کرد.

ماده اصلی تشکیل دهنده پوشفیت پلی پروپیلن میباشد که فرمول خاصی دارد و سبب مقاومت بالای لوله و اتصالات پوشفیت در برابر مواد شیمیایی و سمی و فاضلاب میشود.در چندسال اخیر بیشتر مصرف کنندگان این محصولات به لوله پلیکا ترجیح میدهند. نمایندگیلوله اتصالات ساختمانی

 نیوفلکس در چهار گروه ،لوله اتصالات گروه B ، گروه BD،گروه سایلنت و بست های فاضلابی در نمایندگی های شرکت گیتی پسند به فروش میرسد.

تفاوت لوله پوشفیت نیوفلکس گروه B و گروه BD⇒

نمایندگی لوله اتصالات نیوفلکس

سوپرپایپ

(لوله و اتصالات پنج لایه)

شرکت سوپرپایپ اینترنشنال ، در سال ۱۳۷۶ در جزیره قشم،کار خود را در زمینه تولید لوله و اتصالات آغاز کرد.سوپرپایپ در ابتدای کار با تولید لوله های پنج لایه تلفیقی تحول بزرگی در صنعت تاسیسات بوجود آورد. شرکت سوپرپایپ با شعار ‘ما همیشه آغازگریم’چندین سال است که محصولات تازه و نو با کیفیت بالای و استانداردهای اروپا را تولید میکند.تمامی محصولات سوپرپایپ تحت لیسانس شرکت معتبر یوپونر آلمان(اولین تولیدکننده لوله پنج لایه)هستند.

کیفیت بسیار بالای محصولات سوپرپایپ باعث شده این شرکت به عنوان اولین و تنها شرکت غیر اروپایی دارنده ی گواهی نامه فنی اروپا در زمینه سیستم لوله کشی شود.

در میان مجریان شاختمان و پیمانکاران تاسیسات ساختمان،لوله و اتصالات سوپرپایپ به عنوان محصولی لوکس و غیرقابل جایگزینی شناخته شود.

محصولات سوپرپایپ در ۴ نوع سیستم لوله کشی به نام های،((سیستم نصب تاسیسات سوپرفیکس))،((سیستم فاضلابی سوپردرین))،((سیستم لوله کشی سوپرپایپ ۲+))،(( سیستم گرمایش کفی سوپرپایپ))  تولید میشوند.

نمایندگی لوله اتصالات سوپرپایپ

پلیران

(لوله و اتصالات پوشفیت)

شرکت پلیران اتصال،کار خود را در دهه ۵۰ با تولید محصولات ترموپلاستیک شروع کرد.پلیران یکی از قدیمی ترین برندهای لوله و اتصالات پلی اتیلن و پلی پروپیلن در ایران میباشد.در طی این سال ها این شرکت با بکارگیری تجهیزات تخصصی و دانش متخصصان ، اقدام به تولید بیش از صد و پنجاه نوع لوله و اتصال در سایز و فشار مختلف کرده است. نمایندگی لوله اتصالات ساختمانی

لوله و اتصالات پوشفیت پلیران با نزدیک ۵۰ سال تجربه تولید،کیفیت و نوآوری را در مسیر تولید لوله و اتصالات سرلوحه کار خود قرار داده و با کیفیت ترین لوله اتصالات پوشفیت و پلی اتیلن را تولید میکند که محصولات این شرکت قابل رقابت در عرصه جهانی میباشد.

تمامی محصولات این شرکت با استاتدارد بین المللی ۲۰۱۱ _۹۰۰۱ ایزو  مورد ارزیابی قرار میگیرند که در دو دسته سیستم های فاضلاب ساختمان و آبیاری و کشاورزی در بازار موجود میباشد. نمایندگی لوله اتصالات ساختمانی

نمایندگی لوله اتصالات پلیران

پلیمر گلپایگان

این شرکت با بیش از ۳۰سال فعالیت در حوزه تولید تاسیسات آب وفاضلاب در شهرستان گلپایگان به یکی از قطب های تولیده کننده لوله و اتصالات پلیکا کشور تبدیل شده است.شرکت پلیمرگلپایگان که با نام تجاری PG معروف است به عنوان مبتکر طرح های خلاق و نوین در جهت کم کردن مشکلات و هزینه های مصرف کننده در ۳گروه محصولات خود را تولید میکند.

گروه اول انواع لوله های ساده،پوشفیت،جدارچاه و لوله برقی میباشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد های لوله اتصالات پلیمرگلپایگان کلیک کنید.

گروه دوم انواع اتصالات برقی،فاضلابی چسبی،پوشفیت میباشد و دسته سوم نیز ابزار آلات میباشد.

این شرکت در سال ۲۰۰۱ به عنوان اولین شرکت درزمینه دریافت استاندارد های اروپا برای لوله و اتصالات پی وی سی شناخته شد.

لوله پلیمر گلپایگان

داراکار

(لوله و اتصالات فاضلابی و آبیاری)

شرکت داراکار تولید کننده لوله اتصالات سخت پی وی سی ،شیلنگ های انعطاف پذیر برای مصارف مختلف،لوله گرانول ،لوله و اتصالات آبیاری قطره ای میباشد.این شرکت از سال ۱۳۵۲ در صنعت تاسیسات شروع به فعالیت کرده است .

لوله و اتصالات پی وی سی داراکار از سایز ۲۰ تا ۵۰۰ میلیمتر جهت مصرف فاضلابی،آبرسانی،مخابرات،آبیاری،برق و همینطور شیلنگ های تک و لایه چندلایه بسیار مقاوم جهت مصارف آبیاری،آتش نشانی،باغبانی و صنعتی از سایز ۱/۴ تا ۲ اینچ تولید میشود.

لوله و اتصالات داراکار مطابق با استاندارد های روز جهانی بوده است و علاوه بر مصرف در داخل کشور به کشور های اروپایی مانند ایتالیا و کشورهای آسیایی عراق ،قطر، افغانستان،ازبکستان،قرقیزستان، تاجیکستان و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس صادر میشود.

شیلنگ های فشارقوی داراکار جهت مصارف آبیاری و صنعتی در حدود ۴دهه در رده پرفروش های بازار ایران قرار داشته است.

داراکار اولین شرکت میباشد که نوفف به دریافت گواهینامه ISIRI4562  در سال  ۱۳۹۲ در تولید شیلنگ های آبیاری گردید.

نمایندگی لوله پلیکا داراکار

بهتراشان

(لوله اتصالات پنج لایه)

گروه صنایع BTS  با سال ها تجربه در عرصه تولید محصولات پنج لایه، درحال حاضر کاملترین سبدخرید از کالای پنج لایه که اتصالات کوپلی، پرسی،رزوه ای و لوله های پنج لایه میباشد.تنوع در نوع و سایز اتصالات پنج لایه از ویژگی های بارز شکرت BTS میباشد.

اتصالات کلمپی شرکت بهتراشان جزو معروف ترین محصولات این شرکت برای کسانی که با اتصالات سایز بالا پنج لایه سروکار دارند میباشد.

این شرکت هم چنین در زمینه گرمایش از کف جزو برترین شرکت ها میباشد.

تولید کلکتورهای ترموستاتیک، ترموستات،ترمینال ویژه ،ماسوره‌ کوپلی و همچنین مونتاژ شیربرقی آلمانی باعث شده کارفرمایان بسیاری این برند برای اجرای گرمایش از کف انتخاب کنند.

محصولات بهتراشان در دو دسته سایز پایین:۱۶ تا ۳۲  و سایزبالا: ۴۰ تا ۶۳ تولید میشود.

تمامی لوله و اتصالات BTS قبل از بسته بندی تست آب بندی میشوند تا مشکلی در هنگام نصب پیش نیاید.

رضایت مصرف کننده اولویت اول این شرکت میباشد.

لوله پنج لایه بهتراشان

درباره شرکت پلیمر یاس گلپایگان

فعالیت این شرکت در زمینه تولید لوله و اتصالات پی وی سی آغاز شده  است و تولیدات آن در صنعت ساختمان و تاسیسات فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد، شرکت پلیمر یاس به مدیریت جناب آقای محمود زین العابدینی در حال فعالیت است .

در سال ۱۳۹۶ شرکت پلیمر یاس به عنوان اولین شرکت در کشور موفق به استفاده از تکنولوژِی نانو در ساخت لوله و اتصالات پی وی سی گردید و در این زمینه موفق به کسب گواهی نانو مقیاس از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گردید.

از این تولیدات در سیستم لوله کشی آب شرب داخل ساختمان استفاده می گردد.

تولید لوله و اتصالات تک لایه (پلی پروپیلن) نموده است که این تولیدات مطابق استانداردهای روز دنیا بوده و همچنین دارای گواهی فود گرید از سازمان غذا و دارو می باشد.

لوله و اتصالات فشار قوی (استخری) به تولیدات شرکت پلیمر یاس اضافه گردیده است در حال حاضر پلیمر یاس مفتخر است که حدود ۱۵ سال در عرصه صنعت فعال بوده و همواره در زمینه توسعه محصولات خود کوشیده است.

مزایای لوله پلیکا پلیمر یاس گلپایگان

در این قسمت به بررسی خصوصیات و مزایای لوله پلیکا پلیمر گلپایگان پرداخته و توضیحات لازم را ارائه می دهیم. این مزایا عبارت اند از:

  • مقاومت در برابر خوردگی
  • مفاومت شیمیایی
  • سبک بودن
  • انعطاف پذیری
  • مقاوم در برابر ضربه
  • عدم تاثیر بر کیفیت آب

این لوله ها ساختار ویژه ای دارند و از موادی ساخته شده اند که با کیفیت هستند. از خصوصیات لوله پلیکا پلیمر گلپایگان می توان به مقاومت در برابر خوردگی آن ها اشاره کرد. این لوله ها غیر رسانا می باشند و در برابر تغییرات الکتریکی و شیمیایی نمک ها و اسید ها از خود مقاومت نشان می دهند و مواد اسیدی نمی توانند داخل ساختار این لوله ها نفوذ کرده و خوردگی ایجاد کنند.

این لوله ها در برابر مواد ضد عفونی کننده و پاک کننده های قوی خانگی که از مواد شیمیایی با غلظت بالا ساخته شده اند، مقاوم می باشند که همین موضوع، باعث شده است که در خانه ها و در لوله کشی داخلی از آن ها استفاده شود.

اطلاعات تکمیلی را در این مقاله بخوانید:نمایندگی پلیمر یاس گلپایگان

نمایندگی پلیمر یاس پگلپایگان

نیک بسپار

(لوله و اتصالات تک لایه و پوشفیت)

در سال ۱۳۸۰ ,گروه صنعتی نیک بسپار در شهر یزد با هدف افزایش کیفیت مصالح در ساختمان شروع به فعالیت کرد.تکنولوژی به روز و دانش‌تخصصی و هم چنین خریداری دستگاه های جدید از شرکت های معتبر خارجی مانند سلیکا ایتالیا و کراس مافای المان،در مدت زمان کوتاهی انواع لوله و اتصالات آب و فاضلاب پلی پروپیلن با نشان استاندارد را تولید و روانه بازار کرد.

در حال حاضر این مجموعه در قالب ۴ شرکت نیک بسپار،مارینا بسپار،پایا بسپار و پترو پالایش نیک یزد فعالیت دارد. نمایندگی لوله اتصالات ساختمانی

اولین شرکت در جهان که موفق به ثبت اختراع لوله های هفت لایه مصرفی در سیستم های گرمایشی و آب سرد و گرم شد.

لوله و اتصالات پنج لایه این شرکت با صمانت ۱۰ ساله ارایه میشود.

یزد لوله

 (لوله و اتصالات تک لایه ، لوله و اتصالات پنج لایه و پوشفیت فاضلابی)

در سال ۱۳۷۵ شرکت یزد لوله به عنوان اولین شرکت تولید کننده لوله و اتصالات پلیمری در یزد شروع به فعالیت کرد.محصولات شرکت یزد لوله در سه گروه  یزد لوله،یزد پوشفیت و یزد پایپ میباشد که دارای سایز و فشار متنوع میباشند.

ویژگی های بارز این محصولات بهداشتی بودن،استاندارد،آنتی باکتریال،نصب و آسان و آبندی کامل میباشد.شرکت یزدلوله ۵ دوره تندیس رعایت حقوق مشتری را کسب کرده است.همچنین برنده جایزه کیفیت و تکنولوژی برتر اروپا شده است.

شرکت یزد لوله با اطمینان کامل به محصولات خود ،ان ها را با صمانت ۵۰ ساله شرکت و ۱۰ سال بیمه در اختیار مشتریان میگذارد. 

نیک بسپار
یزد پایپ

آشنایی با پارس زنده رود پلاست 

گروه صنعتی پارس زنده رود پلاست با هدف تولید محصولات با کیفیت، در بالاترین سطح استاندارد ها در سال هزار و سیصد و شصت و پنج ۱۳۶۵ شروع به فعالیت کرد.و با توجه به نیاز بازار و  ساخت وساز های عمرانی و صنعت های در حال پیشرفت ،به  گسترش محصولات خود سرعت داد و به تدریج سبد محصولات تولیدی خود را تکمیل کرد و با ورود تکنولوژی مدرن، تولیدات خود را به بالاترین سطح کیفیت رسانده است. 

شرکت پارس زنده رود پلاست امروزه در پنج فاز و جمعا به مساحت بیست و دو هزار متر مربع در حال فعالیت می باشد. 

در این مطلب یک به یک فعالیت این شرکت را‌ در فازهای مختلف بررسی میکنیم.

فاز اول: تولید اتصالات pvc

فاز دوم: تولید لوله های pvc

فاز سوم: توسعه ظرفیت تولید لوله و اتصالات و احداث فاز جدید انبار

فاز چهارم: افزایش تنوع محصولات مجموعه با تولید لوله های برقی

فاز پنجم: طرح توسعه و صادرات

اطلاعات تکمیلی را در این مقاله بخوانید:پارس زنده رود پلاست

نمایندگی پارس زنده رود پلاست

واضح است که برندهای معتبر دیگری نیز در بازار وجود دارند ولی در این مطلب ذکر نشده است.به نظر شما چه برندهای دیگری توانایی رقابت با این شرکت ها را دارند؟؟

فروشگاه پایپوکالا به عنوان نمایندگی لوله اتصالات ساختمانی،مستقیم و بدون واسطه اقدام به پخش محصولات این برندها در سراسر کشور به بالاترین درصد تخفیف کرده است.

بعد از خواندن این مطلب و آشنایی با انواع برندهای موجود در بازار  ،اگر تصمیم به خرید این محصولات دارید میتواتید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و آخرین قیمت این محصولات به همراه پیش فاکتور و درصد تخفیف دریافت کنید.

فروشگاه پایپوکالا ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش برای شما تضمین میکند.

تلفن دفتر پایپوکالا:۰۲۱۳۳۱۷۵۹۹۱

محمدرضا علیپور:۰۹۱۲۶۲۶۵۳۶۱

کارشناس فروش :۰۹۰۳۵۸۴۷۰۸۶

ساعت پاسخگویی:۸صبح -۸شب

فروشگاه پایپوکالا

پایپو کالا نمایندگی لوله اتصالات ساختمانی به تمام نقاط کشور بار ارسال میکند:

ارسال لوله و اتصالات آذین لوله به تهران (شمال، شمال غرب، جنوب، شمال شرق، جنوب غرب، جنوب شرق) و کلیه مناطق تهران و اطراف، شمیران، شهریار، ورامین، قم، کرج، کاشان، میناب، دهبارز و بندر لنگه- همدان – همدان – ملایر، نهاوند و تویسرکان-یزد – یزد – میبد، اردکان و بافق بوشهر،بندرعباس،بوشهر،بیرجند،تبریز،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان شمالی،خرم آباد ساری-آملل-بابل-قایم شهر-بهشهر-چالوس-نکا-بابلسر-تنکابن-رویان-نوشهر-رامسر-محموداباد-کلاردشت-سرخرود-آلاشت-ماسال-مازندران-رشت-گیلان-گرگان-آزادشهر-گنبدکاووس-جویبار-لاهیجان-آستانه اشرفیه-صومعه سرا-فومن-تالش-

پایپو کالا نمایندگی لوله اتصالات ساختمانی به تمام نقاط کشور بار ارسال میکند:

آستارا خوزستان،رشت،زاهدان،زنجان،ساری،سمنان،سنندج،سیستان بلوچستان ،شهرکرد،شیراز ،فارس،قزوین ،قم،کرج ،کردستان ،کرمان،کرمانشاه،کهگیلویه و بویراحمد،گرگان،گلستان،گیلان،لرستان،مازندران،مرکزی،مشهد،هرمزگان،همدان،یاسوج،یزد. سیرجان، رفسنجان و جیرفت-کرمانشاه – – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور- کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیکک- گلستان – گرگان – – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن- گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود- لرستان – خرم‌آباد – بروجرد، دورود و کوهدشت- مازندران – – ساری – بابل، آمل و قائم‌شهر-مرکزی – اراک – ساوه، خمین و محلات- هرمزگان – – بندرعباس .

اراک، اسفراین، قوچان، گرگان، گنبد، بندر ترکمن، خرم آباد، بروجرد، درود، الیگودرز، اهواز، مشهد، تبریز، اندیمشک، پاوه، ملایر، آبادان، کرمانشاه، اسلام آباد، نهاوند، ساوه، تویسرکان، رشت، لاهیجان، آستانه، لنگرود، بندر انزلی، ساری، چالوس، عباس آباد، متل قو، نمک آبرود، رامسر، آمل، بابل، ارومیه، سلماس، خوی، بانه، سقز، مریوان، بیجار، ایلام، دهلران، 

شهرکرد – بروجن، فرخ‌شهر و فارسان- خراسان جنوبی – بیرجند – قائن، فردوس و نهبندان- خراسان رضوی – مشهد – سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه- خراسان شمالی – بجنورد – شیروان، اسفراین و گرمه جاجرم- خوزستان – – اهواز – دزفول، آبادان و خرمشهر- زنجان – زنجان – ابهر، خرمدره و قیدار- سمنان 

آذربایجان شرقی – تبریز – مراغه، مرند و میانه-آذربایجان غربی – ارومیه – خوی، میاندوآب و مهاباد-اردبیل – اردبیل – پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال-اصفهان – اصفهان – کاشان، خمینی‌شهر و نجف‌آباد- البرز – کرج – هشتگرد، نظرآباد و محمدشهر- ایلام – ایلام – ایوان، دهلران و آبدانان- بوشهر – بندر بوشهر – برازجان، بندر گناوه و خورموج- تهران – تهران – اسلام‌شهر، گلستان و قد- چهارمحال و بختیاری

هران، بجنورد، شیروان، شیراز، سردشت، اردبیل، مشکین شهر، پارس آباد، زنجان، ابهر، خرمدره، قزوین، تاکستان، آبیک، بوئین زهرا، کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت، کهنوج، زاهدان، زابل، ایرانشهر، چابهار، سراوان، سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، سنندج، خرمشهر، دامغان، سمنان.